Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sullakin shampoon hintakatto 5 euroa?

Vierailija
05.05.2023 |

58 % kyselyyn vastanneista maksaisi shampoosta korkeintaan 5 euroa.

https://www.is.fi/menaiset/vapaalla/art-2000009544411.html

Itse en noita halvimpia shampoita

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän pääosin halvempia shampoita, mutta en ole määritellyt mitään hintakattoa.

En jaksa laittaa rahaa perustuotteisiin, samaa p*skaa ne tuntuu olevan, en huomaa mitään eroa hiuksissa riippumatta siitä, onko shampoo parin euron vai parin kympin arvoista tavaraa. Kunhan on silokonitonta eikä haise, niin kelpaa.

Vierailija
2/56 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Käyttämäni shampoo maksaa n. 15€  ja minulle alella noin 10€.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän kahta shampoota, pala ja perus. Pala maksoi 11-13 e ja perus maksoi alle 5. Nämä 2 kestää vuoden.

Vierailija
4/56 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän pääosin halvempia shampoita, mutta en ole määritellyt mitään hintakattoa.

En jaksa laittaa rahaa perustuotteisiin, samaa p*skaa ne tuntuu olevan, en huomaa mitään eroa hiuksissa riippumatta siitä, onko shampoo parin euron vai parin kympin arvoista tavaraa. Kunhan on silokonitonta eikä haise, niin kelpaa.

Mulla kutiaa päänahka, jos en käytä tuota erikoistuotetta. 

2

Vierailija
5/56 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän purkin koosta.

Vierailija
6/56 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla kutiaa päänahka, jos en käytä tuota erikoistuotetta. 

2

Joo tilanne on toki eri, jos päänahka oireilee perusshampoosta. Avopuoliso joutuu myös ostamaan shampoonsa apteekista ja hintaa tulee huomattavasti enemmän. Mulla taitaa olla tällä hetkellä joku parin euron LV:n hajustamaton shampoo ja se passaa hyvin, mutta ihan yhtä lailla on käynyt jotkut kampaamon myymät kalliimmat tuotteet. Ainoat, mitkä ei käy on todella kosteuttavat, jotain öljyjä sisältävät tuotteet, jotka "ei pese", vaan letti jää rasvaisen ja raskaan tuntuiseksi ja näköiseksi heti pesun jälkeen.

Vierailija
7/56 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Curly Hair tyyppistä shampoota saa tuohon hintaan marketista. Kalliimmat shampoot, joita nuorena ostin kampaamokäynneillä, eivät olleet yhtään parempia, vaan päinvastoin niissä oli silottavaa ainesosaa, joka pidemmässä käytössä katkoi hiuksia. Nyt minulla on hyväkuntoiset käsittelemättömät pitkät hiukset ja en käy kampaajalla. Tytär leikkaa hiukseni minä leikkaan tyttäreni hiukset. Vaihtelen rohkeasti eri shampoiden välillä, kun ne vain ovat ainesosaluetteloltaan oikeanlaisia. 

Vierailija
8/56 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sekin vaikuttaa miten riittävä shampoo on.

Itse maksan 13€ 250ml purkista mutta tämä riittääkin yli tuplasti kauemmin verrattuna perus alle 5e shampoopurkkiin. Ei vain tilavuuden takia vaan tuossa pieni hyvin annostelureikä joten helppo annostella vain vähän. Vaahtoutuu hyvin ja on paksuhkoa.

Vierailija
9/56 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voi ihollani käyttää SLES:ia sisältäviä tuotteita, joten lähes kaikki markettien shampoot, pesuaineet ja käsienpesuaineet, hammastahnat ja kasvoputsarit jää kauppaan. Sitä kutinaa ja ihottumaa ei katso kukaan. Luojan kiitos Dove on ottanut Jenkkien myyntilistalta suihkusaippuat ilman sulfaatteja ja saa edes jonkun edullisemmin. En todellakaan mielelläni maksaisi kampaamo hintoja shamposta tai etsi kissojen ja koirien kanssa sopivaa hammastahnaa. Luonnonkosketiikka ei myös käy, koska en siedä suurinta ostaa niiden ainesosia.

Vierailija
10/56 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä shampoota ollenkaan, vesipesu riittää.

Hiukset ovat puhtaat ja vahvat kunhan alun parin viikon rasvoittumisen ohittaa.

M40

Vierailija
11/56 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein tuon saman kyselyn, ja lähes kaikissa asioissa valitsin halvimman vaihtoehdon, esimerkiksi asumisesta en halua maksaa edes neljääsataa euroa kuukaudessa. Mutta shampoo ja kahvi olivat niitä tuotteita, joista voin maksaa hiukan enemmänkin. Minulla on paksut, karheat hiukset, ja tarvitsen erittäin kosteuttavan shampoon, muuten hiuksistani tulee hirveä takkukasa. Ja halpa kahvi on yksinkertaisesti pahaa.

Vierailija
12/56 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haen apteekista kuivan päänahan shampoota, estää kutinaa. Hinnat 9 - 18 euroon riippuen mitä hyllyssä on.

Vierailija
13/56 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelee, yleensä maksan shampoosta ja hoitoaineesta n. 15 euroa per pullo. Välillä ostan XZ- sarjaa, noin 2,95 euroa pullo. Minulla ei ole hiusongelmia joten pesen hiukset vain kerran viikossa ja shampoota kuluu minimaalisen vähän.

Vierailija
14/56 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, mutta voin kyllä satunnaisesti ostaa alle vitosen marketti shamppoota. Ostan yleensä shamppooni ja muutkin hiustenhoitotuotteet alennuksista, esim Sokoksen Hiustenhellimis viikoilta, jolloin se vähän tyyriimpikin tuote on mielestäni kohtuuhintainen laatuunsa nähden, yleensä tuotteet ovat tosi riittoisia eikä niitä montaa purkkia kulu vuodessa.

Vierailija
15/56 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biorion shampoo käytössä päänahan ongelmien takia. Normaalihinta usein 13-15e väliltä mutta kyttään aina tarjouksia nettiapteekeista. Nytkin tilasin juuri 3 purkkia hintaan 10e/kpl kun oli tarjouksessa. Tämä myös erittäin riittoisaa, 3 purkkia riittää jopa puoleksi vuodeksi.

Vierailija
16/56 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käytä shampoota ollenkaan, vesipesu riittää.

Hiukset ovat puhtaat ja vahvat kunhan alun parin viikon rasvoittumisen ohittaa.

M40

Hyi hitto. Olin joskus parturi- kampaajana ja yökötti miehet jotka tulivat parturiin pesemättömässä, haisevassa ja rasvaisessa liima letissä eikä olisi saanut pestä muuta kuin leikata paskaisena. Jotkut liimasivat sivu karvoja kaljun päälle ja jos niitä pesi niin eihän ne muuten olisi liimautuneet kaljuun. 

Mikä idea siinä on jos ei käytä pesuainetta ja miksi? Onhan niitä mietoja ja hellävaraisia aineita, mitkä eivät kuivata. 

Vierailija
17/56 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ostan halpaa shampoota. Kalliit kampaamotuotteet eivät ole niin paljoa parempia, että viitsisin maksaa niistä moninkertaista hintaa.

Vierailija
18/56 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä ostan halpaa shampoota. Kalliit kampaamotuotteet eivät ole niin paljoa parempia, että viitsisin maksaa niistä moninkertaista hintaa.

Markettishampoista tulee sähköinen ja lentävä liinatukka ja kutiava päänahka. Mielelläni maksan vähän enemmän.

Vierailija
19/56 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en voi ihollani käyttää SLES:ia sisältäviä tuotteita, joten lähes kaikki markettien shampoot, pesuaineet ja käsienpesuaineet, hammastahnat ja kasvoputsarit jää kauppaan. Sitä kutinaa ja ihottumaa ei katso kukaan. Luojan kiitos Dove on ottanut Jenkkien myyntilistalta suihkusaippuat ilman sulfaatteja ja saa edes jonkun edullisemmin. En todellakaan mielelläni maksaisi kampaamo hintoja shamposta tai etsi kissojen ja koirien kanssa sopivaa hammastahnaa. Luonnonkosketiikka ei myös käy, koska en siedä suurinta ostaa niiden ainesosia.

Mitä luonnonkosmetiikan ainesosia et siedä?

Vierailija
20/56 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan. Käytän Olaplexiä, paras shamppoo.  ( On myös hoitoaineita ) Maksaa 35 -39 e .kerran sain Rustasta 29,90. Hintansa arvoinen. Tarvitsee todella vähän laittaa, pullo kestää kuukausia. Eikä hoitoaineita juuri tarvitse käyttää permanentattuun tukkaankaan tällä pesuaineella

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä