Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alakoululainen lapsi toivoo saavansa stipendin..

Vierailija
15.05.2026 |

Mitä sanoa hänelle? Oon yrittänyt puhua, että luokalla on tosi monia ketkä sen voi saada ja että stipendejä ei aina jarta ns.luokan parhaalle vaan on tsemppi stipendiä ym.

Hän on tehnyt koko vuoden todella kovasti töitä, hionut esityksiä vaikka kuinka ja paljon ja kaikki Wilmassa olevat numerot alkaa 9 numerolla. Tosi monta täyttä 10 numeroakin. 

Harmittaa jo valmiiksi hänen puolestaan, jos/kun ei saa stipendiä mistään. Jaetaankohan niitä edes tänä vuonna? 😀 Luokalla on monia hikipinkoja muitakin, jotem ei ole ainut. 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omen sanonut, että tosiasia on, että stipendejä on vähän ja paljon heitä, jotka sen ansaitsisivat. 

Vierailija
2/10 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stipendit suolessa on aivan naurettavia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro totuus eli koko stipendijärjestelmä on mätä. Stipendit jaetaan aina samoilla oppilaille koska heidän vanhempansa on tärkeitä ihmisiä.

Vierailija
4/10 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei olla perheenä osallsitutti koskaan mihinkään vapaaehtositouhuun koululla ja sen huomaa. Lapsi 10 oppilas, muttei saa stipendiä. Stipendit on menny niiden vanhempien lapsille, jotka osallistuu vapaaehtosena koulun ja luokan juttuihin. Vähän väärinhän tää menee, mutta olen sen lapselle sanonut suoraan ja viimeksi lapsen läheinenkin sen totesi että pärstäkerroin se on, älä välitä. 

Että terveisiä opelle! 

Vierailija
5/10 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala osallistumaam ja samalla kalastelet stipendiä niin ne muutkin toimii.. pääasia että lapsi on aktiivinen ja itse innokas. 

Vierailija
6/10 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sille 10e omasta taskusta

Vierailija
7/10 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me ei olla perheenä osallsitutti koskaan mihinkään vapaaehtositouhuun koululla ja sen huomaa. Lapsi 10 oppilas, muttei saa stipendiä. Stipendit on menny niiden vanhempien lapsille, jotka osallistuu vapaaehtosena koulun ja luokan juttuihin. Vähän väärinhän tää menee, mutta olen sen lapselle sanonut suoraan ja viimeksi lapsen läheinenkin sen totesi että pärstäkerroin se on, älä välitä. 

Että terveisiä opelle! 

Meillä todennäköisesti sama syy. Lapsia 4, vanhemmilla työt ja opiskelut. Ei tehdä mitään ylimääräistä koulun kanssa. Lapsilla kaikilla pelkästään kiitettävää/erinomaisia numeroita, mutta kukaan heistä ei ole koskaan saanut stipendiä.

-Neljän äiti 

Vierailija
8/10 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan omasta lapsuudesta kun stipendit vuosi vuodelta meni aina samoille tytöille "pingoille" niin kuin heitä kutsuttiin. Stipendejä oli yleensä 2 ja aina joku heistä vuorollaan jäi ilman ja sitten naama oli norsunwittuna. Mutta kerran, kerran ope sanoi, että yksi oppilas on nostanut numeroita lähes kaikissa aineissa, ja tiesin että se olin minä. Sain hyvän tokarin. Hölmö luulin, että nyt kerrankin saisin stipendin tunnustuksena ahkeroinnistani. En saanut, taas kolmesta pingosta stipendin sai kaksi. Tunnustan, se kirpaisi. Eivät olleet rikurikkaista tai koulutetuista perheistä, mutta niitä parhaimpia oppilaita kyllä. 

Vierailija
9/10 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sellaisessa suoritusprässissä jo pienestä pitäen. 

Vierailija
10/10 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sille oma stipendi. Kirjoita joku kiva ja totuudenmukainen luritus ja 20-50€ rahaa kuoreen. Ihan se siitä ilahtuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä