Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusin Tutkimus: Suomalaiset nuoret miehet pakenevat Aasiaan etsimään konservatiivista kumppania!

Vierailija
11.05.2026 |

Suomalainen nuori wokettajaideologisti ja vihersammakko propalestiinatyttö ei kiinnosta suomalaisia miehiä vaan konservatiivinen kristitty vaimo esim Filippiineiltä tai Etelä-Amerikasta

 

kertoo IL

Kommentit (1287)

Vierailija
101/1287 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nää niitä samoja jotka ovat huolissaan väestönvaihdosta?

Vierailija
102/1287 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin? Luuletko että yksikään täysijärkinen nainen tirauttaa ensimmäistäkään kyyneltä jonkun Filippiineiltä postimyyntimorsianta haeskelevan persuluuserin takia? 

Meni sitten sullakin ihon alle kuvankauniit filppunaiset :-)

Kultaseni, ei se siitä todeksi muutu vaikka hoetkin tuota joka väliin. Kovasti toivoisit että suomalaisia naisia kiinnostaisi sinun kuvitteelliset naiskuviosi. Minun puolestani tänne saa tuoda vaikka koko Filippiinien naisväestön, ei minulla heitä vastaan mitään ole ja jos ovat jonkun perussuomalaisen paskamahan valmiita kelpuuttaamaan niin siitä vaan sitten. Hyvä vaan, ehkä pitävät ne ukot sitten kurissa ja poissa pahanteosta. 

Tiedätkös mikä on varmin merkki siitä, että osui ja upposi? Se on sanan "kultaseni" käyttäminen :-). Puss och kram 

🥱

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/1287 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nää niitä samoja jotka ovat huolissaan väestönvaihdosta?

Ovat, poikkeuksetta. Suomalaisen naisen ulkomaalainen mies synnyttää näissä väkivaltaisia ajatuksia. Ne eivät myös millään halua hyväksyä sitä tosiasiaa, että naisia ei kauheasti kiinnosta, kenen kanssa tällainen laarinpohjamies yrittää kuvitelmissaan pariutua. 

Vierailija
104/1287 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konservatiivinen kristitty nainen = synnytyskone ja kotiorja. Ihan oikeasti haloo miehet! Mikä ihme niissä kotitöissä on että niiden takia pitää ahdistua. Se on se ainoa konservatiivisuus tässä.

Vierailija
105/1287 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset nykynaiset ovat YLIPAINOISIA TALIPALLOJA.

 

Ei kukaan mies halua itselleen talipalloa. Talipalloksi itsensä lihottanut nainen voi olla hedelmätön eikä talipallo myöskään pääse hedelmöityshoitoon. Talipallon terveys pettää ja hänestä tulee taakka.

 

Siksi yhä useampi suomalaismies suuntaa Aasiaan, jossa on iloisen sirpakoita sorjia neitoja tenhoavine hymyineen.

Vierailija
106/1287 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset nykynaiset ovat YLIPAINOISIA TALIPALLOJA.

 

Ei kukaan mies halua itselleen talipalloa. Talipalloksi itsensä lihottanut nainen voi olla hedelmätön eikä talipallo myöskään pääse hedelmöityshoitoon. Talipallon terveys pettää ja hänestä tulee taakka.

 

Siksi yhä useampi suomalaismies suuntaa Aasiaan, jossa on iloisen sirpakoita sorjia neitoja tenhoavine hymyineen.

Haluaako ne talipallomiehen? Aika vähän niitä suomalaisia adoniksiakaan tuolla liikkuu, vaan ylipaino-ongelma on useammalla miehelläkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
107/1287 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tenhoava hymy kylläkin aika äkkiä muuttuu hehkuvaksi vihaksi, jos raha ei virtaa miehen suunnasta vaimon tilille. Miehen pitää elättää myös vaimon suku, paitsi jos hän on japanilainen, tai korealainen.

Vierailija
108/1287 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on muuten jännä juttu, että se konservatiivinen kumppani haetaan tänne, eikä haluta muuttaa sinne perinteisiä arvoja kannattavaan maahan asumaan. Eli halutaan elää liberaalissa länsimaassa sitten kuitenkin, vaikka sen piti olla kaiken pahan alku ja juuri.

Ei mitään outoa tuossa. Länsimaa on lähtökohtaisesti parempi ja Suomi perinteisesti yksi maailman parhaita maita, mutta monien arvot ovat muuttuneet huonompaan suuntaan, joten perinteisiä arvoja kannattavan voi olla haastavampaa löytää sopivaa puolisoa Suomesta. 

Onko käynyt mielessä, että länsimaat ja erityisesti Pohjoismaat toimivat hyvin nimenomaan siksi, etteivät maat ole konservatiivisia? 

Kun hyvinvointivaltion pohjaa rakennettiin, oltiin konservatiivisia, eikö? Nyt ei olla yhtä konservativiisia, vaan vähemmän yhtenäisiä ja vähemmän ahkeria, enemmän kriiseissä vaikka materiaalista hyvinvointia vielä riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
109/1287 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en yhtään ihmettele miksi. Suomi norsut vs. Aasialaiset hoikat naiset. 

Vierailija
110/1287 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Konservatiivisten vaimojen etsiminen maksullisten naisten parista kuulostaa epäilyttävältä selitykseltä.

Tuskinpa kukaan etsii konservatiivista vaimoa maksullisista naisista. Olisi aikamoinen oksymoron ajatuksenakin.

-Kristitty mies

Luuletko sinä ressu että persuincel edes osaisi etsiä tuontivaimoa jostain muualta? Ei ne paikallisyhteisöjen uskovaiset neitsyet missään turistien baarikadulla päivystä odottamassa. Myös netin kansainvälisillä tuontivaimosivustoilla on lähinnä naisia, joilla on tietty historia.

Onko sinulle kristitty mies = ressu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
111/1287 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en yhtään ihmettele miksi. Suomi norsut vs. Aasialaiset hoikat naiset. 

Kommentoi suomalainen urosnorsu.

Vierailija
112/1287 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en yhtään ihmettele miksi. Suomi norsut vs. Aasialaiset hoikat naiset. 

Aasiahullukin löysi paikalle. Intohimoja löytyy enemmän kuin maantiedon tuntemusta. Aasiaan kuuluu mm. Intia, missä merkittävä ylipaino on yleinen ongelma. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
113/1287 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naisille tässäkin ketjussa tuntuu olevan niin suuri ongelma, että miehet hankkivat kostokropan?

Vierailija
114/1287 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen Aasiassa, ja kyllä täällä paikan päällä näyttää, että enimmäkseen miehet ovat kuitenkin aika vanhoja. Tytöt ovat kyllä nuoria. Itsekin jo pappaikäinen ja tyttis 23 v. On täysi-ikäinen eikä ole mihinkään pakotettu, vapaaehtoisesti haluaa olla. Rahan perään kyllä ovat, ja varsinkin suku odottaa häitä että pääsevät jakamaan rahoja, mutta niitä ei ole tulossa. 

Miksi et halua laillistaa suhdetta, jos tyttöystäväsi toivoo avioliittoa? Tuo ei ole reilua häntä kohtaan. Konservatiivisissa maissa ei katsota hyvällä esiaviollisia suhteita. En usko, että tyydytte vain pussailemaan.

Oletatko oikeasti konservatiivimieheltä reiluutta naista kohtaan? Millä planeetalla elät? :D

Eihän perinteisten arvojen kannattaminen tarkoita mitään epäreilua asetelmaa. Molemmat puolisot voivat kannattaa niitä.

Kyllä, kunhan hinnasta on sovittu. Pienipalkkainen mies ei elätä yksin vaimoa ja lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
115/1287 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perä Suoli puolueen pikkumuna miehet ei saa kun rahalla jotain poikalasta aasiasta. Säälittävää. Sitä kutsutaan pedofiliaksi hei!!! 

Vierailija
116/1287 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen Aasiassa, ja kyllä täällä paikan päällä näyttää, että enimmäkseen miehet ovat kuitenkin aika vanhoja. Tytöt ovat kyllä nuoria. Itsekin jo pappaikäinen ja tyttis 23 v. On täysi-ikäinen eikä ole mihinkään pakotettu, vapaaehtoisesti haluaa olla. Rahan perään kyllä ovat, ja varsinkin suku odottaa häitä että pääsevät jakamaan rahoja, mutta niitä ei ole tulossa. 

Miksi et halua laillistaa suhdetta, jos tyttöystäväsi toivoo avioliittoa? Tuo ei ole reilua häntä kohtaan. Konservatiivisissa maissa ei katsota hyvällä esiaviollisia suhteita. En usko, että tyydytte vain pussailemaan.

Miten niin ei ole reilua? Molemmat ovat tuossa suhteessa vapaaehtoisesti ja omasta halustaan. Kaikissa parisuhteissa on erilaisia epäsuhtia osapuolten toiveissa ja odotuksissa. Jos epäsuhta on kestämätön, niin pari hajoaa.

Naisen maine menee, jos hän ei avioidu. Hän on täysillä suhteessa, mutta mies vaan leikittelee aikansa. Surullista, että noin käy, mutta sellaista se on konservatiivisissa maissa. En ymmärrä noin käyttäytyviä, itsekkäitä miehiä.

Vierailija
117/1287 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Konservatiivisten vaimojen etsiminen maksullisten naisten parista kuulostaa epäilyttävältä selitykseltä.

Tuskinpa kukaan etsii konservatiivista vaimoa maksullisista naisista. Olisi aikamoinen oksymoron ajatuksenakin.

-Kristitty mies

Mutta kun te ette mene niiden naistenne kanssa naimisiin. Epämääräisessä suhteessa roikkuva nainen ei ole vaimo.

Vierailija
118/1287 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Konservatiivisten vaimojen etsiminen maksullisten naisten parista kuulostaa epäilyttävältä selitykseltä.

Tuskinpa kukaan etsii konservatiivista vaimoa maksullisista naisista. Olisi aikamoinen oksymoron ajatuksenakin.

-Kristitty mies

Luuletko sinä ressu että persuincel edes osaisi etsiä tuontivaimoa jostain muualta? Ei ne paikallisyhteisöjen uskovaiset neitsyet missään turistien baarikadulla päivystä odottamassa. Myös netin kansainvälisillä tuontivaimosivustoilla on lähinnä naisia, joilla on tietty historia.

Onko sinulle kristitty mies = ressu?

Pattayan yökerhoista "konservatiivista" vaimoa etsivä mukakristitty mies on nimenomaan melkoinen ressukka. 

Vierailija
119/1287 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisista on tullut omahyväisiä ja itsekkäitä. He väittää parisuhteen olevan kahleet ja lapsen olevan taakka. He haluavat kaiken ajan itselleen mutta silti he huijaavat tarpeitaan hankkimalla lemmikkejä ja harrastamalla irtosuhteita. 

Miehet on rehellisiä itselleen he tunnustaa että tarvitsevat naisen elämäänsä. Miehet kokee tyydytystä kun nainen on onnellinen. Jos nainen kokee olevansa onnellinen ilman miestä, mies jatkaa sellaisen naisen etsintää jonka tarpeet hän saa tyydytettyä. 

 

Miksi niin moni nainen haluaa täällä että mies seurustelisi samanikäisen kanssa? 

Totuus on että +30 naisissa on paljon yksinhuoltaja äitejä jotka toivoo että saisivat miestä. Kuitenkin miehet haluaa nuoren naisen koska miehille nuoruus on tärkein kriteeri kun taas naisille on taloudellinen turva. 

Kun naiset hankkii itse taloudellisen turvan he eivät halua miestä kunnes tajuaa että pelkät irtopanot ei tuo seuraa ja kumppanuutta tai saati lapselle tervettä kehitystä eli isähahmoa.

Tässä vaiheessa he tajuavat että heille jää se kuuluisa pekkakortti käteen. Siksi he koittavat väittää että on yleinen normi että miehet ottaisi saman ikäisen naisen vaikka he itse menettivät neitsyytensä 13-16 vuotiaana itseään vanhemmalle miehelle.

 

Ennen naiset hankki taloudellisen turvan menemällä naimisiin. Kyseessä ei ollut riippuvuus suhde mitä feministi koittaa väittää sillä avioliittolaki sekä suomen laki muutenkin takaa ettei kukaan voi olla taloudellisenväkivallan uhri. 

Nyt naiset menee töihin luoden uuden riippuvuus suhteen työnantajaan väittäen että he ovat vahvoja. Tosiasiassa kukaan ei ole vahva eikä kukaan halua olla vahva. Työnteko oli miehille pakollinen paha. Naiset luulee sen olevan jonkinlainen etuoikeus vaikka kotiäityis oli etuoikeus.

 

Luopumalla avioliitto käsitteestä naiset ovat huomanneet kuluttavansa parhaat vuotensa työssä ja lopulta jäävät yksin. Tätä heidän egonsa ei riitä tunnustamaan.

Miehet voi tehdä 20 vuotta töitä kasvattaa varallisuutta ja siten olla haluttu naisten keskuudessa. 

Nainen joka tekee 20 vuotta töitä ja kasvattaa varallisuutta ei vetoa millään tavoin miehiin. Naiset valehtelee itselleen että tämä on parasta heille vaikka eivät voi tunnustaa jääneensä paitsi parisuhteesta, lapsista ja kaikesta mikä täyttää heidän alkukantaiset tarpeet. 

He kiistävät ja syyttävät miehiä ja tyydyttävät katkerina hoitoviettinssä kissoihin ja koiriin.


 

”Nautinto, jota on pakko saada lisää

Moni nainen hylkää deittailun ja parisuhteet samalla, kun tietynlainen erotiikka kasvattaa suosiotaan. Villitys kertoo paljon siitä, millaista seksuaalista nautintoa erityisesti 20–40-vuotiaat naiset todella kaipaavat.”

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000011736311.html

Avioliitosta tuli vähemmistön elämäntapa

https://yle.fi/a/3-12312535


 

Väestöliiton asiantuntijat ovat huolissaan siitä, että naisilla ei tunnu olevan todellista vapautta tehdä lapsia jo silloin, kun siihen on hedelmällisyyden kannalta paras aika. Samalla hetkellä pitäisi tehdä uraa.

https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/201804102200851996

Kun täällä oli ketju tavallisesra 33 vuotiaasta lapsettomasta naisesta joka olisi halunnut lapsen, niin miehet oikein keksimällä keksivät syitä, miksi nainen ei saa parisuhdetta. Jos muuta ei keksitty, niin naisen lapsihaaveet olivat ehdoton este parisuhteelle. Naisten ilmeisesti pitäisi tehdä lapset joko yksinään tai parisuhteessa vastentahtoisesti.

Vierailija
120/1287 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etelä-amerikan ymmärrän mutta en noita poikavartaloisia aasialaisia. Noh, makunsa kullakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän