Uusin Tutkimus: Suomalaiset nuoret miehet pakenevat Aasiaan etsimään konservatiivista kumppania!
Suomalainen nuori wokettajaideologisti ja vihersammakko propalestiinatyttö ei kiinnosta suomalaisia miehiä vaan konservatiivinen kristitty vaimo esim Filippiineiltä tai Etelä-Amerikasta
kertoo IL
Kommentit (1287)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei aasialaisille naisillekaan kelpaa vanhat, juopot, työhaluttomat, tyhjätaskut naisvihaajamiehet.
Miksi teidän miehet vaihtaisivat naista, kun he ovat saaneet iskettyä teidät?
Tuo kuvaus on ketjun aloittajasta. Kirjoitustyyli on sellainen, että sen tunnistaa helposti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oikein
aika vaihtaa Suomen naisväestö parempiin
Haha, ikään kuin te palstamiehet ketään sellaista naista saisitte.
Ystäväni Dippainssi teki näin.
Vierailija kirjoitti:
Ihan aidosti kiinnostaa että millaisen esimerkin ja kotikasvatuksen tuloksena näitä konservatiivisia nuoria miehiä tulee?
Ei ne ole nuoria, vaan liki kuusikymppisiä tai vanhempia miehiä. Jos heillä on lapsia, ne uudet tyttikset ovat heidän lastenlasten ikäluokkaa.
Jaa-a. Eiköhän suomimiehet hae ne vaimonsa Thaimaasta. Konservatiivisista, hyvistä perheistä ei minkään maan tyttöjä noin vaan anneta tuntemattomille. Eri asia ne, jotka on jo "vähän" elämää nähneet, lähtee ihan mielellään mihin vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitään tällaista tutkimusta ei luonnollisesti ole, mutta siis onko nyt uutinen se, että suomalaiset miehet ovat tajunneet, että jokainen saa valita itselleen ihan sellaisen kumppanin kuin haluaa?
Tähän astihan tämä on ollut vähän outoa, että miehet pahoittavat mielensä naisille, jotka eivät ole sellaisia keitä he haluavat sen sijaan, että keskittyisivät vain deittailemaan haluamiaan naisia.
En tiedä onko mitään tuollaista tutkimusta, mutta perinteisesti aasialaisen naisen kanssa avioituvia suomalaismiehiä on haukuttu palstoilla aivan valtavasti.
Ettehän te avioidu. Menkää ihan laillisesti naimisiin, niin kyseessä ei ole hyväksikäyttösuhde.
Eikö EU:n ulkopuolelta tulevien kumppaneiden kanssa yleensä mennä naimisiin? Saisivatko muuten viisumia Suomeen edes? Taitavat olla enemmän eurooppalaisia, joiden usein kanssa kikkaillaan eikä mennä laillisesti naimisiin.
Kyllä myös vanhemmat miehet käyvät Pattayalla hakemassa konservatiivista kumppania.
Toivottavasti näille miehille ei tule yllätyksenä se, että sellainen perinteinen vaimo ei osallistu talouden kuluihin, vaan miehen on maksettava kaikki yksin. Lisäksi miehen on annettava hänelle rahaa vaatteisiin, kosmetiikkaa, liikkumiseen, puhelimeen, autoon, shoppailuun...
Ei se perinteinen suhde ole miehelle mikään ilmainen paratiisi, jossa saa vaan pötkötellä sohvalla ja odottaa että vaimo syöttää makaronilaatikkoa ja mansikoita, hoivaa ja passaa mennen tullen.
Vierailija kirjoitti:
Aijaa? Mäkin hain liberaalin miehen Suomeen toisesta Pohjoismaasta kun Suomesta ei sopivaa löytynyt. Hän on todella hyvä isä, älykäs, komea ja pitkä. En usko, että olisin alkanut seurustella kehitysmaasta kotoisin olevan miehen kanssa missään tilanteessa. Niin kova tarve ei ole pariutua, että ottaisin riskin kumppanista joka sisimmissään haluaa vain korkeamman elintason. Mutta mikäs siinä jos jonkun on pakko pariutua toisen todellisista tarkoitusperistä huolimatta, niin kai silloin on pakko laskea myös rimaa ja ottaa riski.
IP-seurannan mukaan et sinä kyllä ehdi viettämään aikaa sen "miehesi" kanssa.
Myös eläkeläiset käyvät Pattayalla koska runsas konservatiivinen tarjonta ja hintojen edukkuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niitä konservatiivisia naisia löytyy kyllä Suomestakin. Harmi vaan, että varsinkin niillä on tarkat kriteerit miehille, eli pitää olla vieläkin kunnollisempi kuin mitä tavalliset naiset vaativat. Rahaa pitää olla elättämään koko perhe, ryypätä ei saa. Tavalliset naiset sentään maksavat puolet kaikesta ja välillä ottavat rennosti.
Eipä se ihan nyt näinkään mene, koska Suomessa ei ole oikein koskaan ollut tuollaista "mies elättää koko perheen" kulttuuria. Täällä köyhässä ja ankarassa maassa on tarvittu aina molempien työpanos.
Suomalaiset konservatiiviset naiset eivät houkuta konservatiivisia miehiä, koska he ovat joko hieman uskonnollisia, raittiutta ja nuhteettomia vaativia ns. kirkkosiskoja tai sitten kaljoittelevia ja kiroilevia persunaisia, jotka eivät tavoiltaan ja ulkonäöltään paljoa suomalaisista miehistä eroa.
Missähän tynnyrissä olet kasvanut, kun et ole tietoinen miten yleistä esim. 70-luvulla kotiäidit olivatkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitään tällaista tutkimusta ei luonnollisesti ole, mutta siis onko nyt uutinen se, että suomalaiset miehet ovat tajunneet, että jokainen saa valita itselleen ihan sellaisen kumppanin kuin haluaa?
Tähän astihan tämä on ollut vähän outoa, että miehet pahoittavat mielensä naisille, jotka eivät ole sellaisia keitä he haluavat sen sijaan, että keskittyisivät vain deittailemaan haluamiaan naisia.
En tiedä onko mitään tuollaista tutkimusta, mutta perinteisesti aasialaisen naisen kanssa avioituvia suomalaismiehiä on haukuttu palstoilla aivan valtavasti.
Ettehän te avioidu. Menkää ihan laillisesti naimisiin, niin kyseessä ei ole hyväksikäyttösuhde.
Mielestäni esim. thaimaalaisten kanssa avioituvia on syytetty palstalla juuri tyyliin hyväksikäyttösuhteista.
Ystäväni joka on syrjäytynyt mt- ja päihdeongelmainen teki juuri näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen Aasiassa, ja kyllä täällä paikan päällä näyttää, että enimmäkseen miehet ovat kuitenkin aika vanhoja. Tytöt ovat kyllä nuoria. Itsekin jo pappaikäinen ja tyttis 23 v. On täysi-ikäinen eikä ole mihinkään pakotettu, vapaaehtoisesti haluaa olla. Rahan perään kyllä ovat, ja varsinkin suku odottaa häitä että pääsevät jakamaan rahoja, mutta niitä ei ole tulossa.
Miksi et halua laillistaa suhdetta, jos tyttöystäväsi toivoo avioliittoa? Tuo ei ole reilua häntä kohtaan. Konservatiivisissa maissa ei katsota hyvällä esiaviollisia suhteita. En usko, että tyydytte vain pussailemaan.
Oletatko oikeasti konservatiivimieheltä reiluutta naista kohtaan? Millä planeetalla elät? :D
Eihän perinteisten arvojen kannattaminen tarkoita mitään epäreilua asetelmaa. Molemmat puolisot voivat kannattaa niitä.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin sinkku, niin enpä alkaisi edes juttusille jonkun pro pale -naisen kanssa. Toivoisin kuitenkin löytäväni suomalaisen kristillisen arvopohjan omaavan puolison.
Kuinka kristillinen on oma arvopohjasi?
Pattayan juhlakadulla kohtaavat konservatiiviten arvojen mukaiset kysyntä ja tarjonta.
Vierailija kirjoitti:
Entäs sitten, ketä tuo haittaa. Köyhien aasialaisten mielikuvissa kaikki valkoihoiset ovat rikkaita, ja sen vuoksi haluttuja puolisoita (elättäjiä).
Kannattaa huomata, että Aasian valtioissa elatusvelvollisuus koskee puolison lisäksi perhettä, joka on laajempi käsite kuin Suomessa, sisältää mm. puolison vanhemmat ja sisarukset. Perheenjäsenillä on lain mukaan oikeus samaan elintasoon. Tämä tulee monelle suomalaiselle miehelle yllätyksenä.
Kaikki aasialaiset naiset mitä minä tiedän, käyvät töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on muuten jännä juttu, että se konservatiivinen kumppani haetaan tänne, eikä haluta muuttaa sinne perinteisiä arvoja kannattavaan maahan asumaan. Eli halutaan elää liberaalissa länsimaassa sitten kuitenkin, vaikka sen piti olla kaiken pahan alku ja juuri.
Ei mitään outoa tuossa. Länsimaa on lähtökohtaisesti parempi ja Suomi perinteisesti yksi maailman parhaita maita, mutta monien arvot ovat muuttuneet huonompaan suuntaan, joten perinteisiä arvoja kannattavan voi olla haastavampaa löytää sopivaa puolisoa Suomesta.
Onko käynyt mielessä, että länsimaat ja erityisesti Pohjoismaat toimivat hyvin nimenomaan siksi, etteivät maat ole konservatiivisia?
Itse katson, että luterilainen työmoraali on ollut tärkeässä roolissa Suomen rakentamisessa, ja aiemmin puolustamisessa.
-Koti, uskonto ja isänmaa (nämä ovat olleet Suomen yhtenäisyyden tukijalka)
Ihan aidosti kiinnostaa että millaisen esimerkin ja kotikasvatuksen tuloksena näitä konservatiivisia nuoria miehiä tulee?