Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

”En ikinä huolisi mitään kyläpyörää”, Tomi täräyttää Tiktokissa – Eikä hän ole ainut

Kommentit (1105)

Vierailija
1021/1105 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikkei kevytkenkäisiä naisia pitäisikään tomimaisesti likaisina kyläpyörinä, niin kyllähän se hyvin usein kielii huonosta itsetunnosta tai epävakaasta persoonallisuushäiriöstä. Ihan tutkimustenkin mukaan. Ei siitä tarvitse suuttua, että miehetkin näkevät naisissa punaisia lippuja.

Liian  aikaista sanoa.  Naisten  seksuaalista vapautta  on  on  ollut  suhteellisen  vähän  aikaa,  joten  se  vanha  alisteinen  historia  käsityksineen painaa  asiassa. Miestyypillisesti  ajatus menee niin,  että  mies  panee,  nainen  vain  jotenkin  erehtyessään.   Tieteen  mukaan  naisella on  haluja  ja pitääkin  olla,   ettei  koko lisääntyminen  perustu  väkivaltaan.  Mutta myös,  että  halu on  vähäisempää ja  satunnaisempaa.   Nämä kyläpyörät  tuskin  ovat  kuitenkaan  mitään  addikteja?   Tosiasiassa  irtosuhteet  jää määrällisesti vähäisemmäksi  kuin  siinä  vakisuhteessa,  joten  mikä  on  se  moitteen  varsinainen  aihe?  Ettei  nainen  vakiinnu,  ole  jonkin miehen  tietty  ja  merkitty?

Sekin on mielestäni hyvin ristiriitaista, että ankarasta kyläpyöräilystä huolimatta n. 80% näistä ei kuitenkaan saa orgasmia yhdynnässä.

Vierailija
1022/1105 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikkei kevytkenkäisiä naisia pitäisikään tomimaisesti likaisina kyläpyörinä, niin kyllähän se hyvin usein kielii huonosta itsetunnosta tai epävakaasta persoonallisuushäiriöstä. Ihan tutkimustenkin mukaan. Ei siitä tarvitse suuttua, että miehetkin näkevät naisissa punaisia lippuja.

Minua ei suututa vaan surettaa nimittely. Kyläpyörä ei ole ok, ei myöskään incel.

Rakastetaan, ei vihata!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1023/1105 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totuus taitaa olla ettei suomalaisnaisista löydy yhtään joka ei olisi vähintään 10 eri miestä pyörittänyt sängyssään. Uskollisuus on näille naisille aivan ventovieras käsite.

Olen täysin samaa mieltä, moraali on hävinnyt kokonaan. Ennen naisen piti olla ensimmäinen jo jollekin harvalle saattoi kelvata jos sillä oli ollut yksi mies ennen. Mutta jos niitä miehiä oli enemmän niin bor del lliin sellainen vietiin, siellä on oikea paikka moiselle. Ainoan poikkeuksen teki oikea leski jonka mies oli kuollut, sellainen nainen oli kunniallinen. 

Ai milloin? Olen ollut nuori 70-luvulla. Ainakin silloin oli ihan eri meininki.

Vierailija
1024/1105 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuleeko miehet ettei naisia haittaa et mies on h uoripukki.  Ei kelpaa sellaset suhteeseen. Sellasten kanssa pannaan kerraan ja laitetaan kiertoon 😇

Suurimmalle osalle naisista ei ole  merkitystä vaikka mies on ollut lukuisten naisten kanssa. Palstallakin naiset haukkuvat jatkuvasti kokemattomia miehiä.

Kyllä se ällöttää jos mies uittaa munaansa joka p. illussa. Sellasista miehistä tulee limaset vibat. 

Kumma kuitenkin että naiset kanalaumana ovat heikkona juuri niihin munaansa joka kolossa uittaneihin.

Se että sinä olet heikkona ei tarkoita että kaikki olisivat.

vain yhden kanssa olleen vaimo

Vierailija
1025/1105 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välillä on tullut naisena mietittyä, miksei ole itse ollut kyläpyörä. Olisi ollut hauskempaa. 

Sen sijaan 16-vuotiaasta alkaen yhdessä ainoassa suhteessa 10 vuotta! Miehellä oli minuutti ja laukaus -systeemi. Kymmenen vuotta sitä samas. Kun joku olisi kertonut, että älä tyydy tuohon, naisellakin on oikeus nauttia. Eron jälkeen tulin ensimmäisen kerran ikinä miehen kanssa, ja se oli yhden illan juttu noin 1,5 vuotta erosta. Ihmettelin, mitä tämä on. Se oli juuri sitä mitä olisi pitänyt saada jo paljon aiemmin. Eivät kaikki ole yhteensopivia, saati osaavia. Jos on minuutti ja laukaus, se ajaa pelkästään turhautumiseen. Jos olisi ollut jotain kokemusta aiemmin, olisin ymmärtänyt, että voi olla muutakin. Edelleen ajattelen, miksi tyydyin siihen suhteeseen. Parhaat vuodet meni ihmisen kanssa, joka ei osannut seksiä ja joka ei itse ymmärtänyt puutteitaan. Olin liian arka sanomaan, että en ole tyytyväinen.

Jos olit arka sanomaan mitään, niin olit varmaan aika arka seksikumppani myös, etkä mitään suurta nautintoa minuuttimunallekaan. Miehen syytä kaikki tietysti.

Vierailija
1026/1105 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä jenkkipöljäilyä larppaavat persincelpojat ovat kyllä niin säälittäviä. Minulle ei kyllä kelpaa yhthyhy. Newsflash: Eipä taida se neitsyys tuolla keinoin lähteä. Jatkakaa siis sitä persukaverien pöllönsilmän lipittämistä 😂

Huomaatko miten tomimaisesti käyttäydyt suutuspäissäsi? Toisen petihommista tehdään pilkan aihe. Ei sun larppi kauas osu heikäläisistä.

Täällä on muutama tosi rumasti kirjoittava nainen (oletettu). Tunnen myötähäpeää, aivan kuin miestenkin rumista kirjoitteluista.

Ihmisiä ollaan kaikki, koitetaan käyttäytyä!

Vierailija
1027/1105 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä on monta sivua jauhettu Tomin täräytyksestä. Randomtyypin eripuraa luova mielipide ja internetin kaikukammio tuottavat sisältöä, ja mainostajat nauravat. 

Ja mikä ironisinta, niin kohta tuhat kyläpyörää on paljastanut itsensä ja alitajuisen itseinhonsa, kun haluaisi peruuttaa kaiken ja tavata sen kokemattoman miehen itsekin neitsyenä, perustaa rakastava perhe ja elää onnellisena kaukana vihervasemmiston mädätyksestä.

Kumma, kun yksikään mies ei kerro katuvansa helppomunavuosiaan, jotka vietti panemalla ihan ketä tahansa.

Olen lukenut muutamia juttuja, uskovaisten lehdissä. Kun tulet uskoon ja tajuat, miten järkyttävällä hedonistisella tavalla olet käyttäytynyt, kadut sydänpohjia myöden.

Vierailija
1028/1105 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Välillä on tullut naisena mietittyä, miksei ole itse ollut kyläpyörä. Olisi ollut hauskempaa. 

Sen sijaan 16-vuotiaasta alkaen yhdessä ainoassa suhteessa 10 vuotta! Miehellä oli minuutti ja laukaus -systeemi. Kymmenen vuotta sitä samas. Kun joku olisi kertonut, että älä tyydy tuohon, naisellakin on oikeus nauttia. Eron jälkeen tulin ensimmäisen kerran ikinä miehen kanssa, ja se oli yhden illan juttu noin 1,5 vuotta erosta. Ihmettelin, mitä tämä on. Se oli juuri sitä mitä olisi pitänyt saada jo paljon aiemmin. Eivät kaikki ole yhteensopivia, saati osaavia. Jos on minuutti ja laukaus, se ajaa pelkästään turhautumiseen. Jos olisi ollut jotain kokemusta aiemmin, olisin ymmärtänyt, että voi olla muutakin. Edelleen ajattelen, miksi tyydyin siihen suhteeseen. Parhaat vuodet meni ihmisen kanssa, joka ei osannut seksiä ja joka ei itse ymmärtänyt puutteitaan. Olin liian arka sanomaan, että en ole tyytyväinen.

Jos olit arka sanomaan mitään, niin olit varmaan aika arka seksikumppani myös, etkä mitään suurta nautintoa minuuttimunallekaan. Miehen syytä kaikki tietysti.

Kovastihan minuuttimunalla on ollut nautintoa, kun kesti vain minuutin.

Vierailija
1029/1105 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä. Itse mielelläni haluaisin sellaisen.

Hyvä asenne!

Vierailija
1030/1105 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä on monta sivua jauhettu Tomin täräytyksestä. Randomtyypin eripuraa luova mielipide ja internetin kaikukammio tuottavat sisältöä, ja mainostajat nauravat. 

Ja mikä ironisinta, niin kohta tuhat kyläpyörää on paljastanut itsensä ja alitajuisen itseinhonsa, kun haluaisi peruuttaa kaiken ja tavata sen kokemattoman miehen itsekin neitsyenä, perustaa rakastava perhe ja elää onnellisena kaukana vihervasemmiston mädätyksestä.

Kumma, kun yksikään mies ei kerro katuvansa helppomunavuosiaan, jotka vietti panemalla ihan ketä tahansa.

Olen lukenut muutamia juttuja, uskovaisten lehdissä. Kun tulet uskoon ja tajuat, miten järkyttävällä hedonistisella tavalla olet käyttäytynyt, kadut sydänpohjia myöden.

Ei näköjään vaivaa ketjuun kirjoittaneita miehiä. En ymmärrä miksi ei.

Vierailija
1031/1105 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Mistä hankimme Tomille kristilliset arvot omaavan neitsyen?

Kiinakaupasta?

Vierailija
1032/1105 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en halua miestä joka on ollut intiimissä kanssakäymisessä useamman kuin 3 naisen kanssa. Ettäs tiedätte. T. Kaunotar

Ja toisaalta minä en huoli miestä, jolla ei ole yhtään kokemusta intiimistä kanssakäymisestä kenenkään kanssa. Ovat kömpelöitä. Mieluummin pari hyvää kumppania taustalla, ei liikaa. Ei mieskään voi olla pukki, joka antaa kaikille, mutta ei mikään täysin kokematon saa olla. Ja toinen juttu, että minä annan 3 kertaa viikossa. En useammin enkä harvemmin. Menkkojen aikaan en anna. 

Jokainen on ollut joskus kokematon, sinäkin. Miksi et olisi saanut olla kokematon ennen ekaa kokemustasi?

Sairas ajatus minusta, että ei voi seurustella kuin seksikoneiden kanssa. itsekästä hyötyajattelua. Sen sijaan että rakastaisi toista.

Vierailija
1033/1105 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö. Entisen kotikylän pyörällä on hyvin riittänyt miehiä. Paneskeli koko meidän kaveriporukan miehet läpi ja päätyi yhden miehen kanssa naimisiin asti. Ei tuntunut olevan mikään ongelma pojille uittaa melaa vuoronperään samassa kolossa. No, lopulta tietenkin meidän porukasta loppui miehet ja sitten hän siirtyi isommille vesille kalastamaan.

Lapsia on useammalle miehelle ja naimisiinkin on ehditty moneen kertaan. Siinä välissä aina hankittu lisää lovia sängynpäätyyn. Ei hänellä ole ikinä miehistä pulaa ollut. Joten älkää jaksako jauhaa paskaa. 

No sehän vaikutti juttusi perusteella ihan laatunaiselta, eikä ainakaan vahvistanut yleistä käsitystä niistä kyläpyöristä.

Monta kertaa eronnut, laatunainen? Vai oliko sarkasmia...

Vierailija
1034/1105 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kovastihan minuuttimunalla on ollut nautintoa, kun kesti vain minuutin.

Mitä jos ähki tarkoituksella nopeet, kun ei muijaa tunnu kiinnostavan. Seuraavassa suhteessa olikin maratonmuna, kun toistakin näytti kiinnostavan touhu.

Vierailija
1035/1105 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en halua miestä joka on ollut intiimissä kanssakäymisessä useamman kuin 3 naisen kanssa. Ettäs tiedätte. T. Kaunotar

Ja toisaalta minä en huoli miestä, jolla ei ole yhtään kokemusta intiimistä kanssakäymisestä kenenkään kanssa. Ovat kömpelöitä. Mieluummin pari hyvää kumppania taustalla, ei liikaa. Ei mieskään voi olla pukki, joka antaa kaikille, mutta ei mikään täysin kokematon saa olla. Ja toinen juttu, että minä annan 3 kertaa viikossa. En useammin enkä harvemmin. Menkkojen aikaan en anna. 

Tuskin olen ainoa.

Olin 16v täysin kokematon pojankloppi, kun kaverin isosisko 18v sanoi, että voin jäädä heille yöksi. Jouduttiin nukkumaan piha-aitassa puusängyssä minä, tuo kaverin sisko ja hänen pienin veli. Sitä en tiedä oliko tuolla tytöllä kokemusta pojista, mutta tuskin oli ns. kyläpyörä kuitenkaan.

Olen aina ollut rento ja turvallisuutta huokuva tyyppi, jota tosin en silloin itsekään tiennyt. Yksityiskohtia en kerro, eikä yhdyntää tapahtunut, mutta tyttö kertoi aamulla, ettei ikinä ole ollut niin kiihottunut ja litimärkä niistä hyväilyistä mitä tein. Vuosia myöhemminkin mainitsi asiasta ja sanoi, ettei kukaan toinen (olin aikuinen mies jo silloin) ole saanut aikaan sellaisia fiiliksiä.

Sama tunne on itselläkin toistunut muutamien naisten kohdalla. En osaa määritellä mistä johtuu, mutta jotain ainutlaatuista kuitenkin. Tämä on pelkkää spekulaatiota, mutta veikkaan, että naisten tietynlainen herkkyyden puute on vähän turn off ja kun kohtaa naisen, jolla aito herkkyys ja ehkä lievä ujouskin on mukana, kumpikin uskaltaa syttyä kunnolla.

Vierailija
1036/1105 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä kommentissa nyt on sitten niin erikoista? Aina on ollut ja aina tulee olemaan ihmisiä, jotka jakavat tämänkaltaisen mielipiteen. 

Vai ajatteliko jotkut, että ihmisillä ei enää olisi eriäviä mielipiteitä, kun lehdissä asti on naisia julistamassa rietasteluistaan? 

Vierailija
1037/1105 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö. Entisen kotikylän pyörällä on hyvin riittänyt miehiä. Paneskeli koko meidän kaveriporukan miehet läpi ja päätyi yhden miehen kanssa naimisiin asti. Ei tuntunut olevan mikään ongelma pojille uittaa melaa vuoronperään samassa kolossa. No, lopulta tietenkin meidän porukasta loppui miehet ja sitten hän siirtyi isommille vesille kalastamaan.

Lapsia on useammalle miehelle ja naimisiinkin on ehditty moneen kertaan. Siinä välissä aina hankittu lisää lovia sängynpäätyyn. Ei hänellä ole ikinä miehistä pulaa ollut. Joten älkää jaksako jauhaa paskaa. 

No sehän vaikutti juttusi perusteella ihan laatunaiselta, eikä ainakaan vahvistanut yleistä käsitystä niistä kyläpyöristä.

Monta kertaa eronnut, laatunainen? Vai oliko sarkasmia...

Kyllä se ihan sarkasmiksi oli tarkoitettu

Vierailija
1038/1105 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et voi tietää olisiko sinulla ollut hauskempaa, ehkä tai ehkä ei. Ei ne yhden yön jutut ollenkaan välttämättä ole sen parempia laadultaan, näitä samanlaisia reisilletulijoita on heissäkin.

Rakastitko kumppaniasi kuitenkin? 

Vierailija
1039/1105 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottaapa koville naarailla kun miehet haluavat mahdollisimman kokemattoman naisen. Lähes 50 sinua ulinaa 😅 

Ymmärrän  siinä  naisia.   Tuossa on  jotain  ällöttävää.   Miehet  vielä  siirtyy  nuorempiin  ja  nuorempiin,  se  on  jotain  sairasta friikkiyttä.   Kohta ne  alkaa  väittää että neitsyys  parantaa  kaikki  taudit.  Afrikassa  rai skataan  siksikin  tyttöjä.  Pimeää  touhua. 

Tuo on tosiaan ilkeä ilmiö punavihervasemmistolla.

Vierailija
1040/1105 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kalikka tosiaan kalahtanut kommenttien määrästä päätellen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan