Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusin Tutkimus: Suomalaiset nuoret miehet pakenevat Aasiaan etsimään konservatiivista kumppania!

Vierailija
11.05.2026 |

Suomalainen nuori wokettajaideologisti ja vihersammakko propalestiinatyttö ei kiinnosta suomalaisia miehiä vaan konservatiivinen kristitty vaimo esim Filippiineiltä tai Etelä-Amerikasta

 

kertoo IL

Kommentit (1287)

Vierailija
41/1287 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Aasiassa, ja kyllä täällä paikan päällä näyttää, että enimmäkseen miehet ovat kuitenkin aika vanhoja. Tytöt ovat kyllä nuoria. Itsekin jo pappaikäinen ja tyttis 23 v. On täysi-ikäinen eikä ole mihinkään pakotettu, vapaaehtoisesti haluaa olla. Rahan perään kyllä ovat, ja varsinkin suku odottaa häitä että pääsevät jakamaan rahoja, mutta niitä ei ole tulossa. 

Vierailija
42/1287 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tervemenoa! Ihmettelen kyllä sitä, millä nämä incelit elättävät ne vaimonsa, koska kunnon konsun vaimo ei käy töissä ansaitsemassa, vaan viihtyy nyrkin ja hellan välissä. Onnea vaan uusille pareille! 

Suomeen muutto on kyllä todennäköisesti merkittävä parannus vaimokkeen elinoloihin ja -tasoon, joten ei varmaan sillä saralla ole ongelmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/1287 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että siellä maailman kolkassa naiset eivät tosiaan ole vielä pilalla.

Vierailija
44/1287 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitään tällaista tutkimusta ei luonnollisesti ole, mutta siis onko nyt uutinen se, että suomalaiset miehet ovat tajunneet, että jokainen saa valita itselleen ihan sellaisen kumppanin kuin haluaa? 

Tähän astihan tämä on ollut vähän outoa, että miehet pahoittavat mielensä naisille, jotka eivät ole sellaisia keitä he haluavat sen sijaan, että keskittyisivät vain deittailemaan haluamiaan naisia.

En tiedä onko mitään tuollaista tutkimusta, mutta perinteisesti aasialaisen naisen kanssa avioituvia suomalaismiehiä on haukuttu palstoilla aivan valtavasti.

Vierailija
45/1287 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomiakat hakee vastaavasti miehensä Afrikasta. Kumpi on fiksumpaa? 

Vierailija
46/1287 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saadaan suomalaisten keskipituus laskemaan, kun otetaan pienikokoisia aasialaisia puolisoksi, mutta haittaako se. Väriäkin tulee vähän lisää kasvoihin. Filippiiniläiset tuovat kyllä lisää iloa suomalaiseen kulttuuriin. Japanilaisilla on intoa korkeakoulutukseen. Ei se pahalta kuulosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/1287 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomiakat hakee vastaavasti miehensä Afrikasta. Kumpi on fiksumpaa? 

Tunnetko montakin tuollaista paria?

Vierailija
48/1287 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitään tällaista tutkimusta ei luonnollisesti ole, mutta siis onko nyt uutinen se, että suomalaiset miehet ovat tajunneet, että jokainen saa valita itselleen ihan sellaisen kumppanin kuin haluaa? 

Tähän astihan tämä on ollut vähän outoa, että miehet pahoittavat mielensä naisille, jotka eivät ole sellaisia keitä he haluavat sen sijaan, että keskittyisivät vain deittailemaan haluamiaan naisia.

En tiedä onko mitään tuollaista tutkimusta, mutta perinteisesti aasialaisen naisen kanssa avioituvia suomalaismiehiä on haukuttu palstoilla aivan valtavasti.

Kyllä. Mutta ei siksi, että valitsevat jonkun muunmaalaisen, vaan koska vaimon hakeminen köyhästä maasta katsotaan hyväksikäytöksi.

Oletteko nähneet täällä naisten moittivan, jos mies hakee vaimon Yhdysvalloista, Ruotsista tai Saksasta? Ette taatusti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/1287 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen Aasiassa, ja kyllä täällä paikan päällä näyttää, että enimmäkseen miehet ovat kuitenkin aika vanhoja. Tytöt ovat kyllä nuoria. Itsekin jo pappaikäinen ja tyttis 23 v. On täysi-ikäinen eikä ole mihinkään pakotettu, vapaaehtoisesti haluaa olla. Rahan perään kyllä ovat, ja varsinkin suku odottaa häitä että pääsevät jakamaan rahoja, mutta niitä ei ole tulossa. 

Miksi et halua laillistaa suhdetta, jos tyttöystäväsi toivoo avioliittoa? Tuo ei ole reilua häntä kohtaan. Konservatiivisissa maissa ei katsota hyvällä esiaviollisia suhteita. En usko, että tyydytte vain pussailemaan.

Vierailija
50/1287 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä Venäjän rajanaapurimaahan Aasiasta lähtis. Pysyisin ennemmin Aasiassa, tai katselisin muualta päin kotoisin olevaa länkkärimiestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/1287 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitään tällaista tutkimusta ei luonnollisesti ole, mutta siis onko nyt uutinen se, että suomalaiset miehet ovat tajunneet, että jokainen saa valita itselleen ihan sellaisen kumppanin kuin haluaa? 

Tähän astihan tämä on ollut vähän outoa, että miehet pahoittavat mielensä naisille, jotka eivät ole sellaisia keitä he haluavat sen sijaan, että keskittyisivät vain deittailemaan haluamiaan naisia.

En tiedä onko mitään tuollaista tutkimusta, mutta perinteisesti aasialaisen naisen kanssa avioituvia suomalaismiehiä on haukuttu palstoilla aivan valtavasti.

Ettehän te avioidu. Menkää ihan laillisesti naimisiin, niin kyseessä ei ole hyväksikäyttösuhde.

Vierailija
52/1287 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen Aasiassa, ja kyllä täällä paikan päällä näyttää, että enimmäkseen miehet ovat kuitenkin aika vanhoja. Tytöt ovat kyllä nuoria. Itsekin jo pappaikäinen ja tyttis 23 v. On täysi-ikäinen eikä ole mihinkään pakotettu, vapaaehtoisesti haluaa olla. Rahan perään kyllä ovat, ja varsinkin suku odottaa häitä että pääsevät jakamaan rahoja, mutta niitä ei ole tulossa. 

Miksi et halua laillistaa suhdetta, jos tyttöystäväsi toivoo avioliittoa? Tuo ei ole reilua häntä kohtaan. Konservatiivisissa maissa ei katsota hyvällä esiaviollisia suhteita. En usko, että tyydytte vain pussailemaan.

Oletatko oikeasti konservatiivimieheltä reiluutta naista kohtaan? Millä planeetalla elät? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/1287 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitään tällaista tutkimusta ei luonnollisesti ole, mutta siis onko nyt uutinen se, että suomalaiset miehet ovat tajunneet, että jokainen saa valita itselleen ihan sellaisen kumppanin kuin haluaa? 

Tähän astihan tämä on ollut vähän outoa, että miehet pahoittavat mielensä naisille, jotka eivät ole sellaisia keitä he haluavat sen sijaan, että keskittyisivät vain deittailemaan haluamiaan naisia.

En tiedä onko mitään tuollaista tutkimusta, mutta perinteisesti aasialaisen naisen kanssa avioituvia suomalaismiehiä on haukuttu palstoilla aivan valtavasti.

Kyllä. Mutta ei siksi, että valitsevat jonkun muunmaalaisen, vaan koska vaimon hakeminen köyhästä maasta katsotaan hyväksikäytöksi.

Oletteko nähneet täällä naisten moittivan, jos mies hakee vaimon Yhdysvalloista, Ruotsista tai Saksasta? Ette taatusti.

Suhde voi olla aito, vaikka toinen olisi rikkaasta maasta ja toinen köyhästä, ja onhan Aasiassakin rikkaita maita, eivät ole kaikki samanlaisia.

Vierailija
54/1287 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

oikein

aika vaihtaa Suomen naisväestö parempiin

Haha, ikään kuin te palstamiehet ketään sellaista naista saisitte.

Onhan tänne kommentoinut useita miehiä joilla aasialainen nainen kumppanina. Minullakin on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/1287 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pysyykö konservatiivinen puoliso Suomessa konservatiivisena, kun huomaa, miten nainen toimii yhteiskunnassamme? Luulen, että hän haluaa myös sellaiset oikeudet ja mahdollisuudet ja tietysti hänen tuleekin saada ne. 

Vierailija
56/1287 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä huolimatta incelit ei saa yhtään sen enempää pinppiä kuin ennenkään, zerolevelilä siis jatkavat.

Vierailija
57/1287 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on muuten jännä juttu, että se konservatiivinen kumppani haetaan tänne, eikä haluta muuttaa sinne perinteisiä arvoja kannattavaan maahan asumaan. Eli halutaan elää liberaalissa länsimaassa sitten kuitenkin, vaikka sen piti olla kaiken pahan alku ja juuri.

Ei mitään outoa tuossa. Länsimaa on lähtökohtaisesti parempi ja Suomi perinteisesti yksi maailman parhaita maita, mutta monien arvot ovat muuttuneet huonompaan suuntaan, joten perinteisiä arvoja kannattavan voi olla haastavampaa löytää sopivaa puolisoa Suomesta. 

Onko käynyt mielessä, että länsimaat ja erityisesti Pohjoismaat toimivat hyvin nimenomaan siksi, etteivät maat ole konservatiivisia? 

Vierailija
58/1287 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei aasialaisille naisillekaan kelpaa vanhat, juopot, työhaluttomat, tyhjätaskut naisvihaajamiehet.

Miksi teidän miehet vaihtaisivat naista, kun he ovat saaneet iskettyä teidät?

Vierailija
59/1287 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

oikein

aika vaihtaa Suomen naisväestö parempiin

Haha, ikään kuin te palstamiehet ketään sellaista naista saisitte.

Onhan tänne kommentoinut useita miehiä joilla aasialainen nainen kumppanina. Minullakin on.

Siis Suomessa laillisesti vihittynä vaimona?

Vierailija
60/1287 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitään tällaista tutkimusta ei luonnollisesti ole, mutta siis onko nyt uutinen se, että suomalaiset miehet ovat tajunneet, että jokainen saa valita itselleen ihan sellaisen kumppanin kuin haluaa? 

Tähän astihan tämä on ollut vähän outoa, että miehet pahoittavat mielensä naisille, jotka eivät ole sellaisia keitä he haluavat sen sijaan, että keskittyisivät vain deittailemaan haluamiaan naisia.

En tiedä onko mitään tuollaista tutkimusta, mutta perinteisesti aasialaisen naisen kanssa avioituvia suomalaismiehiä on haukuttu palstoilla aivan valtavasti.

Kyllä. Mutta ei siksi, että valitsevat jonkun muunmaalaisen, vaan koska vaimon hakeminen köyhästä maasta katsotaan hyväksikäytöksi.

Oletteko nähneet täällä naisten moittivan, jos mies hakee vaimon Yhdysvalloista, Ruotsista tai Saksasta? Ette taatusti.

Suhde voi olla aito, vaikka toinen olisi rikkaasta maasta ja toinen köyhästä, ja onhan Aasiassakin rikkaita maita, eivät ole kaikki samanlaisia.

Voi olla joskus. Mutta palstalaisten mielipide perustuu usein lehtijuttuihin, joissa valokuvat kertovat totuuden siitä "suuresta rakkaudesta" ja tasa-arvosta.

Nuori kaunis tyttö, ja vanha lihava kalju mies. Siihen on syynsä, että ne miehet eivät saa naista Suomesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi