Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut naiset eivät meikkaa kasvoja lainkaan?

Vierailija
14.05.2026 |

Sen sijaan he panostavat kynsien ja hiuksien kauneuteen, ja myös vaatteisiin.

Kommentit (170)

Vierailija
41/170 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Silmät ärtyy (tiedän kyllä, että allergisille olisi omia tuotteita)

-meikkejä on vaivalloista pestä pois

-en viitsi käyttää niihin enempää rahaa kuin nykyisiin harvoihin käyttämiini meikkituotteiisiin

Vierailija
42/170 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla ei ole arkena meikkiä eikä kyllä mitään kynsi- tai hiuslisäkkeitäkään. Tykkäisin meikata maltillisesti arkenakin, mutta oon todennut että käytän sen ajan mieluummin muihin asioihin. Lapset, parisuhde, omasta terveydestä huolehtiminen ja kotityöt menevät meikkaamisen edelle. Vaikka meikkaamiseen menisi vain 10 min päivässä, niin sen ajan käytän mieluummin esimerkiksi venyttelyyn, jumppaan, lapselle lukemiseen tai olohuoneen järjestelyyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/170 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halua huomiota

Vierailija
44/170 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä silmälasimainoksessa oli vähän aikaa sitten "jakkupukunainen", jolla ei ollut juuri meikkiä (?), Hänestä välittynyt kuva oli mielestäni tyly, kopea ja ylimielinen, ehkä vihainenkin. Kasvot olivat aika kalpeat. Mietin, mitä tällä pyrittiin välittämään katsojalle. Itse en toivoisi antavani ympäristööni moista vaikutelmaa.

Vierailija
45/170 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaako osa meikkejä kaupasta ja käy parturissa ja menevät leipäjonoon? Itse en käy kampaajalla enkä meikkaa, mutta en käy leipäjonossakaan. Ostan niillä rahoilla ruokaa.

Vierailija
46/170 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdessä silmälasimainoksessa oli vähän aikaa sitten "jakkupukunainen", jolla ei ollut juuri meikkiä (?), Hänestä välittynyt kuva oli mielestäni tyly, kopea ja ylimielinen, ehkä vihainenkin. Kasvot olivat aika kalpeat. Mietin, mitä tällä pyrittiin välittämään katsojalle. Itse en toivoisi antavani ympäristööni moista vaikutelmaa.

Et sä sun pelle meikillä paremmalta näytä.

Vierailija
47/170 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole rahaa ostaa meikkejä. Hallitus leikkasi 400 euroa pois ansiosidonnaisesta.

Höpö höpö.

Suomalaiset naiset ennemmin syövät rahansa.

Huulipuna, meikkivoide, ripsiväri, luomiväri. 

Ei ole paljon. (Paletti sellainen,  että yhdellä värillä saa myös siveltimellä vedettyä kulmakarvat.)

Täällä ei vaan viitsitä. Ei viitsi kyllä suurin osa miehistäkään.

Vierailija
48/170 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostaako osa meikkejä kaupasta ja käy parturissa ja menevät leipäjonoon? Itse en käy kampaajalla enkä meikkaa, mutta en käy leipäjonossakaan. Ostan niillä rahoilla ruokaa.

Olen miettinyt miten muualta tulleilla on rahaa meikkeihin, kun niillä on aina meikit kasvoissa.

Vierailija
49/170 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikit maksaa. Hyvää meikkivoidetta ei saa alle 20 euron. 

Eli ostaako osa tollasen meikkivoiteen ja sitten on leipäjonossa ruokaa hakemassa?

Vierailija
50/170 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun ei kiinnosta pätkääkään meikata. Hiukset leikkaan pikkufiskarseilla ja kynnet lakkaan aina välillä. 

Olen kuitenkin melko tarkka ulkonäöstäni ja mieheni todella pinnallinen, joten näillä resursseilla pyrin näyttämään mahdollimman hyvältä esim ihonhoidon, treenin, ravinnon ja istuvien vaatteiden sekä loistavan hymyn keinoin.

Vierailija
51/170 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä muualta tulleet katseli joskus meikkejä Prismassa. Ei mulla ainakaan ole työttömänä niihin rahaa.

Vierailija
52/170 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse suomalainen nainen, minusta meikkaus kuuluu itsestäänselvyytenä rutiineihin kuten siisti pukeutuminen ja kampaamokäynnit.  Meikkaus on ilo ja parhaiden kasvonpiirteiden korostamista.  

Meikit on myyntitykkien luoma keinotekoinen tarve. Naisia on (miesten ) helppo manipuloida.

Miehetkin manipuloitavissa ks. Looksmaxxing ja nämä pick up artistit huijauskursseineen.

Vierailija
53/170 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei halua huomiota

Hah, huomiota saa ilman meikkiä.

Vierailija
54/170 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kapinoin meikkejä vastaan. Mulla on jo mies, hän pitää minua kauneimpana aamulla kun herään.

Vierailija
55/170 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää vaan sanoko, että joku ottaa hiusvärin kampaajalla ja sitten on leipäjonossa ruokaa hakemassa. Moni työtön ei käy parturissa, sillä rahalla ostetaan ruokaa kaupasta.

Vierailija
56/170 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on muita kiinnostuksen kohteita elämässä kuin meikkaaminen ja kynsien lakkaus. 

Siksi meikkaan harvoin ja laitan kynsilakkaa harvoin. 

Vierailija
57/170 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei halua huomiota

Hah, huomiota saa ilman meikkiä.

Ei saa, vaan tatuoinneilla ja pinkillä tukalla.

Vierailija
58/170 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhällä ei ole rahaa ottaa hiusväriä kampaajalla, sehän voi maksaa 100 euroa. Sillä rahalla saa ruokaa. 

Vierailija
59/170 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ollut meikkiä edes ensitreiffeillä mieheni kanssa. Mies vaan tuijotti

Vierailija
60/170 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripsiväriä käytän ja kulmat värjään ja nypin, mutta muuten annan olla, koska en ole koskaan onnistunut löytämään edes ammattilaisten avulla sellaisia meikkejä, jotka toimisivat, kun ihoa vaivaa sekä atopia että akne. Siinä kun yrittää pitää nuo ongelmat hallinnassa on aivan riittävästi hommaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme