Linda Lampeniuksen muokatut kasvot
Mitähän kauneuskirurgisia toimenpiteitä Linda Lampeniukselle on tehty, mitä luulette? Itse veikkaan ainakin täyteaineita ja botoxia. Lähikuvissa ja etenkin videoissa kasvot jähmeät ja vahamaiset. Epäilyttävän sileä otsa yli viisikymppisellä naisella, samoin ylöspäin kääntyvät suupielet ("jokerihymy") viittaa botoxin käyttöön. Suun ympärys ja huulet vaikuttaa täytetyiltä. Linda on kaunis nainen, mutta nyt alkaa olla jo siinä ja rajalla, että kohta menee överiksi. Ikää toki jo yli 50v ja kovat paineet näyttää ikinuorelta.
Kommentit (173)
Vierailija kirjoitti:
Tekeekö botox jokerihymyn?
Se ylisuuri suu on kauhea.
Botoxia ei käytetä suuhun eikä suun lähelle.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin niin nähdä nämä arvostelijat. Mitä olen suominaisia nähnyt, aavistan etten yllättyisi iloisesti.
Kasvons ovat mielestäni luonnottomat. Ja omani? No, taatusti luonnolliset. Kauneusihanteet ovat aika sairaat, joten niiden perusteellahan olen olen melkoinen matami ja ryppynaamainen talliainen. Ai niin, hiuksetkin (ne omat) harmaantuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekeekö botox jokerihymyn?
Se ylisuuri suu on kauhea.Botoxia ei käytetä suuhun eikä suun lähelle.
Todellakin käytetään. Myös Suomessa on useita klinikoita, jotka tekevät sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ne niin muokatut. Ei nuo huuletkaan näytä törö huulille, kuten joillakin, jotka ovat laittaneet tuplasti botoxia huuliinsa. Saman näköinenhän se on ollut aina.
Eikä ole.
Kun naiset alkavat muistuttamaan toisiaan, niin se johtuu muokkauksesta.Minulla onnkaveri, joka oli nuorena eri näköinen kuin Linda, mutta nyt kuusikymppisenä samannäköinen.
Linda kyllä aloitti hyvin nuorena. Niissä huulissa oli ysärillä enemmän täytettä kuin nykyään.
Ihmisen huulet ohentuvat luonnostaan kun tulee ikää. Ysärillä ei ollut huulitäytteitä. Silloin efekti saatiin aikaan huultenrajauskynällä ja 2-3 huulipunan eri sävyllä.
Linda Lampenius itse promotoi naista alistavaa ja syömishäiriöitä synnyttävää naiskuvaa tuolla hysteerisellä nuoruuden tavoittelullaan.
No huh! Jotkut alkavat jo itseään ylentämällä alentamaan Lindaa... Tsiisus!
Kulmakarvojen kaaret ja huulten linjat ovat yksilöllisintä kasvoissamme. Ne luovat sen persoonallisen vaikutelman.
Ja juuri niistä tehdään samanlaiset kuin kaikilla muilla, laminaateilla ja täytteillä. Näin alkuperäiset piirteensä peittävät naiset häpeävät yksilöllisyyttään. He haluavat näyttää joltakin toiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linda Lampenius itse promotoi naista alistavaa ja syömishäiriöitä synnyttävää naiskuvaa tuolla hysteerisellä nuoruuden tavoittelullaan.
Hysteerinen??? Luoja!
Näyttää pikemminkin siltä, että monet palsta-akat alkavat olla hysteerisiä...Ja hei! Telkku sitten kiinni, kun Linda esiintyy!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hysteerinen??? Luoja!
Näyttää pikemminkin siltä, että monet palsta-akat alkavat olla hysteerisiä...Ja hei! Telkku sitten kiinni, kun Linda esiintyy!
En ole kommentoimasi enkä ole Lindaa arvostellut, mutta sinäkään et näytä tietävän, että suurin osa ei tosiaankaan katso euroviisuja. Tuo Suomen biisihän on aivan karmea uiluutus, joten voi menestyäkin tuossa surkeimpien biisien kisassa :) Yleensä joku kirkuminen (kuten Käärijän voittanut biisi) tai joutava jollottava uiluutus vie voiton. Mitä heikompi biisi, sitä parempi menestys. Helvetissä varmaan joutuu kuuntelemaan euroviisuja päivästä toiseen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hysteerinen??? Luoja!
Sinun sukupuolesi on?
Mun mummo on ryppyinen, pyöreä, valkohapsinen, ja musta maailman kaunein nainen. Hän teki elämäntyönsä orkesterimuusikkona ja myös solistina. Silloinkin vähän ennen eläkeikää, hän oli rypistynyt, pyöreä ja harmaantuva. Ei vaikuttanut soittamiseensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin niin nähdä nämä arvostelijat. Mitä olen suominaisia nähnyt, aavistan etten yllättyisi iloisesti.
Kasvons ovat mielestäni luonnottomat. Ja omani? No, taatusti luonnolliset. Kauneusihanteet ovat aika sairaat, joten niiden perusteellahan olen olen melkoinen matami ja ryppynaamainen talliainen. Ai niin, hiuksetkin (ne omat) harmaantuvat.
Kyllä. Arvostetaan eri asioita. Luonnollisemmalta voi tehdä edes jotain että näyttää vanhempanakin ihmiseltä, esim värjätä harmaat pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätäpä Linda rauhaan. Artisti huolehtii ulkonäöstään ja sillä siisti eli kaunis.
Jos tuo vahanaama on kaunis, niin enpä tiiä millä silmällä katsottuna!
On kaunis nykykäsityksen mukaan 🤷
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hysteerinen??? Luoja!
Sinun sukupuolesi on?
Nainen 60- v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hysteerinen??? Luoja!
Älä nyt ääliö tähän Luojaa sotke!
Yhtä lailla kuin te haluatte olla ryppyinenne luonnollisia on Lindalla oikeus olla jotain muuta. Sairaita ihmisiä täällä. Kuinka pahoin oikein voitte, hankkikaa apua!
Töissäkin tekisi mieli sanoa näille harmaavarpusille että katsokaa hyvät ihmiset peiliin ennen kuin tulette ihmisten ilmoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hysteerinen??? Luoja!
Sinun sukupuolesi on?
Nainen 60- v
Miksi akoittelet? Etkö osaa kauniimpaa kielenkäyttöä? Mistä tiedät kirjoittajien sukupuolen? N60+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Arvostetaan eri asioita. Luonnollisemmalta voi tehdä edes jotain että näyttää vanhempanakin ihmiseltä, esim värjätä harmaat pois.
Sun mielestä harmaantuva ihmiset eivät ole ihmisiä? Palaa ihan koulubiologian pariin....
Nämähän ovat makuasioita. Fakta on, että useampaa hoitoa ja käsittelyä on takana. Jonin mielestä itsestä huolehtimista ja lopputuloksena kaunis, jonkun mielestä päinvastoin. Lopputulos on MINUN MIELESTÄNI huono; luonnoton ja vahamainen. Kuten yleensä tuppaa käymään. Sitten se, mistä hänet tulisi tietää/tuntea ja huomata; musikaalisuus ja viulun soittamisen taito. Lahjakas on, osaa hommansa.