Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä ihmeen asiaa noilla lastenvaunuja työntävillä naisilla on lounasravintolaan klo 11-12:30 välisenä aikana?

Vierailija
18.05.2026 |

Tuo aika on pyhitetty heille, jotka maksaa veroistaan sen äippylipakkauksen sisällön ja kaiken sen ajan kun olette poissa työpaikalta.ei kiitos, emme halua seurata imetystä tai kuunnella sitä meteliä.

Vähän nyt ymmärrystä ja tilanneälyä kehiin, naiset.

Kommentit (121)

Vierailija
101/121 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jättävät järjettömän sotkun taakseen ja tietysti vievät järjettömästi tilaa jättivaunuillaan. Mutta kun minä minä minä aikakausi. 

Minusta niitä naaperoita on aivan ihana kattella samalla kun syödään. 

Vierailija
102/121 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse avustan työntämällä tyhjät vaunut tai rattaat välittömästi pihalle jos sellaisia ravintoloissa näen. Vievät tilaa maksavilta asiakkailta ja ovat myös tulipaloriski.

et raukka uskaltaisi   koskea toisen omaisuuteen. sakot tulisi heti. mutenkin avusta itsesi hoidon piiriin ja äkki. nolo.

Itse asiassa: jos ne tukkivat poistumistien / hätäpoistumistien, niin huomautuksen jälkeen (jos ei ohda toimenpiteisiin), ne saa siirtää ulos

Kerran bussikuski esti yhden vankkurin tunkemisen jo ennestään täyteen bussiin, ja tää tätihän sai raivokohtauksen ja huusi solvauksia kuskille vielä siinäkin kohtaa kun bussi ajoi pois pysäkiltä. Järki ei näytä mahtuvan samaan päähän kuin lastenhoitohormonit. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/121 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jättävät järjettömän sotkun taakseen ja tietysti vievät järjettömästi tilaa jättivaunuillaan. Mutta kun minä minä minä aikakausi. 

Minusta niitä naaperoita on aivan ihana kattella samalla kun syödään. 

Arvaa kiinnostaako esim. niitä remppa/ raksamiehia katsoa sinun kuolaavaa kersaasi kun syövät ? EI  kiinnosta

Vierailija
104/121 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvat ei haittaisi, jos äidit osaisivat ottaa muut huomioon. Ei ajatella muita vaan aletaan vaihtamaan kakkavaippoja viereisessä pöydässä, vaikka toiset yrittävät nauttia lounastaan. Olen ystävällisesti huomauttanut asiasta, mutta vastaukseksi tokaistaan, ettei lounasravintolan vessassa ole hoitopöytää. 

Vierailija
105/121 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan teistä valittajistahan ei ole koskaan ollut vauva eikä teidän äitinne ole hievahtanutkaan teidän kanssanne kotoa ensimmäisen elinvuotenne aikana. Teillä ei myöskään ole omia lapsia. Eikä tule. Luojan kiitos.

Voin melkoisella varmuudella sanoa että oma äitini ei notkunut lounasravintoloissa kun olin vauva.

Siksikö sinusta tuli noin tiukkapipoinen aikuinen?

Järjenkäyttö ei ole tiukkapipoisuutta. Sitä toivoisi sinultakin

Vierailija
106/121 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko missään muualla näin ikävästi käyttäytyviä ihmisiä kuin Suomessa? Tulee mieleen, kun tätäkin pahan olon oksennusta lukee...

Vierailija
107/121 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vauvat ei haittaisi, jos äidit osaisivat ottaa muut huomioon. Ei ajatella muita vaan aletaan vaihtamaan kakkavaippoja viereisessä pöydässä, vaikka toiset yrittävät nauttia lounastaan. Olen ystävällisesti huomauttanut asiasta, mutta vastaukseksi tokaistaan, ettei lounasravintolan vessassa ole hoitopöytää. 

Hyvä että olet huomauttanut ! 

Tuollainen käytös on jo härskiä mammelit ! Hyi !🤮

Vierailija
108/121 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oletko viime aikoina lukenut Kolmannen Valtakunnan historiaa? Miksi kohdistat ra sis mia äiteihin?

Ja sen saatanan äippylipakkauksen olet sinäkin saanut.

Vierailija
109/121 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan teistä valittajistahan ei ole koskaan ollut vauva eikä teidän äitinne ole hievahtanutkaan teidän kanssanne kotoa ensimmäisen elinvuotenne aikana. Teillä ei myöskään ole omia lapsia. Eikä tule. Luojan kiitos.

Ei se sinunkaan vauvasi voi mihinkään vaikuttaa. Toivottavasti isompana voi.

Vierailija
110/121 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten aikuiset? ihmiset voi olla näin typeriä? Kaikilla on oikeus kahvitella tai syödä lounasta kahviloissa silloin kun siltä tuntuu. Enemmän mua ottaa pattiin ne jotka valtaavat läppäreineen pöydät tuntikausiksi yhden mokkalaten voimin. Ja olen se työssäkäyvä joka lounastaa, ja jota ei ei lapset vaunuissaan häiritse yhtään!

Vierailija
111/121 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en mäkään kyllä tiedä miksi sinne lounasravintolaan pitäisi mennä juuri ruuhkaisimmalla hetkellä. Työssä käyvällä ei monesti ole kuin se yksi ajallinen vaihtoehto, mammiksella luulisi olevan aikataulun vähän joustavampi.

Varmasti ihmiset käyvät lounaalla siihen aikaan, joka on sopivin. Käytkö usein tarkastamassa ruuhka-ajan ulkopuolella, keitä lounasravintoloissa on asiakkaana?

miten ruuhka-ajan ulkopuolella tarkistaminen liittyy asiaan? Kyse kai on siitä, että sen yhden tunnin aikana olisi kiva jos työssäkäyvät mahtuisivat syömään lounasta. Eipä se ryysis ja ruuhka kai lapsillekaan mukavaa ole ja vaunuille on huonosti tilaa. Ja toisaalta se on sen ehkä väsyneen työssäkäyvän ainoa breikki päivän mittaan.

No vaikka siihen, että ethän sinä tiedä, ketä siellä ruuhka-ajan ulkopuolella käy. Mutta olen tosi pahoillani, jos jatkuvasti käy niin, että et pääsekään lounaalle, kun itsekkäät mammat ovat vallanneet lounasravintolan, ja sinä joudut olemaan nälissäsi koko päivän. Ja tuokin, että maailma ei pysähdykään hiljentymään sinun breikkisi takia, kuulostaa kyllä hirmu raskaalta.

En nyt ihan ymmärrä, kun paljon on ollut puhetta, ettei niissä lounasravintoloissa nykyään käydä riittävästi? 

Ja haluan tietää, mikä lounaravintola on noin suosittu, että on lounasaikaan täynnä äitejä viimeistä pöytää myöten? 

Vierailija
112/121 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, ja sitten häätävät ihmisiä pois pöydistään koska heidän vauvulille tarvitaan enemmän tilaa, 'joten voisitko siirtyä vaikka tuonne syömään ku mulla on tää vauva'

Voisitko Sinä siirtyä muualle? Pelkään tyhmyytesi olevan tarttuvaa laatua.

Vierailija
113/121 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvänäkijä ja kirouksen esittäjä. 

Vierailija
114/121 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika luonteva aika pikkulapsen äidin syödä. Aamulla on herätty aikaisin ja iltapäivällä lapsi nukkuu päiväunia.

Vierailija
115/121 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selvänäkijä ja kirouksen esittäjä. 

Hyvä ajatus: kiroan ap:n! Olkoon hedelmätön.

Vierailija
116/121 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei meitä 1980-luvulla vauvoina ollessamme raahattu ravintolaan syömään, koska ei siellä vanhemmatkaan ihmiset käyneet kuin korkeintaan ehkä kerran vuodessa.

Vierailija
117/121 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dobamiinidousssit saatu? Ole hyvä. Virkistävän provokatiiviinen aloitus piristää mieltä. Ja toki. Hukkaa aikaa, mutta viihdettähän tämä. Lounastaolle. 

Mä oon muutaman kerran käynyt muksun kanssa lounasraflassa. A) Koska meillä oli silloin nälkä, ja ei ollut valmista evästä kaapissa. B) Koska se oli myös mielekästä ajankulua. Ja sitä vartenhan ravintoloita on että maksetaan siitä ettei ite tarvii kokata

Kätevää kun työnsin 3v kaverin rattailla paikalle ja sitten valkattiin mitä kaikkea kivaa syödään. Maksoi 1€ / ikävuosi. 

Toisella kerralla otin hänen 5v isoveljenkin mukaan, kun oli neuvolapäivän takia vapaa päikystä ja mä hoitovapaalla.  Silloin oli enemmän säätöä. 

Kummatkin noin klo 12.00

Oli kivaa kun sai piristää kanssaeläjien päivää. :D 

M45

Vierailija
118/121 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä ennen vanhaan (eli äskettäin) vauvoille riitti paljon pienemmät vaunut. Ja ei, vauvat eivät ole nykyään syntyessään kymmeniä senttejä pitempiä ja kymmeniä kiloja painavampia.

Vierailija
119/121 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

OHO, ONKO NOIN PAHA NAISVIHA ALOITTAJALLA ?

ETKÖ ITSE HALUNNUT SYNTYÄ ?

Vierailija
120/121 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko joku oikeasti nähnyt, että vaippa vaihdetaan siinä pöydällä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi