Miten naiset selittävät maksullisten naisten väitteen, että varatut miehet ovat suurin asiakasryhmä?
Elätte psykoosissa, jossa maksullista käyttää lähinnä vain yksinäiset luuserit.
Kommentit (109)
Vierailija kirjoitti:
Miks mun pitäisi selittää tätä asiaa? Ei ole minun ongelmani eikä minun päätökseni. Miehet ovat vastuussa omista päätöksistään.
Miten voi olla näin kun jos naiset paskovat asiansa niin se on aina jonkun muun syy.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän syy on hyvin yksinkertainen: Kun naimisissa ollessa naiselta katoaa kokonaan seksihalut. Varsinkin jos on vielä lapsia.
Ei siinä miehillä mitään ihmeempää selitettävää ole, pää ei vain kestä ja pakko jostain saada helpotusta.
Kysyisin mieluummin naisilta, miksi siitä seksin harrastamisesta pitää tehdä niin vakava ja vaikea projekti, että pienikin väsymys, harmistus, flunssa, stressi jne... tekee siitä mahdotonta?
Kysyn sinulta: miksi naisten pitäisi haluta sitä surkeaa nylkytystä, jota te miehet seksiksi kutsutte ja jossa tavoitteenne on pelkästään oma orgasminne? Eikö teillä riitä äly ja paukut opetella tyydyttämään nainen?
Huono rakastaja ei saa naista kuin rahalla. Sitten itkee kun ei saa kuin rahalla. Vtun älykääpiöt.
Kyllä se on jokaisen asia olla seksissä sen verran tarpeellinen, hyväätekevä ja ihana puolisolleen, ettei puoliso mene haluttomaksi. Jostain syystä miehet eivät osaa. Naiset osaavat, päätellen miesvinkumisen määrästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän syy on hyvin yksinkertainen: Kun naimisissa ollessa naiselta katoaa kokonaan seksihalut. Varsinkin jos on vielä lapsia.
Ei siinä miehillä mitään ihmeempää selitettävää ole, pää ei vain kestä ja pakko jostain saada helpotusta.
Kysyisin mieluummin naisilta, miksi siitä seksin harrastamisesta pitää tehdä niin vakava ja vaikea projekti, että pienikin väsymys, harmistus, flunssa, stressi jne... tekee siitä mahdotonta?
Kysyn sinulta: miksi naisten pitäisi haluta sitä surkeaa nylkytystä, jota te miehet seksiksi kutsutte ja jossa tavoitteenne on pelkästään oma orgasminne? Eikö teillä riitä äly ja paukut opetella tyydyttämään nainen?
Kyllä riittää. Ja tämän on myös vaimo sanonut usein ja. Siitä ei ole kysymys
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siten, että miehet on huoripukkeja ja ääliöitä, joiden aivotoiminta ei riitä muuhun kuin munan söhimiseen tai munan söhimisestä vinkumiseen.
Kummasti vaan on miehillä aivotoiminta riittänyt koko yhteiskunnan rakentamiseen 😅
Mutta kun muna seisoo, seisoo järkikin. Ne ei toimi yhtaikaa.
Kaikkialla maailmassa miehet käyvät hakemassa seksin muualta kun naisten pillut kipsaantuu lasten saannin jälkeen. Japanissa vaimot antavat jopa rahat mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Kun katselee, millaisia läskitiinuja enemmistö naisista on ja kun tällä palstalla pääsee näkemään, miten luonnevikaisia ja vittumaisia älykääpiöitä ovat, niin soisin miesten pettävän paljon enemmän. Miehillä on oikeus nautintoon.
Joten naisillakin on oikeus nautintoon ja jos se on syöminen. Parempaa kuin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset voi ihan hyvin runkata itsekin, miksi miehen pitäisi se tehdä. Runkkaan ennemin itse kuin antaisin naisen runkata itseäni.
varatut naiset selittävät sen aina näin: "ei minun mieheni!" ai ei? no 100 % et voi sitä koskaan tietää.
Vierailija kirjoitti:
varatut naiset selittävät sen aina näin: "ei minun mieheni!" ai ei? no 100 % et voi sitä koskaan tietää.
Yleensä tuollainen toimintaperiaate näkyy kyllä muussakin elämässä eli syyttää asioista aina muita ja katsoo sen jälkeen olevansa moraalisesti oikeutettu toimimaan itsekkäästi. Ei ole millään tavalla sukupuolisidonnaista. Populistinen politiikka nojaa faktojen sijaan 100 % siihen, että kansa haluaa jonkun kertovan heille ketä osoittaa sormella ja syyttää heidän omasta pahasta olostaan.
Vierailija kirjoitti:
Yritän rautalangasta: miksi naiset väittävät täysin väärää ihmisryhmää maksullisissa kävijöiden enemmistöksi, vastoin tutkittua todellisuutta?
Missä tutkimus? Kuka sen teki? *Uoratko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ajatellaan asia näin:
Suomessa päästäkseen parisuhteeseen, miehen tulee olla hyvin toimeentuleva.
Maksulliset naiset ottaa tyyliin alkaen 100€/30min, ei se ole työttömien vässyköiden hommaa.
Siksi valtaosa asiakkaista on varattuja miehiä, koska niillä on varaa siihen.
Ja sitten kun on päästy parisuhteeseen (naimisiin) niin nainen alkaa pihdata.
Yleinen harhaluulo on se, että mies käy maksullisissa koska puoliso pihtaa.
Ei se aina ole näin. Monesti mies käy vieraissa ihan vaan siksi kun siihen on mahdollisuus. Itse olen tällainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset voi ihan hyvin runkata itsekin, miksi miehen pitäisi se tehdä. Runkkaan ennemin itse kuin antaisin naisen runkata itseäni.
Niin voi eikä ole mitään syytä päästää miestä nylkyttämään nysäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat pettäjiä. Ei kai siinä muuta seliteltävää ole.
Maksullisissa käynti ei ole pettämistä
No rahastahan täytyy tehdä äijien fantasia haluja.Kun työkseen tuota tekee on aikaa olla vain hemaiseva ja haluttava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ajatellaan asia näin:
Suomessa päästäkseen parisuhteeseen, miehen tulee olla hyvin toimeentuleva.
Maksulliset naiset ottaa tyyliin alkaen 100€/30min, ei se ole työttömien vässyköiden hommaa.
Siksi valtaosa asiakkaista on varattuja miehiä, koska niillä on varaa siihen.
Ja sitten kun on päästy parisuhteeseen (naimisiin) niin nainen alkaa pihdata.
Yleinen harhaluulo on se, että mies käy maksullisissa koska puoliso pihtaa.
Ei se aina ole näin. Monesti mies käy vieraissa ihan vaan siksi kun siihen on mahdollisuus. Itse olen tällainen.
Tuo on ihan luonnollista. Mies on tehty panemaan monia naisia.
Varattu narsisti""seikkailija"" se vasta luusereiden luuseri onkin että huorissa käy.
Enpä nyt oikein ymmärrä miksi naisten tätä asiaa pitäisi selittää, kun vain maksullisia käyttävät voivat itse antaa selityksen toimiinsa.
Tunsin entisessä elämässäni muutamia maksullisia ja jäi sellainen mielikuva, että helppoushan se näitä perheellisiä asiakkaita houkutteli. Olivat sen luontoisia, etteivät pystyneet sitoutumaan vain yhteen naiseen, mutta satunnaisen seuran tai sivusuhteen ylläpitämisestä olisi jäänyt kiinni niin paljon helpommin kuin maksullisissa käymisestä.
Pari entisen elämän tuttua maksullista oli keskittynyt lähinnä huijaamaan näitä perheellisiä, kun vastaan tuli heitä joilla ei pahemmin ollut kokemusta maksullisissa käynnistä. Veivät vaan rahat luottaen siihen, etteivät perheelliset lähde viemään asiaa eteen päin. Tämä on yleisempi toimintamalli kuin mitä puhutaan, koska harva tuollaisen huijauksen uhriksi joutuneista asiasta ääneen kertoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa vähän siltä, että pettäjämiehiä on aika paljon. Onneksi en ole suhteessa, ei tarvitse olla huolissaan pettämisestä.
Onneksi naiset eivät petä koskaan.
Eihän se ole pettämistä kun ei ole edes suhteessa. Voi luoja tuota teidän logiikkaa taas