Miten naiset selittävät maksullisten naisten väitteen, että varatut miehet ovat suurin asiakasryhmä?
Elätte psykoosissa, jossa maksullista käyttää lähinnä vain yksinäiset luuserit.
Kommentit (51)
Miks mun pitäisi selittää tätä asiaa? Ei ole minun ongelmani eikä minun päätökseni. Miehet ovat vastuussa omista päätöksistään.
Miksi mun pitäisi sitä selittää? Minä tunnen yhden naimisissa olevan miehen, joka käyttää maksullisten palveluita. Rakastaa vaimoaan, mutta heidät halut ei vaan ole kohdanneet vuosikausiin. Lisäksi tunnen kourallisen miehiä, jotka muuten vaan pettävät puolisoaan. Kelle mun pitäis tätä selittää ja miksi? Eikö se ole niiden miesten asia selittää tekojaan, eikä minun tai jonkun muun naisen?
Ainahan ne on rikkaita ja komeita toimitusjohtajia ja yritysmaailman eliittimiehiä, eikös niin? ; )
Eihän se meidän Pentti nyt tuollaisia hyi!
Kuinkas monta prosenttia avioeroista on naisten hakemia? Luku taitaa olla 70 %. Yksikään ero ei ole turha.
Tietenkään ap ei osaa nähdä tuota omien sukupuolikollegoiden vikana. #naisvihanäkyväksi
Suurin osa huoramarkoista on perheellisiä narsisteja. Ihan yleistä tietoa.
Aika selvä asia tuo on. Varattujen miesten on pakko käyttää ammattilaisia irtoseksin harrastamiseen, koska ei ole paljon tilaisuuksia iskeä naisia ja eikä aikaa lämmittelyihin. Ammattilaisissa ei myöskään niin paljon riskiä, että ryhtyisi stalkkaamaan tai ottamaan yhteyttä vaimoon .
Vierailija kirjoitti:
Aika selvä asia tuo on. Varattujen miesten on pakko käyttää ammattilaisia irtoseksin harrastamiseen, koska ei ole paljon tilaisuuksia iskeä naisia ja eikä aikaa lämmittelyihin. Ammattilaisissa ei myöskään niin paljon riskiä, että ryhtyisi stalkkaamaan tai ottamaan yhteyttä vaimoon .
PAKKO pettää. PAKKO rikkoa avioliitto ja perhe.
Kuulostaa vähän siltä, että pettäjämiehiä on aika paljon. Onneksi en ole suhteessa, ei tarvitse olla huolissaan pettämisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PAKKO pettää. PAKKO rikkoa avioliitto ja perhe.
Ei tietenkään pakko, mutta vapaat miehet saavat helposti vaihtelevaa seksiä vapailta naisilta, kun taas varatuilla on nuo rajoitteensa.
Ainakin omassa asiakaskunnassani perheelliset miehet on varmasti yli puolet.
Ja muutenkin seksipalveluiden tarjonta on niin suurta PK-seudulle, että asiakaskunta on todella laaja. Ei peräkammarin pojat elätä tälläistä joukkoa seksityöntekijöitä.
Vierailija kirjoitti:
Jos on noin moraaliton, niin parempi vain ottaa ero ja päästää aviopuoliso vapaaksi.
Miehet pettävät, ei siinä sen kummempaa. Ja nämä sitten muka tarvitsisivat konservatiivisen vaimon. Ja sitten ihmetellään kun naiset hakee eroa.
Jos jonkun puolelta tuo asia vaatisi selityksiä, niin ehkä pikemminkin niiden miesten.
Miksi se pitäisi selittää, voihan sen vain uskoa.
Vierailija kirjoitti:
Jos jonkun puolelta tuo asia vaatisi selityksiä, niin ehkä pikemminkin niiden miesten.
Miehenhän pitää siinäkin tapauksessa selittää kun nainen pettää. Jotainhan mies on tehnyt silloin väärin kun ei nainen ole ollut tyytyväinen!
Miehet ovat pettäjiä. Ei kai siinä muuta seliteltävää ole.
Ehkä miehenä katsoisin peiliin, enkä tekisi tästäkin naisten ongelmaa