En jaksa olla palvelija koko perheelle
Perheessä mies ja kaksi teiniä. Havahduin siihen, että he odottavat itsestäänselvyytenä kaiken tulevan valmiina eteen, eikä mitään tarvitse tehdä itse. Teineille on kyllä opetettu kotityöt, mutta eivät näköjään viitsi tehdä niitä. Olen tehnyt pitkään ns. kaiken edes miettimättä sitä, nyt riittää. Aloitin lakon iltapäivällä, en tee enää yhtään mitään kenenkään muun hyväksi, tehkööt itse.
Ensimmäinen ilta: mies ihmettelee, eikö sauna olekaan lämmin. No ei ole, kun et lämmittänyt. Minähän sanoin, että hoitakaa kaikki itse.
Kommentit (15)
Tästä aiheesta on jo pitkä ketju: "Kyllästyin passaamaan perhettä, menin lakkoon". Mene sinne Ap vinkumaan.
Kopioit sitten sanasta sanaan toisen ihmisen kertomuksen. Hävettääkö edes?
Ei ole opetettu tarpeeksi hyvin jos eivät mitään tee. Katso peiliin, syypää löytyy sieltä.
SAMA ALOITUS OLLUT ENNENKIN, ÄLÄ JANKUTA.
Kyllästyin passaamaan perhettä, menin lakkoon
Vierailija
21.10.2023 | 20:12
Perheessä mies ja kaksi teiniä. Havahduin siihen, että he odottavat itsestäänselvyytenä kaiken tulevan valmiina eteen, eikä mitään tarvitse tehdä itse. Teineille on kyllä opetettu kotityöt, mutta eivät näköjään viitsi tehdä niitä. Olen tehnyt pitkään ns. kaiken edes miettimättä sitä, nyt riittää. Aloitin lakon iltapäivällä, en tee enää yhtään mitään kenenkään muun hyväksi, tehkööt itse.
Ensimmäinen ilta: mies ihmettelee, eikö sauna olekaan lämmin. No ei ole, kun et lämmittänyt. Minähän sanoin, että hoitakaa kaikki itse.
Vierailija kirjoitti:
On raskasta tehdä kaikki yksin.
No älä sitten tee. Problem solved.
Ole palvelija vaan yhdelle perheenjäsenelle. Hajota ja hallitse
Vierailija kirjoitti:
Ole palvelija vaan yhdelle perheenjäsenelle. Hajota ja hallitse
Oikein!
t. 🐈
Huomenna ilmoitan perheelle, että lähden omille teille.
Vierailija kirjoitti:
Huomenna ilmoitan perheelle, että lähden omille teille.
Oikein!
Vierailija kirjoitti:
Ap miten perhe suhtautui?
En tiedä. Asun nykyään täällä Gambiassa Johnnyn kanssa ruohomajassa. Johnylla on iso musta ja me tanssitaan rannalla lambadaa auringonlaskussa 🌅
Oikein!