Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusin Tutkimus: Suomalaiset nuoret miehet pakenevat Aasiaan etsimään konservatiivista kumppania!

Vierailija
11.05.2026 |

Suomalainen nuori wokettajaideologisti ja vihersammakko propalestiinatyttö ei kiinnosta suomalaisia miehiä vaan konservatiivinen kristitty vaimo esim Filippiineiltä tai Etelä-Amerikasta

 

kertoo IL

Kommentit (1287)

Vierailija
81/1287 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs sitten, ketä tuo haittaa. Köyhien aasialaisten mielikuvissa kaikki valkoihoiset ovat rikkaita, ja sen vuoksi haluttuja puolisoita (elättäjiä). 

Kannattaa huomata, että Aasian valtioissa elatusvelvollisuus koskee puolison lisäksi perhettä, joka on laajempi käsite kuin Suomessa, sisältää mm. puolison vanhemmat ja sisarukset. Perheenjäsenillä on lain mukaan oikeus samaan elintasoon. Tämä tulee monelle suomalaiselle miehelle yllätyksenä. 

Valehteleva vassari tunnistettu.

Vierailija
82/1287 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen Aasiassa, ja kyllä täällä paikan päällä näyttää, että enimmäkseen miehet ovat kuitenkin aika vanhoja. Tytöt ovat kyllä nuoria. Itsekin jo pappaikäinen ja tyttis 23 v. On täysi-ikäinen eikä ole mihinkään pakotettu, vapaaehtoisesti haluaa olla. Rahan perään kyllä ovat, ja varsinkin suku odottaa häitä että pääsevät jakamaan rahoja, mutta niitä ei ole tulossa. 

Miksi et halua laillistaa suhdetta, jos tyttöystäväsi toivoo avioliittoa? Tuo ei ole reilua häntä kohtaan. Konservatiivisissa maissa ei katsota hyvällä esiaviollisia suhteita. En usko, että tyydytte vain pussailemaan.

Miten niin ei ole reilua? Molemmat ovat tuossa suhteessa vapaaehtoisesti ja omasta halustaan. Kaikissa parisuhteissa on erilaisia epäsuhtia osapuolten toiveissa ja odotuksissa. Jos epäsuhta on kestämätön, niin pari hajoaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/1287 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konservatiivisten vaimojen etsiminen maksullisten naisten parista kuulostaa epäilyttävältä selitykseltä.

Vierailija
84/1287 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitään tällaista tutkimusta ei luonnollisesti ole, mutta siis onko nyt uutinen se, että suomalaiset miehet ovat tajunneet, että jokainen saa valita itselleen ihan sellaisen kumppanin kuin haluaa? 

Tähän astihan tämä on ollut vähän outoa, että miehet pahoittavat mielensä naisille, jotka eivät ole sellaisia keitä he haluavat sen sijaan, että keskittyisivät vain deittailemaan haluamiaan naisia.

En tiedä onko mitään tuollaista tutkimusta, mutta perinteisesti aasialaisen naisen kanssa avioituvia suomalaismiehiä on haukuttu palstoilla aivan valtavasti.

Kyllä. Mutta ei siksi, että valitsevat jonkun muunmaalaisen, vaan koska vaimon hakeminen köyhästä maasta katsotaan hyväksikäytöksi.

Oletteko nähneet täällä naisten moittivan, jos mies hakee vaimon Yhdysvalloista, Ruotsista tai Saksasta? Ette taatusti.

Ei kannata uskoa hullujen vassarinaisten rasistista öyhötystä.

Vierailija
85/1287 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Konservatiivisten vaimojen etsiminen maksullisten naisten parista kuulostaa epäilyttävältä selitykseltä.

Tuskinpa kukaan etsii konservatiivista vaimoa maksullisista naisista. Olisi aikamoinen oksymoron ajatuksenakin.

-Kristitty mies

Vierailija
86/1287 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Luuletko että yksikään täysijärkinen nainen tirauttaa ensimmäistäkään kyyneltä jonkun Filippiineiltä postimyyntimorsianta haeskelevan persuluuserin takia? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
87/1287 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

oikein

aika vaihtaa Suomen naisväestö parempiin

Haha, ikään kuin te palstamiehet ketään sellaista naista saisitte.

Onhan tänne kommentoinut useita miehiä joilla aasialainen nainen kumppanina. Minullakin on.

Siis Suomessa laillisesti vihittynä vaimona?

Kyllä. Romanttiset ja konservatiiviset naiset haluavat olla naimisissa. Ja mikäs se kivempaa kuin häät kummankin kotimaassa.

Vierailija
88/1287 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläs nyt viitsi lämmittää mammuleita, tiedät itsekin, että ulkomainen nainen on punainen vaate Suomi-misuille ja menee välittömästi syvälle ihon alle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
89/1287 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta pysyykö konservatiivinen puoliso Suomessa konservatiivisena, kun huomaa, miten nainen toimii yhteiskunnassamme? Luulen, että hän haluaa myös sellaiset oikeudet ja mahdollisuudet ja tietysti hänen tuleekin saada ne. 

Mitä oikeuksia puuttuu konservatiiviselta naiselta?

Vierailija
90/1287 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin? Luuletko että yksikään täysijärkinen nainen tirauttaa ensimmäistäkään kyyneltä jonkun Filippiineiltä postimyyntimorsianta haeskelevan persuluuserin takia? 

Meni sitten sullakin ihon alle kuvankauniit filppunaiset :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
91/1287 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Konservatiivisten vaimojen etsiminen maksullisten naisten parista kuulostaa epäilyttävältä selitykseltä.

Tuskinpa kukaan etsii konservatiivista vaimoa maksullisista naisista. Olisi aikamoinen oksymoron ajatuksenakin.

-Kristitty mies

Persuissa on paljon kristittyjä miehiä.

Luulen aasialaisten transgenderien kohtaamisten, humalassa kuumissa itämaiden öissä, olevan syy naisten ja miesten tiukkaan jaotteluun.

Vierailija
92/1287 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitään tällaista tutkimusta ei luonnollisesti ole, mutta siis onko nyt uutinen se, että suomalaiset miehet ovat tajunneet, että jokainen saa valita itselleen ihan sellaisen kumppanin kuin haluaa? 

Tähän astihan tämä on ollut vähän outoa, että miehet pahoittavat mielensä naisille, jotka eivät ole sellaisia keitä he haluavat sen sijaan, että keskittyisivät vain deittailemaan haluamiaan naisia.

En tiedä onko mitään tuollaista tutkimusta, mutta perinteisesti aasialaisen naisen kanssa avioituvia suomalaismiehiä on haukuttu palstoilla aivan valtavasti.

Kyllä. Mutta ei siksi, että valitsevat jonkun muunmaalaisen, vaan koska vaimon hakeminen köyhästä maasta katsotaan hyväksikäytöksi.

Oletteko nähneet täällä naisten moittivan, jos mies hakee vaimon Yhdysvalloista, Ruotsista tai Saksasta? Ette taatusti.

Suhde voi olla aito, vaikka toinen olisi rikkaasta maasta ja toinen köyhästä, ja onhan Aasiassakin rikkaita maita, eivät ole kaikki samanlaisia.

Voi olla joskus. Mutta palstalaisten mielipide perustuu usein lehtijuttuihin, joissa valokuvat kertovat totuuden siitä "suuresta rakkaudesta" ja tasa-arvosta.

Nuori kaunis tyttö, ja vanha lihava kalju mies. Siihen on syynsä, että ne miehet eivät saa naista Suomesta.

Kannattaisi varmaan laihduttaa, että kehtaisitte käydä joskus ulkonakin. Tiedän ainakin 30 paria ja vain yksi mies on kuvaamasi kaltainen. Tosin tämä kolmas ja aasialainen vaimo on hänellä ensimmäinen normaalipainoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
93/1287 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Konservatiivisten vaimojen etsiminen maksullisten naisten parista kuulostaa epäilyttävältä selitykseltä.

Tuskinpa kukaan etsii konservatiivista vaimoa maksullisista naisista. Olisi aikamoinen oksymoron ajatuksenakin.

-Kristitty mies

Luuletko sinä ressu että persuincel edes osaisi etsiä tuontivaimoa jostain muualta? Ei ne paikallisyhteisöjen uskovaiset neitsyet missään turistien baarikadulla päivystä odottamassa. Myös netin kansainvälisillä tuontivaimosivustoilla on lähinnä naisia, joilla on tietty historia.

Vierailija
94/1287 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivahan se on jos saa kotitalouskoneen joka hoitaa mukisematta kaiken, myös ne sänkypuuhat. jos häntä ei kuitenkaan ihan umpiossa pidetä niin äkkiä oppii maan tavoille ja tietoiseksi oikeuksistaan. ja paljon saa olla pätäkkää hakijalla kun ensin kustantaa vaimon elämisen täällä ja loppu suvun elämisen siellä, avustuksilla. en tiedä mitä aloittaja haki jutullaan? sitäkö että täällä naiset ryhtyvät "perinteisiksi" miesten palvelijoiksi sietäen kaiken? on siinä kuvitelmat onnea vaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
95/1287 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs sitten, ketä tuo haittaa. Köyhien aasialaisten mielikuvissa kaikki valkoihoiset ovat rikkaita, ja sen vuoksi haluttuja puolisoita (elättäjiä). 

Kannattaa huomata, että Aasian valtioissa elatusvelvollisuus koskee puolison lisäksi perhettä, joka on laajempi käsite kuin Suomessa, sisältää mm. puolison vanhemmat ja sisarukset. Perheenjäsenillä on lain mukaan oikeus samaan elintasoon. Tämä tulee monelle suomalaiselle miehelle yllätyksenä. 

Kaikki aasialaiset naiset mitä minä tiedän, käyvät töissä.

Onko aasialaisten naisten kohtaamisten kokemuksesi peräisin Pattayan työn täyteisiltä kaduilta?

Vierailija
96/1287 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitään tällaista tutkimusta ei luonnollisesti ole, mutta siis onko nyt uutinen se, että suomalaiset miehet ovat tajunneet, että jokainen saa valita itselleen ihan sellaisen kumppanin kuin haluaa? 

Tähän astihan tämä on ollut vähän outoa, että miehet pahoittavat mielensä naisille, jotka eivät ole sellaisia keitä he haluavat sen sijaan, että keskittyisivät vain deittailemaan haluamiaan naisia.

En tiedä onko mitään tuollaista tutkimusta, mutta perinteisesti aasialaisen naisen kanssa avioituvia suomalaismiehiä on haukuttu palstoilla aivan valtavasti.

Kyllä. Mutta ei siksi, että valitsevat jonkun muunmaalaisen, vaan koska vaimon hakeminen köyhästä maasta katsotaan hyväksikäytöksi.

Oletteko nähneet täällä naisten moittivan, jos mies hakee vaimon Yhdysvalloista, Ruotsista tai Saksasta? Ette taatusti.

Suhde voi olla aito, vaikka toinen olisi rikkaasta maasta ja toinen köyhästä, ja onhan Aasiassakin rikkaita maita, eivät ole kaikki samanlaisia.

Voi olla joskus. Mutta palstalaisten mielipide perustuu usein lehtijuttuihin, joissa valokuvat kertovat totuuden siitä "suuresta rakkaudesta" ja tasa-arvosta.

Nuori kaunis tyttö, ja vanha lihava kalju mies. Siihen on syynsä, että ne miehet eivät saa naista Suomesta.

Kannattaisi varmaan laihduttaa, että kehtaisitte käydä joskus ulkonakin. Tiedän ainakin 30 paria ja vain yksi mies on kuvaamasi kaltainen. Tosin tämä kolmas ja aasialainen vaimo on hänellä ensimmäinen normaalipainoinen.

Luuletko oikeasti että hoikkuus on joku autuaaksi tekevä "ainesosa" avioliitossa? vai nouseeko herran heppi helpommin näin? surullisia kuvatuksia olette kum vaimokin on teille vain hu...a.

Vierailija
97/1287 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin? Luuletko että yksikään täysijärkinen nainen tirauttaa ensimmäistäkään kyyneltä jonkun Filippiineiltä postimyyntimorsianta haeskelevan persuluuserin takia? 

Meni sitten sullakin ihon alle kuvankauniit filppunaiset :-)

Kultaseni, ei se siitä todeksi muutu vaikka hoetkin tuota joka väliin. Kovasti toivoisit että suomalaisia naisia kiinnostaisi sinun kuvitteelliset naiskuviosi. Minun puolestani tänne saa tuoda vaikka koko Filippiinien naisväestön, ei minulla heitä vastaan mitään ole ja jos ovat jonkun perussuomalaisen paskamahan valmiita kelpuuttaamaan niin siitä vaan sitten. Hyvä vaan, ehkä pitävät ne ukot sitten kurissa ja poissa pahanteosta. 

Vierailija
98/1287 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret miehet ovat viisastuneet. 

Vierailija
99/1287 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kivahan se on jos saa kotitalouskoneen joka hoitaa mukisematta kaiken, myös ne sänkypuuhat. jos häntä ei kuitenkaan ihan umpiossa pidetä niin äkkiä oppii maan tavoille ja tietoiseksi oikeuksistaan. ja paljon saa olla pätäkkää hakijalla kun ensin kustantaa vaimon elämisen täällä ja loppu suvun elämisen siellä, avustuksilla. en tiedä mitä aloittaja haki jutullaan? sitäkö että täällä naiset ryhtyvät "perinteisiksi" miesten palvelijoiksi sietäen kaiken? on siinä kuvitelmat onnea vaan

Jonkin verran tunnen thainaisia ja ainakin he ovat todellisuudessa kaikkea muuta kuin nöyriä ja alistuvia. Aika usein se taitaa mennä niin että kun vaimo on päässyt Suomessa työelämään kiinni ja oppinut kielen, avioliitto tulee mystisesti päätökseensä. 

Vierailija
100/1287 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin? Luuletko että yksikään täysijärkinen nainen tirauttaa ensimmäistäkään kyyneltä jonkun Filippiineiltä postimyyntimorsianta haeskelevan persuluuserin takia? 

Meni sitten sullakin ihon alle kuvankauniit filppunaiset :-)

Kultaseni, ei se siitä todeksi muutu vaikka hoetkin tuota joka väliin. Kovasti toivoisit että suomalaisia naisia kiinnostaisi sinun kuvitteelliset naiskuviosi. Minun puolestani tänne saa tuoda vaikka koko Filippiinien naisväestön, ei minulla heitä vastaan mitään ole ja jos ovat jonkun perussuomalaisen paskamahan valmiita kelpuuttaamaan niin siitä vaan sitten. Hyvä vaan, ehkä pitävät ne ukot sitten kurissa ja poissa pahanteosta. 

Tiedätkös mikä on varmin merkki siitä, että osui ja upposi? Se on sanan "kultaseni" käyttäminen :-). Puss och kram 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme