Pitäisikö miesten
Opetella miten naisia kohdellaan. tuntuu vähän siltä ettei miehet kohtele naisia hyvin. Miehille pitää kirjoittaa kayttöopas kirja jota lukemalla oppivat miten naisia kohdellaan paremmin.
Kommentit (12)
Ei, tämä ei ole vain naisten yhteiskunta. Eikä me kaikki naiset olla samanlaisia. Eli me naiset emme ole lapsen tasolla typistettyjä viattomia uhreja vaan toimivia subjekteja. Se on ihan turha heittäytyä pahimmaksi marttyyriksi sitten jeesuksen, jos ei osaa vaatia arvoistaan kohtelua.
Olen lopen kyllästynyt sanaa nainen.
Päin vastoin, huligaaneja ovat naiset. Tänään Ylen verkkouutisissakin taas yksi. . Naisille samanlaisia linnatuomioita kuin miehille ilman naisalennusta ja pakollinen asevelvollisuus. Saavat vähän käytöskoulua ja itseään niskasta kiinni. Ja töihin saisivat myös mennä. Naisten töissä huutava työvoimapula.
Vierailija kirjoitti:
Olen lopen kyllästynyt sanaa nainen.
Naisia esineellistetään enemmän kuin koskaan ennen ja sen tekevät naiset ihan itse.
Ei naisetkaa miehiä hyvin kohtele, miksei kukaan mulle esim. anna.
Miehet eivät ole minua koskaan sortaneet, ainakaan työelämässä tai CV:ssä tai missään mitä voisin pitää konkreettisena haittana. Naiset sen puoleen ovat. Naiset ovat olleet niitä, jotka ovat tehneet elämästä hankalaa. Ja vaikka olen tietysti ollut itse se toinen osapuoli, on minun pakko todeta, että kaikkein häiriintyneimmät ihmissuhteet koskaan ikinä elämässäni ovat olleet naisiin. Naiset ovat pilkanneet ja ivanneet ulkonäköäni ja elämääni ja levitelleet kerta kaikkiaan kammottavia juoruja elämästäni, vailla mitään todellisuuspohjaa.
Pidän nykyistä asenneilmapiiriä järkyttävän typeränä. Erityisesti halveksin tiettyjen valtaa pitävien naisten piiloutumista sukupuolensa taakse.
Alamme lähestyä feministien ihannetta eli tasa-arvoa.
Kaikkia kohdellaan yhtä huonosti sukupuolesta riippumatta.
Tasa-arvo niin naisia tulee kohdella samoin kuin miehiä.
Pääministeri kohtelee suomalaisia huonosti ja pääministeri on nainen.
Ehdottomasti.