Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusin Tutkimus: Suomalaiset nuoret miehet pakenevat Aasiaan etsimään konservatiivista kumppania!

Vierailija
11.05.2026 |

Suomalainen nuori wokettajaideologisti ja vihersammakko propalestiinatyttö ei kiinnosta suomalaisia miehiä vaan konservatiivinen kristitty vaimo esim Filippiineiltä tai Etelä-Amerikasta

kertoo IL

Kommentit (1287)

Vierailija
1281/1287 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekin suosittelen filippiiniläisiä, perhekeskeisiä ja kristittyjä naisia.

Rumia omaan makuuni.

M43

Millainen sä itse olet, jos katselet vain rumia naisia? Minä kun kävin siellä ekan kerran, olin lentää persiilleni miten hyvännäköisiä ja hoikkanakin erittäin muotovalioita, ei siis mitään lautoja. Oma nainen tietysti kaikkein kaunein ja seksikkäin. 

Sinusta on kummallista, jos ihan kaikki miehet eivät palvo juuri filippiiniläisiä naisia maailman kauneimpina? Makuja on katsos monia, sanoi koira, kun pallejaan nuoli.

Eri

Olet tainnut nuolla koiran palleja ja saanut jonkun viruksen aivoihisi. Pyydä jotain täysjärkistä lukemaan ja selittämään mitä milloinkin tarkoitetaan.

Rumia lättäpäitä ne ovat. Tuutko nuoleen palleja?

M43

Eikö lättäpää tasottaisi, kun on kimpassa pallopään kanssa?

Vierailija
1282/1287 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovatko miehet itse millään tavalla konservatiivisia ja mitkä ovat sen huonot puolet? Osa elää kuin pellossa?

Huonoja puolia vasemman laidan naisia ajatellen, että eivät osaa elää kuin pellossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1283/1287 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekin suosittelen filippiiniläisiä, perhekeskeisiä ja kristittyjä naisia.

Rumia omaan makuuni.

M43

Millainen sä itse olet, jos katselet vain rumia naisia? Minä kun kävin siellä ekan kerran, olin lentää persiilleni miten hyvännäköisiä ja hoikkanakin erittäin muotovalioita, ei siis mitään lautoja. Oma nainen tietysti kaikkein kaunein ja seksikkäin. 

Sinusta on kummallista, jos ihan kaikki miehet eivät palvo juuri filippiiniläisiä naisia maailman kauneimpina? Makuja on katsos monia, sanoi koira, kun pallejaan nuoli.

Eri

Olet tainnut nuolla koiran palleja ja saanut jonkun viruksen aivoihisi. Pyydä jotain täysjärkistä lukemaan ja selittämään mitä milloinkin tarkoitetaan.

Rumia lättäpäitä ne ovat. Tuutko nuoleen palleja?

M43

Eikö lättäpää tasottaisi, kun on kimpassa pallopään kanssa?

Tasoittaa. Sitten on lyttynaama ja lättänä takaraivo, jättikokoisena.

Vierailija
1284/1287 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Filippiiniläiset naiset ovat sosiaalisia, perhekeskeisiä ja yleisesti hyvin koulutettuja, sillä maassa on pitkät perinteet naisten koulutuksessa. He ovat myös verkostoituneet aktiivisesti Suomeen, jossa asuu nykyään yli 10 000 Filippiineillä syntynyttä naista. Heidän kulttuuriinsa kuuluu vahva huolenpitovelvoite omasta perheestä. Ei mikään ihme, että ovat niin suosittuja suomalaisten miesten keskuudessa. 

Vierailija
1285/1287 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin miehillä olisi tarvetta etsiä naista Suomen ulkopuolelta, jos meidän kulttuuri olisi ystävällisempi ja konservatiivisempi.

Vierailija
1286/1287 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen sain tietää, että eräs erittäin varakas yrittäjä on mennyt kihloihin filpparin kanssa. Niin ne vaan pikkuhiljaa saavat suomalaiset naiset jäädä nuolemaan näppejään, kun ulkomaalaiset naiset vievät kaikki miehet. Hähä.

Vierailija
1287/1287 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän