Mikä kammottava vika pitää miehellä olla, että tyyny alkaa haista kuolemalle parissa yössä
Siis järkyttävä keltainen erite, joka haisee kuin itse kuolema, valuu jostain (korvasta? En minä tiedä) tyynylle yön aikana. Oma tyyny tuoksuu ehkä miedosti shampoolle, mutta miehen tyyny on pakko pestä viikottain ja tyynyliina vaihtaa päivittäin, muuten siinä lemussa ei nuku kukaan. Mikä tällaisen taustalla on? Siis hyi hitto.
Kommentit (60)
Itellä kans tulee tyyny keltasek ja vaimo on pahana. Olen suvusta jossa kektalemutyynyt vaihdettiin uusiin juhannuksena ja joukuna. Lääkäri ei vikaa paikallistanut kun kerran selvittelin hajujen alkua.
Jälleen kerran kiitän Luojaani siitä, että teki minusta lesbon.
hampaat mätänee, krooninen poskiontelontulehdus..
Jos käy illalla suihkussa ja pesee hiukset JA päänahan, niin eikö vaikuta?
mulla on kaikki tyynyt veressä kun revin rupia, en pese niitä koskaan
poikamies
Mun ex-mies joi päivittäin paljon kaljaa. Peseytyi kyllä ihan hyvin muutaman kerran viikossa saunassa, mutta koska teki myös erittäin fyysistä työtä, luulen, että tuo kalja, hiki ja muut kuona-aineet erittyivät kaljusta päästä tyynyyn.
Hyi hitto. Ja kiitos myös tästä muistutuksesta, miten hirveetä ois jos omassa kodissa ois joku karsee haiseva sika. Läheisyyden kaipuun kestää taas paremmin, kun koti ei haise joltain hiivasienirasvahieltä. Hyi hele.
Vierailija kirjoitti:
Ex miesystävi hikoili seksin aikana kun porsas, ja sitten kuivasi itsensä mun lakanoihin, haju oli ihan järkyttävää. Selvisi myöhemmin, että oli lähes aina krapulassa kun mun luokse tuli. Iho ja hengitys haisi just kuolemalle.
Miksi ihmeessä sekstasit tuollaisen niljakkeen kanssa? Hyi helv.
Lääkäriin? Demonista ainesta miehessä?
Jos et liioittele, niin käynti lääkärissä on paikallaan. Esim. tali-ihottuma hoitamattomana haisee varsin pahalle, mutta muitakin mahdollisuuksia on.
Vierailija kirjoitti:
Hyi hitto. Ja kiitos myös tästä muistutuksesta, miten hirveetä ois jos omassa kodissa ois joku karsee haiseva sika. Läheisyyden kaipuun kestää taas paremmin, kun koti ei haise joltain hiivasienirasvahieltä. Hyi hele.
Mun mies tuoksuu ihanaalle. Peseytyy hyvin mutta hänen omatkin tuoksunsa ovat ihanan tuoksuisia ja tykkään haistella häntä.
Vierailija kirjoitti:
Mun ex-mies joi päivittäin paljon kaljaa. Peseytyi kyllä ihan hyvin muutaman kerran viikossa saunassa, mutta koska teki myös erittäin fyysistä työtä, luulen, että tuo kalja, hiki ja muut kuona-aineet erittyivät kaljusta päästä tyynyyn.
Yök, ei sun mies ihan hyvin peseytynyt! Hikoileva mies käy aamulla ja illalla suihkussa tai vähintään illalla jotta päivän hiet ja hajut lähtee pois. Mä en voisi mun sänkyyni ottaa mitään kuolemalle haisevaa miestä.
Käyttääkö mies nuuskaa? Exä käytti ja kuolasi öisin jotain keltaista visvaa.
Mielenkiintoista. Minunkin miehellä on keltainen tyyny, ei tosin haise. Viimeksi kun oli reissussa niin pesin tyynyn. Lakanat mies vaihtaa joskus ja jouluna. En kyllä ymmärrä miesten huonoa hygieniaa, eikö he vaan viitsi peseytyä kunnolla?
Tuttu juttu. Mieheni tyynyliina on vaihdettava parin päivän välein. Ei ne silti puhdistu 60 astetta pesussa, sellaista tönkköä rasvaa täynnä. Hänellä on omat tyynyliinansa, ei niitä muut käytä. Hänellä on reumasairaus ja siihen lääkitys, en tiedä vaikuttaako. Useimmiten käy suihkussa iltaisin ja pesee hiukset.
Etelänmatkalla on päässyt loispistiäinen munimaan korvakäytävään ja nyt on röörit aina nenäonteloon asti täynnä visvaa, kuoliota ja veikeitä pikku toukkia.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista. Minunkin miehellä on keltainen tyyny, ei tosin haise. Viimeksi kun oli reissussa niin pesin tyynyn. Lakanat mies vaihtaa joskus ja jouluna. En kyllä ymmärrä miesten huonoa hygieniaa, eikö he vaan viitsi peseytyä kunnolla?
Eikö miehet tajua esim. sitä että saisivat enemmän sek siä, jos hygienia ois kunnossa? Itellä tälläkin hetkellä yksi potentiaalinen fwb mutta en jaksa alkaa opettamaan aikuista miestä hygienian hoitamisessa, joten välimatka välillämme pysyy vähintään 3 metrissä.
Miksi helvetissä te olette tuollaisten kanssa? Sitten kuvittelette kaikkien olevan samanlaisia, kun itse jämähdätte tuollaisten ihmissikojen kanssa kimppaan. M46