Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä kammottava vika pitää miehellä olla, että tyyny alkaa haista kuolemalle parissa yössä

Vierailija
10.05.2026 |

Siis järkyttävä keltainen erite, joka haisee kuin itse kuolema, valuu jostain (korvasta? En minä tiedä) tyynylle yön aikana. Oma tyyny tuoksuu ehkä miedosti shampoolle, mutta miehen tyyny on pakko pestä viikottain ja tyynyliina vaihtaa päivittäin, muuten siinä lemussa ei nuku kukaan. Mikä tällaisen taustalla on? Siis hyi hitto.

Kommentit (111)

Vierailija
101/111 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies varmaan hikoilee. Ja jos on vähän likainenkin, niin se hiki sitten haisee yhdessä sen kanssa.

Olet sinä kans vaimo. Tyynyliina kuuluisi muutenkin vähintään viikottain vaihtaa.

Vierailija
102/111 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alushousutkin alkaa haista, jos ei niitä vaihda päivittäin. Ja monella myös sukat. Jos jollain on hikoilua tai muuta myös yläpäässä, niin ei kai se sen kummempi asia ole. Sitten pitää vaan vaihtaa ne tyynyliinat päivittäin. Jospa hiustenpesu ja muutenkin sen pään alueen pesu useammin olisi tarpeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/111 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies varmaan hikoilee. Ja jos on vähän likainenkin, niin se hiki sitten haisee yhdessä sen kanssa.

Olet sinä kans vaimo. Tyynyliina kuuluisi muutenkin vähintään viikottain vaihtaa.

Ai vaimon kuuluu vaihtaa? Miksei ukko vaihda itse?
Eri

Vierailija
104/111 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkea verenpaine? Mun mies haisi ihan päinvälläkin, mutta etenkin yön jälkeen, epämiellyttävälle likaiselle/rasvaiselle/ tunkkaiselle ennen kuin aloitti verenpainelääkityksen. Hikoili myös öisin hurjasti. Jälkeenpäin tajunnut, että tuo muuttunut haju oli eka oire verenpainetaudista. Myöhemmin tuli muuta, kuten turvonnut, punoittava naama jatkuvasti ym. Lopulta meni sitten lääkäriinkin... 

Vierailija
105/111 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesi kärsii kuivasta suusta. Tämä aiheuttaa sen, että erittää sylkeä paljon, joka yöllä täyttää suun, muhii bakteereja ja lopulta valuu tyynyliinalle.

Allergialääkkeet, ikä , alkoholi, stressi.....aiheuttavat kuivaa suuta. Siihen löytyy lääkeitä jotka helpottavat hieman.

Vierailija
106/111 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai vaimon kuuluu vaihtaa? Miksei ukko vaihda itse?
Eri

No niinpä. Eikö nuo ukot osaa itse huolehtia omasta siisteydestään? Itse laittaisin tuollaisen ukon lattialle patjalle nukkumaan, jos ei saisi itse tyynyliinaansa vaihdettua ja tyynyänsä pestyä. Saisi muhia mönjissään sitten ihan yksikseen. 

Vierailija
107/111 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeks mitä? Mikä tässä oli vaimon vika? 

Vierailija
108/111 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

#miesvihanäkyväksi

Vierailija
109/111 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuttu juttu. Mieheni tyynyliina on vaihdettava parin päivän välein. Ei ne silti puhdistu 60 astetta pesussa, sellaista tönkköä rasvaa täynnä. Hänellä on omat tyynyliinansa, ei niitä muut käytä. Hänellä on reumasairaus ja siihen lääkitys, en tiedä vaikuttaako. Useimmiten käy suihkussa iltaisin ja pesee hiukset.

Mitä pesuainetta käytät, jos ei puhdistu 60 C.

Olen eri tyyppi, mutta se paksu rasva tyynyliinoista ei oikeasti vain lähde! Ei se pesusineesta ole kiinni. Tuo rasva myös jotenkin "syö" kankaan kuidut, ja miehen tyunyliinat menee ajan kanssa puhki, mun omat ei. 

Vierailija
110/111 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tua noi mää kuuli et se kuoloo justiinsa se ukko.

Zeesus miten piip nykyään ihmiset ovat. 

Katsoo näitäkin vastauksia, niin en tosiaankaan ihmettele, että ihmiskunnan ÄÖ tippuu koko ajan.

Vierailija
111/111 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä liian lämmin makuuhuone. Erityisesti +23.5c ja korkeammat makuuhuoneen lämpötilat lisäävät miesten hikoilua koska sängyssä peiton alla lämpötila nousee vielä korkeammaksi. Mikäli makuuhuoneen lämpötilaa ei voida alentaa niin yksi keino vähentää hikoilua on ostaa miehelle viileämpi tyyny esim. Delux top cool, Hoie down feel cool, Familon Cool. Viileämpi tyyny vähentää miehen pään hikoilua nukkumsien aikana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan