Mikä kammottava vika pitää miehellä olla, että tyyny alkaa haista kuolemalle parissa yössä
Siis järkyttävä keltainen erite, joka haisee kuin itse kuolema, valuu jostain (korvasta? En minä tiedä) tyynylle yön aikana. Oma tyyny tuoksuu ehkä miedosti shampoolle, mutta miehen tyyny on pakko pestä viikottain ja tyynyliina vaihtaa päivittäin, muuten siinä lemussa ei nuku kukaan. Mikä tällaisen taustalla on? Siis hyi hitto.
Kommentit (111)
Yöhikoilu. Ole kiitollinen ettet itse kärsi siitä
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti joku tulehdustila päällä, jos muutos on uusi. Seborrea päänahassa tai joku muu ihotulehdus. Korvasta jos oikeasti tulee niin pitäisi tietenkin käydä lääkärissä, kun eihän terve korva eritä kuin vaikkua eikä sekään sentään kuolemalle haise. Mikäli aina ollut sama ongelma, taitaa vaan hikoilla kovasti.
Itselläni on seborrea ja välillä ollut korvakäytävän tulehdus. Mutta ei tyyny kyllä haise tai värjäydy. Käykö mies olleenkaan suihkussa? Käytä shampootai/suihkusaippuaa?
Vierailija kirjoitti:
Yöhikoilu. Ole kiitollinen ettet itse kärsi siitä
Onko yöhikoilun syy tutkittu?
Käske ukkoasi pesemään korvansa ja niskansa ennen sänkyyntuloa. Ehkä shampoovalintakin voisi olla tarpeen.
Miten mies peseytyy? Jos harjalla, tuskin sillä kasvojaan harjaa? Silloin kasvot ja niska jäävät rasvaiseksi. Hiukset pitäisi pestä pari kertaa ja hieroa päänahkaa kunnolla. Rasva ei irtoa itsestään, se pitää hieroa irti saippualla ja karkealla sienellä ja huuhdella hyvin. Miesten hormonit voivat myös vaikuttaa asiaan? Karkea sienen puoli siis käyttöön ja saippuaa kasvoihin. Niskan pesu tulee muistaa. Koko vartalon peseminen karkealla sienellä huolellisesti. Seuratkaa miten miehenne peseytyy!
Niskaryppyjen välissä oleva haisumätä
joku sairaus on taustalla. ehkä diabetes.
Olisko men-o-pause? Vaihdevuosi- ikäiset miehet hikoilee koko ajan päästään, etenkin öisin. Jos mies on yli 35v., vaijda nuorempaan.
Vierailija kirjoitti:
Miten mies peseytyy? Jos harjalla, tuskin sillä kasvojaan harjaa? Silloin kasvot ja niska jäävät rasvaiseksi. Hiukset pitäisi pestä pari kertaa ja hieroa päänahkaa kunnolla. Rasva ei irtoa itsestään, se pitää hieroa irti saippualla ja karkealla sienellä ja huuhdella hyvin. Miesten hormonit voivat myös vaikuttaa asiaan? Karkea sienen puoli siis käyttöön ja saippuaa kasvoihin. Niskan pesu tulee muistaa. Koko vartalon peseminen karkealla sienellä huolellisesti. Seuratkaa miten miehenne peseytyy!
Karhealla nyt ei muuta saa kuin raavittua itselleen ihovaurioita jos hinkkaa niitä osia joissa iho ei ole paksua kuten jalkapohjat. Iho tulee puhtaaksi ihan sillä sileämmälläkin puolella sientä tavallisen saippuan avulla. Pelkällä saippualla (ilman sientä) muuten voi sitten jo jäädäkin hikijäämiä iholle.
Mitä mies itse sanoo? Mitä lääkäri on sanonut?
Vierailija kirjoitti:
Tuttu juttu. Mieheni tyynyliina on vaihdettava parin päivän välein. Ei ne silti puhdistu 60 astetta pesussa, sellaista tönkköä rasvaa täynnä. Hänellä on omat tyynyliinansa, ei niitä muut käytä. Hänellä on reumasairaus ja siihen lääkitys, en tiedä vaikuttaako. Useimmiten käy suihkussa iltaisin ja pesee hiukset.
Mitä pesuainetta käytät, jos ei puhdistu 60 C.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuttu juttu. Mieheni tyynyliina on vaihdettava parin päivän välein. Ei ne silti puhdistu 60 astetta pesussa, sellaista tönkköä rasvaa täynnä. Hänellä on omat tyynyliinansa, ei niitä muut käytä. Hänellä on reumasairaus ja siihen lääkitys, en tiedä vaikuttaako. Useimmiten käy suihkussa iltaisin ja pesee hiukset.
Mitä pesuainetta käytät, jos ei puhdistu 60 C.
Se on suomalainen pinkki neste, olisiko jokin Wau? Kaikki muut lakanat, pyyhkeet ym. puhdistuu kyllä. Ja lähinnä siis ihmetyttää mitä ihmeen rasvaa se on, kun mies ei vaikuta öisin ihmeemmin hikoilevan eikä haise. Eikä hiuksetkaan aamuisin näytä rasvaisilta. Onko tämä tosiaan joku miesten vaihdevuosijuttu?
Mieshormoni, ikä 50+ (yli 45), geenit.
Raikkaan tuoksuinen suihkusaippua sitrus ym. Alusvaatteet,petivaatteet yms pesu riittävä usein. Vitamiinin tms puutos?
Jos nämä ei auta sitten ihotautilääkärille.
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika!
Miehiä riittää..terveitä,rikkaita ja hyväntuoksuisia..entinen ukko, haisuli kiertoon..
Kuolemalle???? On outoa pitäskö lääkäriin tutkimuksiin ,ei se täällä selviä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika!
Miehiä riittää..terveitä,rikkaita ja hyväntuoksuisia..entinen ukko, haisuli kiertoon..
Eihän ketään tonkaan takia voi jättää jos kunnon mies.Ymmärrän et juopon luuseri laiskan voi jättää.Mut pakko hänenkin on nukkua öisin ..Lääkäriin mies.
Vierailija kirjoitti:
Persuillla on pää niin kusentäyteinen, että sitä valuu korvista, sieraimista ja suusta tyynylle.
Miten se demarihaahkalla pyrkii olemaan tuo lääkityspolitiikka? Ei mahda olla sen enempää lääkemerkki kuin sen annostusKAAN olla kohdallaan, kun persupsykoosi on tukevasti päällä😂
Onko ko. Persut tälläkin hetkellä kanssasi sama huoneessa?
PS. Kela suljetaan haahka, MENE T Ö I H I N !!!?? 😁
#miesvihanäkyväksi