Mitä teette jouluaattona?
Mä käyn kotona syömässä ja sitten pelaan pleikalla pelejä pyhät! Ehkä kutsun tutun tytsyn kylään.
Kommentit (25)
Juon viskiä ja laulan karaokea. Yksin.
Menemme perheeni kanssa maalle. Eipähän haittaa siellä ainakaan sähkökatkot jos niitä on tullakseen kun on puusauna ja puulämmitys talossa.
Käyn mummolla syömässä ja illalla ryyppään joululahjarahoilla.
Onneksi saan aina paljon rahaa!
T. Aloittaja
Niitä samoja, kuin tuhannet ja taas tuhannet muutkin suomalaiset. Kattelen Joulupukin kuumalinjaa, koristelen kuusta, käyn haudoilla, katselen joulurauhan julistuksen, laitan pihalle ulkotulia , käyn joulusaunassa, syön jouluaterian, katselen Samu Sirkan joulutervehdyksen jaan ja saan joululahjoja, katselen illalla jotain jouluelokuvaa/-ohjelmaa ja syön vielä jotain hyvää.
Pussailen ehkäpä naapurin naista :D
Syödään ja naidaan hyvin. Ensimmäinen joulu täysin kahdestaan.
Sopivasti ulkoilua ja käydään lapsien luona kylässä joulupäivänä tai Tapanin päivänä. Lähdetään 27.12 heti aamusta aikaisin ajamaan kohti Lappia ja ollaan viikko Saariselällä.
Eiköhän se joulu ja uusivuosi ole kutakuinkin siinä.
Joko olen yksin tai sukulaisilla, riippuu mitkä työvuorot isketään tuolle viikonlopulle. Jos jouluaatto on yksittäinen vapaa työpäivien välissä niin luultavasti minun joulujuhlani siirtyy seuraavalle kerralla kun on 2pvän vapaa taas.. V@#tuakos siinä tekee mieli juhlia mitään jos tietää että seuraavana päivänä on työpäivä.
En mitään erikoista, ihan normi päivä.
Kärvistelen kynttilänvalossa kolmen viltin alla pimeässä kun sähköt ovat pois. Toivon, ettei tule kakkahätä eli en syö mitään.
Haluaisin että tontut ja pukkeja menisi tuossa ulkona kävellen, porojakin. Olisi jotain katsottavaa ikkunasta. Oikeasti melko tavallinen ilta, joskus tehnyt lenkin.
Treffeille menen. Oon tapaillut muutamaa hyvää tyyppiä ja en osaa valita.
Käyn salilla illalla, mukavan rauhallista