”En ikinä huolisi mitään kyläpyörää”, Tomi täräyttää Tiktokissa – Eikä hän ole ainut
Kommentit (1105)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaapa koville naarailla kun miehet haluavat mahdollisimman kokemattoman naisen. Lähes 50 sinua ulinaa 😅
Ymmärrän siinä naisia. Tuossa on jotain ällöttävää. Miehet vielä siirtyy nuorempiin ja nuorempiin, se on jotain sairasta friikkiyttä. Kohta ne alkaa väittää että neitsyys parantaa kaikki taudit. Afrikassa rai skataan siksikin tyttöjä. Pimeää touhua.
Oho r a iskaushullu tullut taas palstalle. Terve taas
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välillä on tullut naisena mietittyä, miksei ole itse ollut kyläpyörä. Olisi ollut hauskempaa.
Sen sijaan 16-vuotiaasta alkaen yhdessä ainoassa suhteessa 10 vuotta! Miehellä oli minuutti ja laukaus -systeemi. Kymmenen vuotta sitä samas. Kun joku olisi kertonut, että älä tyydy tuohon, naisellakin on oikeus nauttia. Eron jälkeen tulin ensimmäisen kerran ikinä miehen kanssa, ja se oli yhden illan juttu noin 1,5 vuotta erosta. Ihmettelin, mitä tämä on. Se oli juuri sitä mitä olisi pitänyt saada jo paljon aiemmin. Eivät kaikki ole yhteensopivia, saati osaavia. Jos on minuutti ja laukaus, se ajaa pelkästään turhautumiseen. Jos olisi ollut jotain kokemusta aiemmin, olisin ymmärtänyt, että voi olla muutakin. Edelleen ajattelen, miksi tyydyin siihen suhteeseen. Parhaat vuodet meni ihmisen kanssa, joka ei osannut seksiä ja joka ei itse ymmärtänyt puutteitaan. Olin liian arka sanomaan, että en ole tyytyväinen.Jos olit arka sanomaan mitään, niin olit varmaan aika arka seksikumppani myös, etkä mitään suurta nautintoa minuuttimunallekaan. Miehen syytä kaikki tietysti.
Kovastihan minuuttimunalla on ollut nautintoa, kun kesti vain minuutin.
Mitä jos ähki tarkoituksella nopeet, kun ei muijaa tunnu kiinnostavan. Seuraavassa suhteessa olikin maratonmuna, kun toistakin näytti kiinnostavan touhu.
Surkeeta kun ei voida kommunikoida, puolin ja toisin. Sen sijaan että vaihtaisi voisi avata suunsa. Mut ei, pelottavampaa puhua kuin vaihtaa kumppania.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en halua miestä joka on ollut intiimissä kanssakäymisessä useamman kuin 3 naisen kanssa. Ettäs tiedätte. T. Kaunotar
Ja toisaalta minä en huoli miestä, jolla ei ole yhtään kokemusta intiimistä kanssakäymisestä kenenkään kanssa. Ovat kömpelöitä. Mieluummin pari hyvää kumppania taustalla, ei liikaa. Ei mieskään voi olla pukki, joka antaa kaikille, mutta ei mikään täysin kokematon saa olla. Ja toinen juttu, että minä annan 3 kertaa viikossa. En useammin enkä harvemmin. Menkkojen aikaan en anna.
Tuskin olen ainoa.
Olin 16v täysin kokematon pojankloppi, kun kaverin isosisko 18v sanoi, että voin jäädä heille yöksi. Jouduttiin nukkumaan piha-aitassa puusängyssä minä, tuo kaverin sisko ja hänen pienin veli. Sitä en tiedä oliko tuolla tytöllä kokemusta pojista, mutta tuskin oli ns. kyläpyörä kuitenkaan.
Olen aina ollut rento ja turvallisuutta huokuva tyyppi, jota tosin en silloin itsekään tiennyt. Yksityiskohtia en kerro, eikä yhdyntää tapahtunut, mutta tyttö kertoi aamulla, ettei ikinä ole ollut niin kiihottunut ja litimärkä niistä hyväilyistä mitä tein. Vuosia myöhemminkin mainitsi asiasta ja sanoi, ettei kukaan toinen (olin aikuinen mies jo silloin) ole saanut aikaan sellaisia fiiliksiä.
Sama tunne on itselläkin toistunut muutamien naisten kohdalla. En osaa määritellä mistä johtuu, mutta jotain ainutlaatuista kuitenkin. Tämä on pelkkää spekulaatiota, mutta veikkaan, että naisten tietynlainen herkkyyden puute on vähän turn off ja kun kohtaa naisen, jolla aito herkkyys ja ehkä lievä ujouskin on mukana, kumpikin uskaltaa syttyä kunnolla.
Miksi sinulla ei ole mitään moraalia ja itsehillintää? Eikö sinua harmita, että et ole yhden naisen mies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totuus taitaa olla ettei suomalaisnaisista löydy yhtään joka ei olisi vähintään 10 eri miestä pyörittänyt sängyssään. Uskollisuus on näille naisille aivan ventovieras käsite.
Olen täysin samaa mieltä, moraali on hävinnyt kokonaan. Ennen naisen piti olla ensimmäinen jo jollekin harvalle saattoi kelvata jos sillä oli ollut yksi mies ennen. Mutta jos niitä miehiä oli enemmän niin bor del lliin sellainen vietiin, siellä on oikea paikka moiselle. Ainoan poikkeuksen teki oikea leski jonka mies oli kuollut, sellainen nainen oli kunniallinen.
Aasiastakin löytyy kunniallisia naisia, jotka ovat jääneet leskeksi. Tiedän pari Suomeen muuttanutta ja miehet ovat ottaneet naisen ekan lapsen kuin omakseen ja ovat saaneet myös yhteisiä lapsia. Arvostan.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tässä kommentissa nyt on sitten niin erikoista? Aina on ollut ja aina tulee olemaan ihmisiä, jotka jakavat tämänkaltaisen mielipiteen.
Vai ajatteliko jotkut, että ihmisillä ei enää olisi eriäviä mielipiteitä, kun lehdissä asti on naisia julistamassa rietasteluistaan?
Että vielä tänä päivänä joltain puuttuu sen verran sivistystä, että tällaista ei ole fiksua sanoa ääneen.
Miinukset vielä lehdelle joka julkaisee tällaista uhoilua, halutaan oikein lisätä kahtiajakoa.
Itsekään en koskaan kiinnostuisi hu*ripukista, mutta en nyt lehdelle lähtisi mölisemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totuus taitaa olla ettei suomalaisnaisista löydy yhtään joka ei olisi vähintään 10 eri miestä pyörittänyt sängyssään. Uskollisuus on näille naisille aivan ventovieras käsite.
Olen täysin samaa mieltä, moraali on hävinnyt kokonaan. Ennen naisen piti olla ensimmäinen jo jollekin harvalle saattoi kelvata jos sillä oli ollut yksi mies ennen. Mutta jos niitä miehiä oli enemmän niin bor del lliin sellainen vietiin, siellä on oikea paikka moiselle. Ainoan poikkeuksen teki oikea leski jonka mies oli kuollut, sellainen nainen oli kunniallinen.
Aasiastakin löytyy kunniallisia naisia, jotka ovat jääneet leskeksi. Tiedän pari Suomeen muuttanutta ja miehet ovat ottaneet naisen ekan lapsen kuin omakseen ja ovat saaneet myös yhteisiä lapsia. Arvostan.
Mitäs yksi suomalaisnainen saikaan kommentiksi vastaavassa tapauksessa? Ai niin, nainen oli niin hirveä, että mies tappoi itsensä. Varmaan heilläkin oli sama asia.
Vierailija kirjoitti:
Minä en halua miestä joka on ollut intiimissä kanssakäymisessä useamman kuin 3 naisen kanssa. Ettäs tiedätte. T. Kaunotar
Täällä Kulkuri mites Kaunottarella menee.
Vierailija kirjoitti:
Välillä on tullut naisena mietittyä, miksei ole itse ollut kyläpyörä. Olisi ollut hauskempaa.
Sen sijaan 16-vuotiaasta alkaen yhdessä ainoassa suhteessa 10 vuotta! Miehellä oli minuutti ja laukaus -systeemi. Kymmenen vuotta sitä samas. Kun joku olisi kertonut, että älä tyydy tuohon, naisellakin on oikeus nauttia. Eron jälkeen tulin ensimmäisen kerran ikinä miehen kanssa, ja se oli yhden illan juttu noin 1,5 vuotta erosta. Ihmettelin, mitä tämä on. Se oli juuri sitä mitä olisi pitänyt saada jo paljon aiemmin. Eivät kaikki ole yhteensopivia, saati osaavia. Jos on minuutti ja laukaus, se ajaa pelkästään turhautumiseen. Jos olisi ollut jotain kokemusta aiemmin, olisin ymmärtänyt, että voi olla muutakin. Edelleen ajattelen, miksi tyydyin siihen suhteeseen. Parhaat vuodet meni ihmisen kanssa, joka ei osannut seksiä ja joka ei itse ymmärtänyt puutteitaan. Olin liian arka sanomaan, että en ole tyytyväinen.
Voin kertoa, ettei yksikään nainen, jolla on ollut vaikeuksia saada seksissä orgasmia, olisi kyennyt kertomaan, mitä pitäisi tehdä, että se orkku tulisi, joten aika noloa syyttää entistä miestä.
Sinäkin olit typerä tuppisuu nainen 10 vuotta. Sinuna kyllä hävettäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen sijaan 16-vuotiaasta alkaen yhdessä ainoassa suhteessa 10 vuotta! Miehellä oli minuutti ja laukaus -systeemi. Kymmenen vuotta sitä samas. Kun joku olisi kertonut, että älä tyydy tuohon, naisellakin on oikeus nauttia. Eron jälkeen tulin ensimmäisen kerran ikinä miehen kanssa, ja se oli yhden illan juttu noin 1,5 vuotta erosta. Ihmettelin, mitä tämä on. Se oli juuri sitä mitä olisi pitänyt saada jo paljon aiemmin. Eivät kaikki ole yhteensopivia, saati osaavia. Jos on minuutti ja laukaus, se ajaa pelkästään turhautumiseen. Jos olisi ollut jotain kokemusta aiemmin, olisin ymmärtänyt, että voi olla muutakin. Edelleen ajattelen, miksi tyydyin siihen suhteeseen. Parhaat vuodet meni ihmisen kanssa, joka ei osannut seksiä ja joka ei itse ymmärtänyt puutteitaan. Olin liian arka sanomaan, että en ole tyytyväinen.Jos olit arka sanomaan mitään, niin olit varmaan aika arka seksikumppani myös, etkä mitään suurta nautintoa minuuttimunallekaan. Miehen syytä kaikki tietysti.
Mitä jos ähki tarkoituksella nopeet, kun ei muijaa tunnu kiinnostavan. Seuraavassa suhteessa olikin maratonmuna, kun toistakin näytti kiinnostavan touhu.
Kymmenen vuoden ajan. On siinä fiksu mies.
No jos siltä saa ja muuten pärjäilee sen kans niin mikäjottei
Eihän Tomin edes tarvitse huolia ketään seksuaalisesti aktiivista naista. Ei kai kukaan pakotakaan. En ymmärrä ongelmaa. Sori, en jaksa lukea ketjua kun ette osaa muuta kuin haukkua, vastasin vain aloituksen.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kalikka tosiaan kalahtanut kommenttien määrästä päätellen!
Ei ainakaan omalla kohdalla, vain yhden kanssa olen ollut.
Minua häiritsee vain kaksinaismoralismi. Jos mies ajattelee että vain hänellä saa olla kokemusta, vastustan tällaista.
Meillä srk:ssa opetetaan, että seksi kuuluu avioliittoon, ja tämä koskee yhtä lailla miehiäkin.
Jotkut ihmettelee miksi naisille ei kelpaisi täysin kokematon mies. No en mä ainakaan 46-vuotiaana naisena halua täysin kokematonta miestä, ei vain kiinnosta sellainen. Ei tarvitse olla mikään useita pannut, mutta edes vähän kokemusta olisi erittäin suotavaa olla. Ei mulla ole mitään mielenkiintoa alkaa opettamaan aikuista miestä ihan seksin alkeista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen sijaan 16-vuotiaasta alkaen yhdessä ainoassa suhteessa 10 vuotta! Miehellä oli minuutti ja laukaus -systeemi. Kymmenen vuotta sitä samas. Kun joku olisi kertonut, että älä tyydy tuohon, naisellakin on oikeus nauttia. Eron jälkeen tulin ensimmäisen kerran ikinä miehen kanssa, ja se oli yhden illan juttu noin 1,5 vuotta erosta. Ihmettelin, mitä tämä on. Se oli juuri sitä mitä olisi pitänyt saada jo paljon aiemmin. Eivät kaikki ole yhteensopivia, saati osaavia. Jos on minuutti ja laukaus, se ajaa pelkästään turhautumiseen. Jos olisi ollut jotain kokemusta aiemmin, olisin ymmärtänyt, että voi olla muutakin. Edelleen ajattelen, miksi tyydyin siihen suhteeseen. Parhaat vuodet meni ihmisen kanssa, joka ei osannut seksiä ja joka ei itse ymmärtänyt puutteitaan. Olin liian arka sanomaan, että en ole tyytyväinen.Voin kertoa, ettei yksikään nainen, jolla on ollut vaikeuksia saada seksissä orgasmia, olisi kyennyt kertomaan, mitä pitäisi tehdä, että se orkku tulisi, joten aika noloa syyttää entistä miestä.
Sinäkin olit typerä tuppisuu nainen 10 vuotta. Sinuna kyllä hävettäisi.
Ehkä molempia hävettääkin?
Tiedoksi että harva 16v osaa kommunikoida täydellisesti. Ylipäänsä suhteet ja liitot eivät ole täydellisiä. Tarvitaan aitoa itsereflektointia, ja siinä ei muiden haukkuminen auta. En ymmärrä miksi sinun pitää haukkua, kun joku kertoo nuoruuden jutuistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanha viidakon sanonta:
Kyläpyöriin nopea tyhjennys, laatudaameihin kunnon panostus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on taas näitä "happamia, sanoi kettu". Ei tuo Tomi ketään saisikaan 😅
Tomi onkin paitsi uusnasu ja incel, myös aivonsa ja munansa saliroinalla surkastuttanut pullistelija.
Jännä miten nuo monet syrjäyttävät tekijät kumuloituu samoihin tyyppeihin. Veikkaan että taustalla on myös matala ÄO ja ainoan lapsen syndrooma. Pikku prinssi on kasvanut kuvitellen, että hänellä on oikeus naiseen.
On parempikin, etteivät saa naista, jolloin evoluutio karsii huonot ominaisuudet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikkei kevytkenkäisiä naisia pitäisikään tomimaisesti likaisina kyläpyörinä, niin kyllähän se hyvin usein kielii huonosta itsetunnosta tai epävakaasta persoonallisuushäiriöstä. Ihan tutkimustenkin mukaan. Ei siitä tarvitse suuttua, että miehetkin näkevät naisissa punaisia lippuja.
Liian aikaista sanoa. Naisten seksuaalista vapautta on on ollut suhteellisen vähän aikaa, joten se vanha alisteinen historia käsityksineen painaa asiassa. Miestyypillisesti ajatus menee niin, että mies panee, nainen vain jotenkin erehtyessään. Tieteen mukaan naisella on haluja ja pitääkin olla, ettei koko lisääntyminen perustu väkivaltaan. Mutta myös, että halu on vähäisempää ja satunnaisempaa. Nämä kyläpyörät tuskin ovat kuitenkaan mitään addikteja? Tosiasiassa irtosuhteet jää määrällisesti vähäisemmäksi kuin siinä vakisuhteessa, joten mikä on se moitteen varsinainen aihe? Ettei nainen vakiinnu, ole jonkin miehen tietty ja merkitty?
Sekin on mielestäni hyvin ristiriitaista, että ankarasta kyläpyöräilystä huolimatta n. 80% näistä ei kuitenkaan saa orgasmia yhdynnässä.
Mikä on se ristiriita sinusta?
Jakaa pillua, vaikka ei saavuta sitä huipennusta, minkä 99% siveellisistä ja miestään rakastavista ja tämän kanssa nautinnollisesti rakastelevista naisista saavat kokea. päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa miehistä ajattelee naisista kuin Tomi, mutta eivät vaan sano sitä ääneen. Miettikää naiset tätä, kun seuraavan kerran avaatte haaranne.
Ja sitten, kun emme avaa, nurisette, kun naiset pihtaavat. Koettakaa päättää, mitä haluatte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikkei kevytkenkäisiä naisia pitäisikään tomimaisesti likaisina kyläpyörinä, niin kyllähän se hyvin usein kielii huonosta itsetunnosta tai epävakaasta persoonallisuushäiriöstä. Ihan tutkimustenkin mukaan. Ei siitä tarvitse suuttua, että miehetkin näkevät naisissa punaisia lippuja.
Liian aikaista sanoa. Naisten seksuaalista vapautta on on ollut suhteellisen vähän aikaa, joten se vanha alisteinen historia käsityksineen painaa asiassa. Miestyypillisesti ajatus menee niin, että mies panee, nainen vain jotenkin erehtyessään. Tieteen mukaan naisella on haluja ja pitääkin olla, ettei koko lisääntyminen perustu väkivaltaan. Mutta myös, että halu on vähäisempää ja satunnaisempaa. Nämä kyläpyörät tuskin ovat kuitenkaan mitään addikteja? Tosiasiassa irtosuhteet jää määrällisesti vähäisemmäksi kuin siinä vakisuhteessa, joten mikä on se moitteen varsinainen aihe? Ettei nainen vakiinnu, ole jonkin miehen tietty ja merkitty?
Sekin on mielestäni hyvin ristiriitaista, että ankarasta kyläpyöräilystä huolimatta n. 80% näistä ei kuitenkaan saa orgasmia yhdynnässä.
Jakaa pillua, vaikka ei saavuta sitä huipennusta, minkä 99% siveellisistä ja miestään rakastavista ja tämän kanssa nautinnollisesti rakastelevista naisista saavat kokea. päivittäin.
Todella tietämätön on ihminen joka ei tiedä, että monella naisilla on vaikeuksia saada orgasmi. Vaikka olisi siinä rakastavassa parisuhteessa. Silti voi seksistä nauttia ja haluta sitä.