Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä kammottava vika pitää miehellä olla, että tyyny alkaa haista kuolemalle parissa yössä

Vierailija
10.05.2026 |

Siis järkyttävä keltainen erite, joka haisee kuin itse kuolema, valuu jostain (korvasta? En minä tiedä) tyynylle yön aikana. Oma tyyny tuoksuu ehkä miedosti shampoolle, mutta miehen tyyny on pakko pestä viikottain ja tyynyliina vaihtaa päivittäin, muuten siinä lemussa ei nuku kukaan. Mikä tällaisen taustalla on? Siis hyi hitto.

Kommentit (111)

Vierailija
81/111 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista. Minunkin miehellä on keltainen tyyny, ei tosin haise. Viimeksi kun oli reissussa niin pesin tyynyn. Lakanat mies vaihtaa joskus ja jouluna. En kyllä ymmärrä miesten huonoa hygieniaa, eikö he vaan viitsi peseytyä kunnolla? 

Eikö miehet tajua esim. sitä että saisivat enemmän sek siä, jos hygienia ois kunnossa? Itellä tälläkin hetkellä yksi potentiaalinen fwb mutta en jaksa alkaa opettamaan aikuista miestä hygienian hoitamisessa, joten välimatka välillämme pysyy vähintään 3 metrissä.

Miten tuo fwb-etänussinta onnistuu kolmen metrin päästä🤔

Vierailija
82/111 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exällä oli tätä. Liikahikoilua ja ehkä joku tulehdus päänahassa. Mä lopetin nopeasti pesemästä omia pyykkejäni samassa koneellisessa hänen kanssaan, varsinkaan urheiluvaatteita. Semmoinen ummehtunut haju pesunkin jälkeen. 15v erosta ja edelleen yököttää, kun tulee mieleen. Piereskeli myös järkyttävän paljon, mutta ei  voinut muuttaa ruokavaliotakaan. Nyt mätänee nyxänsä nurkissa, yögh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/111 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko miehellä vielä pulssi? Milloin viimeksi tarkistettu?

Vierailija
84/111 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuppi mätänee. 

Ei kylläkään uskottava että keltaista eristettä valuu. 

Vierailija
85/111 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksa henkitoreissaan. Oletan että miehesi iho on myös kuuma? Käyttänee alkoholia, kovat lääkkeet tai syö raskaasti? Elämäntavat kiireesti syyniin!

Vierailija
86/111 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksa henkitoreissaan. Oletan että miehesi iho on myös kuuma? Käyttänee alkoholia, kovat lääkkeet tai syö raskaasti? Elämäntavat kiireesti syyniin!

Niin tai aloitus vain provo, jolla (jälleen) pääsee syyttämään miestä/miehiä kaikesta...

Vierailija
87/111 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä, kiitos vastauksista!  En tosiaan heitä miestä tuon takia pihalle. Ja varmasti jokin minussakin häntä inhottaa. En töksäyttele asiasta, mutta kyllä tämä ihan ongelma on. Mies on perusterve, rakennusalalla. Siilitukka, ei kalju. Ikää 47v.  Peseytyy kyllä ihan päivittäin, käyttää palasaippuaa joka paikkaan. 
Joku pahan hajuinen erite pilaa tyynyt ja tyynyliinat hyvin nopeasti. Olen itse hyvin tarkka hygieniastani, joten asia vaivaa. Perussairauksia ei ole,eikä ylipainoa. Epäilen tuota taliköhnä-ihottumaa, minkä joku mainitsi. Parta on lyhyt, tuuhea, eikä se haise. Luulen että kyseessä on päänahka. Hirveä riesa! Miestä en lääkärille tämän takia saa. 

Vierailija
88/111 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisiko tällainen tai vastaava hiuspohjan kuorinta? 

https://veloide.com/products/uutuus-scalp-scrub

Vierailija
89/111 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se tulee suusta? Moni kuolaa öisin. Harjaako kielen? 

Vierailija
90/111 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista. Minunkin miehellä on keltainen tyyny, ei tosin haise. Viimeksi kun oli reissussa niin pesin tyynyn. Lakanat mies vaihtaa joskus ja jouluna. En kyllä ymmärrä miesten huonoa hygieniaa, eikö he vaan viitsi peseytyä kunnolla? 

Eikö miehet tajua esim. sitä että saisivat enemmän sek siä, jos hygienia ois kunnossa? Itellä tälläkin hetkellä yksi potentiaalinen fwb mutta en jaksa alkaa opettamaan aikuista miestä hygienian hoitamisessa, joten välimatka välillämme pysyy vähintään 3 metrissä.

Miten tuo fwb-etänussinta onnistuu kolmen metrin päästä🤔

Teleskooppiheppi? 

Vierailija
91/111 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä onko hänellä jokin lääkitys päällä? 

Vierailija
92/111 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen miesvihaketju tällä kertaa. No, onpahan vähän erilainen tulokulma provoon.

Vierailija
93/111 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä, kiitos vastauksista!  En tosiaan heitä miestä tuon takia pihalle. Ja varmasti jokin minussakin häntä inhottaa. En töksäyttele asiasta, mutta kyllä tämä ihan ongelma on. Mies on perusterve, rakennusalalla. Siilitukka, ei kalju. Ikää 47v.  Peseytyy kyllä ihan päivittäin, käyttää palasaippuaa joka paikkaan. 
Joku pahan hajuinen erite pilaa tyynyt ja tyynyliinat hyvin nopeasti. Olen itse hyvin tarkka hygieniastani, joten asia vaivaa. Perussairauksia ei ole,eikä ylipainoa. Epäilen tuota taliköhnä-ihottumaa, minkä joku mainitsi. Parta on lyhyt, tuuhea, eikä se haise. Luulen että kyseessä on päänahka. Hirveä riesa! Miestä en lääkärille tämän takia saa. 

Palasaippuan ph pn yleensä väärä iholle. Ja hiusten/päänahan pesuun ei missään nimessä.  Ihotautilääkärille suoraan niin löytyy ratkaisu nopeiten. 

Vierailija
94/111 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä onko hänellä jokin lääkitys päällä? 

Kolesterolilääke, ei muita lääkkeitä. 

Vierailija
95/111 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa kuolaa yöllä? Kuolasta jäå tyynyyn jälkiä.

Vierailija
96/111 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko sitä tyynyä pakko haistella?? Kai sä haistelet sen kalsaritkin? Ihme nuuskija

Vierailija
97/111 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäelimet pettämässä. Normisti kuona-aineet poistuvat virtsan  mukana, mutta kun maksa ja munuaiset eivät toimi, tulee "kusi väärästä päästä ". 

Vierailija
98/111 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla AL-amyloidoosin aiheuttama nefropatia. Se oireilee usein alkuun ainoastaan siten että hiki alkaa haista todella pahalta eikä peseytyminenkään auta kun jo kohta sama haju alkaa tuntua kuuman suihkun aiheuttaman hikoilun myötä. Kannattaa siis lähettää mies pian lääkäriin ja toivoa parasta!

Vierailija
99/111 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoija hikoilee nikotiinikatkua, haisee kuin "ku-si". Mitä syö muutoin, vahvat mausteet? Eikö peseydy tarpeeksi hyvin?

Hyi saa&@na, onneksi ei ole mitään haisevaa mpotentti kynsisilsamiestä vieressä hikoilemassa ja kuorsaamassa kuin sika. 

Vierailija
100/111 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai pesee itse tyynyliinansa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme