Linda Lampeniuksen muokatut kasvot
Mitähän kauneuskirurgisia toimenpiteitä Linda Lampeniukselle on tehty, mitä luulette? Itse veikkaan ainakin täyteaineita ja botoxia. Lähikuvissa ja etenkin videoissa kasvot jähmeät ja vahamaiset. Epäilyttävän sileä otsa yli viisikymppisellä naisella, samoin ylöspäin kääntyvät suupielet ("jokerihymy") viittaa botoxin käyttöön. Suun ympärys ja huulet vaikuttaa täytetyiltä. Linda on kaunis nainen, mutta nyt alkaa olla jo siinä ja rajalla, että kohta menee överiksi. Ikää toki jo yli 50v ja kovat paineet näyttää ikinuorelta.
Kommentit (173)
Muistakaaoa sitten laittaa telkku kiinni, kun Linda esiintyy…
Minusta Linda Lampenius on kaunis nainen ja hyvä kroppainen ja saanut ne jo geeneissä äidiltään ja isoäidiltään ja nyt Linda yli 50v muistuttaa yhä rnemmän isoäitiään. Kaikki niin upeita naisia.
Ja mitkä sosiaaliset taidot, toisen huomioonottamisen taidot ja empatia, miten hän kohtelee fanejaan ja toimittajia. Siinä monella suomalaisille olisi opittavaa, sen haukkumisen sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Upea vartako hänellä, vaikka naama paha.
M59
Tuota sanottiin jo Lindan ollessa nuori. Että kaunis vartalo mutta kasvot ei ole kummoiset. Tämän sanon siksi, että hän yrittää esittää kaunotarta.
Tuollaisista heitoista on syömishäiriöt ja paniikkihäiriöt tehty.
Kiihkomammat ovat unohtaneet kuinka Käärijää arvosteltiin muutama vuosi sitten vaikka millä nimillä. Esiintyjiä saa arvostella. Tietty joku raja pitää olla eikä sitä olle täällä ylitetty. Kiihkomammat valittavat turhasta. Julkkisten ääretön ja sokea palvonta on typerää.
Milloin ap. euroviisuista on tullut kauneus-tai missikisat? Olen nimittäin luullut niiden olevan laulukilpailut.? Ainakin muissa maissa arvostellaan Suomen edustajien laulutaitoa, ei ulkonäköä. Niin Parkkonen, kuin Lampenius ovat saaneet uökomailla kehorahan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rupesin miettimään näinkö unta, kun muistan jonkun ingressin, missä hänestä kerrottiin, että hänellä on samanlaiset tekohiukset kun ruotsalaisella euroviisuesiintyjällä. Googlasin, kyllä, hän on kertonut, että hänellä on syömishäiriön takia hiukset lähteneet ja on kertonut käyttävänsä tekohiuksia.
Mielestäni hänellä on ollut ihan sama tyyli jo nuoresta asti. Nyt hän näyttää tyypilliseltä iäkkäämmältä Hollywood-ihmiseltä ja kaipa se on toiminut, kun ura on jatkunut jo näin kauan ja toivottavasti jatkuu edelleen. Hänellä oli hirvittävä juttu se Nygårdin juttu, sympatiat hänelle. Tosi rankkaa. Ulkonäöstä viis, ihminen on tärkein ja se mitä on saanut elämässä aikaan. Hänen juttunsa näkyy ulkonäössä, hän on ollut siinä johdonmukainen, ei muotien perässä.
Tarkoitan siis jutulla sitä, että hän on ollut johdonmukainen "barbityylissään" eli se on hänen tavaramerkkinsä ja oli ensimmäinen suomalainen barbi, joka oli oikeasti jotain osaava ihminen eikä mikään turha julkkis. Barbityylin autenttinen ja ensimmäinen esimerkki. Joten totta kai hän haluaa tyylin säilyyttää, sitä häneltä odotataan. Se ei minusta haittaa ollenkaan, että hän on iäkkäämpi barbi, ei hän nyt yhtäkkiä voi tyyliään muuttaa eikä ole tarvettakaan.
Niin, tuosta olisi todella vaikeaa peruuttaa luonnolliseksi. Ainoa tie eteenpäin on operaatioiden ketju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M59
Tuota sanottiin jo Lindan ollessa nuori. Että kaunis vartalo mutta kasvot ei ole kummoiset. Tämän sanon siksi, että hän yrittää esittää kaunotarta.
Minkäs hän geeneilleen mahtaa. Minusta hän on kopio äidistään. Ja molemnat viehättäviä naisia.
Laita itsestäsi kuva, niin voidaan ihastella sitä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/lindan-aiti-kaipaa-tyttarentytartaa…
Vierailija kirjoitti:
Milloin ap. euroviisuista on tullut kauneus-tai missikisat? Olen nimittäin luullut niiden olevan laulukilpailut.? Ainakin muissa maissa arvostellaan Suomen edustajien laulutaitoa, ei ulkonäköä. Niin Parkkonen, kuin Lampenius ovat saaneet uökomailla kehorahan.
Euroviisut on tyypillinen esimerkki viihdekilpailusta. Viihde on yhdistelmä vähän kaikkea. On näyttävyyttä, vähän musiikkia (mutta ei liiaksi, esimerkiksi Lindan viulunsoitto on poikkeus playback-sääntöön), kimallusta, törröhuulia, punaisia mattoja, kaula- aukkoja, tähtihaastatteluja ja niihin kehitettyjä taustatarinoita.
Lindan taustatarina on lupaavan viihdeviulistin alkava kansainvälinen ura, joka tyssäsi Nygårdin ilkeyteen. Se taas tuhosi artistin talouden ja kiihdytti syömishäiriötä, koko elämä meni sekaisin. Nyt Linda nousee taas, ja Euroviisut ovat hänen kostonsa. Yleisölle tarjotaan mahdollisuus tukea häntä tavoitteessaan.
Vierailija kirjoitti:
Pumpatut poskipäät eivät sovi kenellekään. Lindallakin ne menevät muhkuraisiksi, kun yrittää nauraa. Hassun näköistä, eikä kovin tyylikästä.
Lindalla ovat olleet pyöreähköt posket liki kolmekymppisenä. Eivät ne sula pois alle kuusikymppisenä. Hänellä on poskessaan ihan omaa rasvaansa. Minä olen samanlainen ja samanikäinen. Moni on kysynyt minulta, käytänkö poskitäytteitä. No, en käytä. Ominaisuus, mistä minua pilkattiin 1970-90-luvuilla ja 2000-luvun alkupuolella onkin yllättäen kääntynyt muodin vaihtuessa halutuksi ominaisuudeksi. Vielä 1980- ja 90-luvulla ihailtiin lommoposkia ja oli heroin chic-muoti. Pyöreähköposkisena syntynyt oli siihen aikaan pilkan kohde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ikää 58, ja otsassani ei ole yhtä ainoaa ryppyä. Kummallinen oletus ap:llä.
Onneksi olkoon. Mielenkiintoista. Mikä muuten on BMIsi?
Ihonalaisella rasvalla on se hyvä puoli, että se pingoittaa ihoa kuten botox. Siksi laihduttajat saavat sellaisen Ozempic-naaman.
Pituus 165 ja paino 65. Ei ole kyllä ryppyjä muutenkaan naamassa, ei selluliittia eikä mikään roiku. Linda voi mielestäni ihan hyvin olla luonnollinen naamastaan. Hirveesti meikkiä tietysti ja irtoripset.
Vierailija kirjoitti:
En osaa sanoa mitä hänelle on tehty, varmaan jotain kuitenkin. Linda on kuitenkin tällaisen kolmekymppisen näkökulmasta katsottuna upea nainen ja aivan poikkeuksellisen näyttävä kun ottaa hänen ikänsä huomioon.
Luultavasti hänelle on tehty samanlainen glow-hoitojen sarja, joita morsiamet teettävät nykyään. Hänen ihonsa on todella kaunis ikäisekseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ikää 58, ja otsassani ei ole yhtä ainoaa ryppyä. Kummallinen oletus ap:llä.
Onneksi olkoon. Mielenkiintoista. Mikä muuten on BMIsi?
Ihonalaisella rasvalla on se hyvä puoli, että se pingoittaa ihoa kuten botox. Siksi laihduttajat saavat sellaisen Ozempic-naaman.
En ole tuo jolle kommentoit, mutta olen samanikäinen kuin hän eikä mullakaan ole yhtään vaakaryppyä otsassa, mutta sibeliusryppy on, yksi kpl. Se on totta, että myös rasvaprosentti vaikuttaa ryppyihin, mutta vielä enemmän vaikuttaa ihotyyppi. Paksuun ja rasvaiseen ihoon ei juuri ryppyjä tule, mutta juonteita kyllä tulee. Kun itselläni todettiin seborrea korvien takana, kysyi ihotautien erikoislääkäri haluanko kuulla ensin hyvät vai huonot uutiset. Huonot olivat ne, ettei seborrea mene koskaan ohi ja hyvät ne, että seborrea tulee ihoon, joka vanhenee hyvin hitaasti. Eli paksu ja rasvainen iho kuten mulla on. Ja oikeassa on. Siksi varmaan rinnatkaan eivät ole muuttuneet käytännössä lainkaan, vaikka ovat isot.
Geeneistä kiinni ihmiselämässä loppupeleissä melkein kaikki, elinikäkin. Olen menettänyt kaksi ystävääni syövälle, molemmat äärimmäisen terveellistä elämää viettäneitä naisia, joilla ei ollut mitään riskitekijöitä.
On se kyllä sääli, että naisten ulkonäköä arvostellaan koko ajan, ja siten suorastaan vaaditaan käymään kauneusleikkauksissa.
Mutta on kyllä ihan mahtava tämä Suomen tämän vuoden euroviisukappale ja esitys! En muista että onko ikinä ollut yhtä hyvää kappaletta Suomella. Ja Linda on ihan uskomattoman taitava viulisti.
Vierailija kirjoitti:
Pamela Anderson näyttää nykyään tosi hyvältä eikä käytä edes meikkiä. Toisaalta jos tämä ulkonäköasia on rahasta kiinni, kuten täällä väitetään, niin hänellähän sitä on enemmän kuin kellään meistä.
IS Extran jutun mukaan 30-50 000 euron vuositulot. Eipä häntä tarvi niiden vuoksi kadehtia. Talot ovat hankittu siihen aikaan kun puoliso teki puolustusasianajajan hommia. Nykyisillä poliisiksi opiskelevan harjoittelupalkoilla ei käydä plastiikkakirurgilla tai muutenkaan hoidoissa kovinkaan usein kun ajattelee Tukholman hintatasoa.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan kasvojen kohotus ja ehkä leuanaluksen kohotus. Saisinkohan Lindan kirurgin yhteystiedot?
Kävisin kyllä itsekin mielelläni sellaisissa, aivan kamalia nuo leuan alle tulevat kilpikonnankaularypyt.
Vaikka ovatkin, ah, niin ihanan luonnollisia. :-D
N58
Eiran sairaala on sponsoroinut Lindaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pamela Anderson näyttää nykyään tosi hyvältä eikä käytä edes meikkiä. Toisaalta jos tämä ulkonäköasia on rahasta kiinni, kuten täällä väitetään, niin hänellähän sitä on enemmän kuin kellään meistä.
IS Extran jutun mukaan 30-50 000 euron vuositulot. Eipä häntä tarvi niiden vuoksi kadehtia. Talot ovat hankittu siihen aikaan kun puoliso teki puolustusasianajajan hommia. Nykyisillä poliisiksi opiskelevan harjoittelupalkoilla ei käydä plastiikkakirurgilla tai muutenkaan hoidoissa kovinkaan usein kun ajattelee Tukholman hintatasoa.
Olen eri, mutta olen aina ihmetellyt ihmisiä, jotka kuvittelevat julkkisten olevan varakkaita. Hyvin harva on, etenkään viihdealalla. Jos jokin onnenpotku sattuu, voi yhtenä vuotena hankkia enemmän, mutta samanlaisiin tuloihin kuin normaalit, hyvissä töissä koko uransa tekevät ihmiset eivät pääse käytännössä juuri kukaan. Eli ratkaisevaa on osaako sijoittaa ne hyvinä vuosina saamansa tulot fiksusti, että riittää edes säälliseen elämäntyyliin, omaan asuntoon jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M59
Tuollaisista heitoista on syömishäiriöt ja paniikkihäiriöt tehty.
Anteeks nyt vaan, mutta miten esitetään kaunotarta???? Eikö kaikki tee sitä vai miten juuri Linda tekee sitä? Todella ihmeellinen kommentti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan kasvojen kohotus ja ehkä leuanaluksen kohotus. Saisinkohan Lindan kirurgin yhteystiedot?
Kävisin kyllä itsekin mielelläni sellaisissa, aivan kamalia nuo leuan alle tulevat kilpikonnankaularypyt.
Vaikka ovatkin, ah, niin ihanan luonnollisia. :-D
N58
Laita huivi kaulaan jos rypyt häiritsee.
Minulla on ryppyinen kaula, eikä vain kaula, ja hölskyvät allit. Haittaakse? Ei ainakaan minua, vaikka on niistä minulle huomauteltukin.
Eivät ne minua häiritse, mutta olisin silti onnellisempi, jos niitä ei olisi.
En kuvittele, että pystyisin jotenkin asettautumaan naisiin kohdistuvien kauneusvaatimusten ulko-tai yläpuolelle, koska ne tunkevat läpi koko yhteiskuntarakenteen herkän kudelman.
Luin kerran artikkelin, jossa keski-ikäinen nainen investoi itseensä ja leikkautti kaulansa. Hän totesi, että hän saa leikatusta kaulastaan joka päivä enemmän iloa kuin merkkivaatteista ja -asusteista. Sehän on ekologisempaakin kuin tavarakarnevaalit. Eikä se plastiikkakirurgi siirtyisi miksikään ilmaiseksi köyhien lääkäriksi, vaikka se nainen ei olisikaan käynyt hänen vastaanotollaan. Moralisoiminen on siis turhaa.
Haluaisin niin nähdä nämä arvostelijat. Mitä olen suominaisia nähnyt, aavistan etten yllättyisi iloisesti.
Minusta on kohtuutonta, että iän karttuminen ei saisi lainkaan näkyä naisen kasvoissa. Vaihdevuosien jälkeen Lindakin huomaa, että vauhti kiihtyy. Onko Joan Collinsin ryppyiset olkapäät kauniita? Ei minusta. Vanhan naisen kauneus on muualla kuin tisseissä ja perzeessä. Ei kannata ruveta kisaamaan nuorten naisten kanssa samassa sarjassa! t. nainen 69v
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000012006732.html