Yle: Hakaristilippu liehuu omakotitalon pihalla Lappeenrannassa
Kommentit (332)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannattaisi semmoista liputtaa. Sehän houkuttelee natsivastaisen Putinin hyökkäämään. Natsiverukkeellahan hän Ukrainaankin hyökkäsi.
Eikös se epähauska vassukoomikko ja moni muukin vassutardi ole ulissut Puttea vapauttamaan Suomea fasistihallituksen ikeestä? Aika moni vassu on ulvonut fasistihallituksesta. Ulkomaiseen mediaan on levitetty valheita rasistisesta Suomesta soijapistoolien toimesta.
Vieläkö Ano Turtiainen anoo Putinia miehittämään Suomen, jotta VKK pääsee eduskuntaan? Myös venäjän kansalainen desantti Bäckman.
Varmaan ainakin levittävät hakaristilipun kuvaa Venäjällä todisteeksi Suomen nasseista kuten Janus Putkonenkin. Eipä ihmetyttäisi, jos lipun on nostanut salkoon paikallinen putinisti. Bäckmanin blogissa Suomen "nassehallituksesta", tosin meuhkaa myös Marinista ja Niinistötä.
Myös vasemmistö rääkyy jatkuvalla syötöllä nassehallituksesta, oikein maanittelevat Puttea Suomen kimppuun. Minkä puolueiden kansanedustajat äänestivätkään itärajan sulkemista ja miinojen palauttamista vastaan? Li Anderssonkin kuuluu putinistien EU-ryhmään.
"Li Anderssonkin kuuluu putinistien EU-ryhmään" mutta ei kannata puttea kuten hyvin tiedät.
"Jos kulkueessa on yksikin nasse, niin kysessä on nassemarssi!!" Eikö sama logiikka pädekään putinistien ryhmään kuulumisessa tai antisemitistiseen tilaisuuteen osallistumisessa?
Ortosoksikirkossa on paljon tätä jogatantra hakaristihindua . Ja merkkejä ollutkin. Aina. Mitä luulette keitä ITÄ vallassa asui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on "hamashuivi"? Täysin outo juttu minulle vaikka paljon Lähi-itää seuraan.
Taitaa Hamasiin liittyvät asiat olla persutrolleille kovin tuttuja. Mistä se sitten kertookaan.
Et ole siis nähnyt sitä terroristirättiä, johon Hamastiinan terroritekojen fanittajat kääriytyvät?
Valkoisia valkoisia vasemmistoteroja hamashuivit päässä ja harteilla Saksassa juuri nyt pidettävässä oikeudenkäynnissä heidän hyökättyään israelilaiseen yritykseen
https://www.bild.de/regional/stuttgart/nach-angriff-auf-ruestungsfirma-…
Ns. Ulmin viisikko aiheutti yli mijoonan euron tuhot ja " Syyttäjänvirasto syyttää "Palestine Action Germany" -ryhmää selkeästä Israelin vastaisesta ja antisemitistisestä suuntautumisesta. Syytteessä mainitaan Israelin olemassaolon oikeuden kieltäminen ja Hamasiin liittyvän symboliikan käyttö."
Sinimustavassut ja punalippuvassut ne yhteen soppii, huomenna laitetaan pussauskoppiin!
Sulla on nyt puurot ja vellit sekaisin, sinimustat ovat ää ri oi keis to a.
-Helsingin Sanomien arvokartan mukaan puolue on vasemmistolainen ja kansalliskonservatiivinen, mikä puheenjohtaja Tuukka Kurun mukaan on tarkoituskin.-
Vierailija kirjoitti:
Mikä mahtaa olla Netanjahun kannatusprosentti?
Miten he ovat suhtautuneet Netanjahun määräämiin sotatoimiin Gazassa, jotka täyttävät useita kansanmurhan kriteereitä?
Kokonaisia sukuhaaroja on pyyhitty pois.
Onnetonta kansanmurhaa, kun Gazan väki vain lisääntyy.
Tähän ollaan tultu, kun nassukoita katsotaan läpi sormien. Tampereen poliisillaki oli ihmeellisen vaaleanpunaiset lasit nassukoiden kanssa.
Miksi persut syyttävät muita puolueita antisemitismista vaikka ovat ainoa puolue, jonka kansanedustajalla on todistetusti ollut yhteyksiä uusna*sijärjestö Pohjosmaiseen Vastarintaliikkeeseen?
ANTI ON VASTUSTAJA VASTUSTAA OIKEAA JA HYVÄÄ . ANTIJUUTALAINEN VASTUSTAA OIKEITA JA ANTIMESSIAS ON VÄÄRÄ JEESUS.
Vierailija kirjoitti:
Miksi persut syyttävät muita puolueita antisemitismista vaikka ovat ainoa puolue, jonka kansanedustajalla on todistetusti ollut yhteyksiä uusna*sijärjestö Pohjosmaiseen Vastarintaliikkeeseen?
Koska persulit eivät noudata omia sääntöjään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannattaisi semmoista liputtaa. Sehän houkuttelee natsivastaisen Putinin hyökkäämään. Natsiverukkeellahan hän Ukrainaankin hyökkäsi.
Eikös se epähauska vassukoomikko ja moni muukin vassutardi ole ulissut Puttea vapauttamaan Suomea fasistihallituksen ikeestä? Aika moni vassu on ulvonut fasistihallituksesta. Ulkomaiseen mediaan on levitetty valheita rasistisesta Suomesta soijapistoolien toimesta.
Vieläkö Ano Turtiainen anoo Putinia miehittämään Suomen, jotta VKK pääsee eduskuntaan? Myös venäjän kansalainen desantti Bäckman.
Varmaan ainakin levittävät hakaristilipun kuvaa Venäjällä todisteeksi Suomen nasseista kuten Janus Putkonenkin. Eipä ihmetyttäisi, jos lipun on nostanut salkoon paikallinen putinisti. Bäckmanin blogissa Suomen "nassehallituksesta", tosin meuhkaa myös Marinista ja Niinistötä.
Myös vasemmistö rääkyy jatkuvalla syötöllä nassehallituksesta, oikein maanittelevat Puttea Suomen kimppuun. Minkä puolueiden kansanedustajat äänestivätkään itärajan sulkemista ja miinojen palauttamista vastaan? Li Anderssonkin kuuluu putinistien EU-ryhmään.
"Li Anderssonkin kuuluu putinistien EU-ryhmään" mutta ei kannata puttea kuten hyvin tiedät.
"Edustaja X kuuluu äärioikeiston EU-ryhmään, mutta ei kannata Hitleriä, kuten hyvin tiedät!!!"
H I T L E R ON KUOLLUT.
Stalin Mooses ja Lenin on kuollut . David on kuollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma tupa, oma lupa.
Näin on, ei kuulu vittujakaan naukuville demarisaatanoille ja muille turbomädättäjille.
Kappas, nassekin liittyi ketjuun, taitaa olla sun lippusi.
Kaikkien pitäisi olla huolissaan tuosta. Yleensä niiden iskulauseisiin kuuluu sana "ylivalta". Kaikessa missä ollaan toisten yläpuolella, suurin osa ihmisistä tulee kärsimään siitä loppujen lopuksi. Ylivaltalaiset pienenee ja alistetut, ei hyväksytyt-joukko laajenee.
Vierailija kirjoitti:
Putinistien eduskuntavaaliehdokas kulkee hakaristipaita päällä.
Kuka?
Vierailija kirjoitti:
Jossainhan oli jo ennakkotapaus 🤔 lippu sai olla paikallaan ku sitä ei vartavasten osoitettu kenellekään. Sai olla myös ikkunassa kerrostalossa
Vuonna 2016. Asukas sai pitää lipun verhonaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien pitäisi olla huolissaan tuosta. Yleensä niiden iskulauseisiin kuuluu sana "ylivalta". Kaikessa missä ollaan toisten yläpuolella, suurin osa ihmisistä tulee kärsimään siitä loppujen lopuksi. Ylivaltalaiset pienenee ja alistetut, ei hyväksytyt-joukko laajenee.
Kyllä kaikenlainen väki joka kuvittelee olevansa toisten yläpuolella ja omaavansa vallan määrätä mitä muut tekee tulisi poistaa tästä maailmasta. Sisältäen elokapinat ja muutkin fassistit nassejen lisäksi skaalasta riippumatta. Ne jotka ei kunnioita toisia ihmisiä ja toisten ihmisten vapautta ei ansaitse itsekään mitään vapauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on "hamashuivi"? Täysin outo juttu minulle vaikka paljon Lähi-itää seuraan.
Taitaa Hamasiin liittyvät asiat olla persutrolleille kovin tuttuja. Mistä se sitten kertookaan.
Et ole siis nähnyt sitä terroristirättiä, johon Hamastiinan terroritekojen fanittajat kääriytyvät?
Valkoisia valkoisia vasemmistoteroja hamashuivit päässä ja harteilla Saksassa juuri nyt pidettävässä oikeudenkäynnissä heidän hyökättyään israelilaiseen yritykseen
https://www.bild.de/regional/stuttgart/nach-angriff-auf-ruestungsfirma-…
Ns. Ulmin viisikko aiheutti yli mijoonan euron tuhot ja " Syyttäjänvirasto syyttää "Palestine Action Germany" -ryhmää selkeästä Israelin vastaisesta ja antisemitistisestä suuntautumisesta. Syytteessä mainitaan Israelin olemassaolon oikeuden kieltäminen ja Hamasiin liittyvän symboliikan käyttö."
Sinimustavassut ja punalippuvassut ne yhteen soppii, huomenna laitetaan pussauskoppiin!
Sulla on nyt puurot ja vellit sekaisin, sinimustat ovat ää ri oi keis to a.
Puoluekartan perusteella löytyvät vasemmalta ja jakavat vasemmistonuorten antisemitistiset näkemykset.
Sinimustat on osa persujen nuoriso-osastoa.
Hehän nimenomaan eivät arvosta Persuja yhtään.
Teemu Keskisarja piti isänmaallisen puheen ja marssi sinimustien 612-kulkueessa 2024.
Lue 111.