Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten naiset selittävät maksullisten naisten väitteen, että varatut miehet ovat suurin asiakasryhmä?

Vierailija
15.05.2026 |

Elätte psykoosissa, jossa maksullista käyttää lähinnä vain yksinäiset luuserit.

Kommentit (450)

Vierailija
61/450 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin omassa asiakaskunnassani perheelliset miehet on varmasti yli puolet.

Ja muutenkin seksipalveluiden tarjonta on niin suurta PK-seudulle, että asiakaskunta on todella laaja. Ei peräkammarin pojat elätä tälläistä joukkoa seksityöntekijöitä.

Eipä taida olla peräkammarin pojilla olla rohkeutta lähestyä hottisnaista edes rahan voimalla. Seksin ostaminen hottikselta ei ole kengänkärkiä tuijottelevan mutisijan hommaa.

Höpö höpö, seksipalvelujen tarjoajat ovat käyttötavaraa, sen tietävät ostajat sekä myyjät. Ei sinne mennä romantiikkaa kokemaan. Maksua vastaan kumin kanssa ähistään, ja poistutaan ajoissa koska seuraava on jo tulossa touhuamaan. Ei siinä mitään glamouria ole. Pro*stituoitua ei tarvitse ujostella, hän myy kehonsa rahasta asiakkaan käyttöön.

Vierailija
62/450 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppeliskuppelis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/450 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritän rautalangasta: miksi naiset väittävät täysin väärää ihmisryhmää maksullisissa kävijöiden enemmistöksi, vastoin tutkittua todellisuutta?

Kun keskivertopalstamamma lukee aloituksen niin sen päässä alkaa kuulua kovalla äänellä: raizxaus! Ihmiskauppa! Riisto! Väkivalta! Kaikki miehet! Siinä metelissä logiikka ja luetun ymmärtäminen himmenee.

Uskomatonta kuinka lähes kaikilta meni totaalisesti koko aloituksen pointti ohi. Tunteet kun ottaa vallan niin se vähäinenkin järki sumenee. Ja naisten pitäisi saada muka päättää asioista 😅

Vierailija
64/450 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se hääkakkuun lisätty ainesosa saa naisilta joko seksihalut katoamaan tai laukaisee pihtausmoodin päälle.

Vierailija
65/450 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja moni ukkomies käy miehissä. Työajalla tai työmatkalla, cruisingmap.

Vierailija
66/450 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika selvä asia tuo on. Varattujen miesten on pakko käyttää ammattilaisia irtoseksin harrastamiseen, koska ei ole paljon tilaisuuksia iskeä naisia ja eikä aikaa lämmittelyihin. Ammattilaisissa ei myöskään niin paljon riskiä, että ryhtyisi stalkkaamaan tai ottamaan yhteyttä vaimoon .

PAKKO pettää. PAKKO rikkoa avioliitto ja perhe. 

PAKKO lihoa. PAKKO pihdata ja tuhota avioseksi.

Vierailija
67/450 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ajatellaan asia näin:

Suomessa päästäkseen parisuhteeseen, miehen tulee olla hyvin toimeentuleva.

Maksulliset naiset ottaa tyyliin alkaen 100€/30min, ei se ole työttömien vässyköiden hommaa.

Siksi valtaosa asiakkaista on varattuja miehiä, koska niillä on varaa siihen.

Vierailija
68/450 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mies on ku junan vessa , aina varattu ja paskaa täys

Eli mies on siis todella haluttu, koska ovella jonotetaan?

Vierailija
69/450 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ajatellaan asia näin:

Suomessa päästäkseen parisuhteeseen, miehen tulee olla hyvin toimeentuleva.

Maksulliset naiset ottaa tyyliin alkaen 100€/30min, ei se ole työttömien vässyköiden hommaa.

Siksi valtaosa asiakkaista on varattuja miehiä, koska niillä on varaa siihen.

Ja sitten kun on päästy parisuhteeseen (naimisiin) niin nainen alkaa pihdata.

Vierailija
70/450 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siten, että miehet on huoripukkeja ja ääliöitä, joiden aivotoiminta ei riitä muuhun kuin munan söhimiseen tai munan söhimisestä vinkumiseen.

Vierailija
71/450 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa vähän siltä, että pettäjämiehiä on aika paljon. Onneksi en ole suhteessa, ei tarvitse olla huolissaan pettämisestä.

Onneksi naiset eivät petä koskaan. 

Vierailija
72/450 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siten, että miehet on huoripukkeja ja ääliöitä, joiden aivotoiminta ei riitä muuhun kuin munan söhimiseen tai munan söhimisestä vinkumiseen.

Kummasti vaan on miehillä aivotoiminta riittänyt koko yhteiskunnan rakentamiseen 😅 

Vierailija
73/450 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa vähän siltä, että pettäjämiehiä on aika paljon. Onneksi en ole suhteessa, ei tarvitse olla huolissaan pettämisestä.

Onneksi naiset eivät petä koskaan. 

Se on sitä parempaa pettämistä. Ja tälläkin palstalla näkee, ettei se ole naisen vika. Tilanteeseen päädytään jotenkin vahingossa ajautumalla ilman minkäänlaista aktiivista toimintaa. 

Vierailija
74/450 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta paskaakaan. 

Vierailija
75/450 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se mies ei ole vaimon mielestä haluttava.

Syitä tähän voi olla monia, kuten miehen huono hygienia, huonot hampaat, iso vatsa, huonot käytöstavat, käyttää alkoholia, ei osoita kunnioitusta, jne.

Olen tarjonnut joskus rahallisia seksipalveluja, ja varatut miehet, joita silloin tapasin, olivat miellyttäviä, siistejä ja hyvännäköisiä.  Pyrin olemaan sellainen myös itse,  tietenkin.  Jotkut halusivat myös keskusteluseuraa muun ohella.  Olen vakuuttunut siitä, että lyhyet irtiotot luonani tekivät heidän elämästään laadukkaampaa ja rennompaa.   Minä sain hyödyn, toinen osapuoli myös.   Ei ole syytä dramatisoida tällaista toimintaa, itselläni oli tuolloinkin myös ns. tavallinen siviiliammatti.  Molemmissa olen ollut hyvä. 

Vierailija
76/450 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selitystä pitää kysyä väitteen esittäjiltä. Ei se muita kiinnosta.

Vierailija
77/450 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika selvä asia tuo on. Varattujen miesten on pakko käyttää ammattilaisia irtoseksin harrastamiseen, koska ei ole paljon tilaisuuksia iskeä naisia ja eikä aikaa lämmittelyihin. Ammattilaisissa ei myöskään niin paljon riskiä, että ryhtyisi stalkkaamaan tai ottamaan yhteyttä vaimoon .

Jos on noin moraaliton, niin parempi vain ottaa ero ja päästää aviopuoliso vapaaksi.

Ei tietenkään ole, sittenhän joutuisi etsimään uuden vaimon. 

Vierailija
78/450 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se mies ei ole vaimon mielestä haluttava.

Syitä tähän voi olla monia, kuten miehen huono hygienia, huonot hampaat, iso vatsa, huonot käytöstavat, käyttää alkoholia, ei osoita kunnioitusta, jne.

Olen tarjonnut joskus rahallisia seksipalveluja, ja varatut miehet, joita silloin tapasin, olivat miellyttäviä, siistejä ja hyvännäköisiä.  Pyrin olemaan sellainen myös itse,  tietenkin.  Jotkut halusivat myös keskusteluseuraa muun ohella.  Olen vakuuttunut siitä, että lyhyet irtiotot luonani tekivät heidän elämästään laadukkaampaa ja rennompaa.   Minä sain hyödyn, toinen osapuoli myös.   Ei ole syytä dramatisoida tällaista toimintaa, itselläni oli tuolloinkin myös ns. tavallinen siviiliammatti.  Molemmissa olen ollut hyvä. 

Kannattaa muistaa, että edellinen kommentoijakin on kuvaillut itseään laadukkaamman miehen.

Vierailija
79/450 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän syy on hyvin yksinkertainen: Kun naimisissa ollessa naiselta katoaa kokonaan seksihalut. Varsinkin jos on vielä lapsia.

Ei siinä miehillä mitään ihmeempää selitettävää ole, pää ei vain kestä ja pakko jostain saada helpotusta.

Kysyisin mieluummin naisilta, miksi siitä seksin harrastamisesta pitää tehdä niin vakava ja vaikea projekti, että pienikin väsymys, harmistus, flunssa, stressi jne... tekee siitä mahdotonta?

Vierailija
80/450 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks mun pitäisi selittää tätä asiaa? Ei ole minun ongelmani eikä minun päätökseni. Miehet ovat vastuussa omista päätöksistään. 

Miten voi olla näin kun jos naiset paskovat asiansa niin se on aina jonkun muun syy.