Mikä kammottava vika pitää miehellä olla, että tyyny alkaa haista kuolemalle parissa yössä
Siis järkyttävä keltainen erite, joka haisee kuin itse kuolema, valuu jostain (korvasta? En minä tiedä) tyynylle yön aikana. Oma tyyny tuoksuu ehkä miedosti shampoolle, mutta miehen tyyny on pakko pestä viikottain ja tyynyliina vaihtaa päivittäin, muuten siinä lemussa ei nuku kukaan. Mikä tällaisen taustalla on? Siis hyi hitto.
Kommentit (111)
Exällä oli tätä. Liikahikoilua ja ehkä joku tulehdus päänahassa. Mä lopetin nopeasti pesemästä omia pyykkejäni samassa koneellisessa hänen kanssaan, varsinkaan urheiluvaatteita. Semmoinen ummehtunut haju pesunkin jälkeen. 15v erosta ja edelleen yököttää, kun tulee mieleen. Piereskeli myös järkyttävän paljon, mutta ei voinut muuttaa ruokavaliotakaan. Nyt mätänee nyxänsä nurkissa, yögh.
No onko miehellä vielä pulssi? Milloin viimeksi tarkistettu?
Nuppi mätänee.
Ei kylläkään uskottava että keltaista eristettä valuu.
Maksa henkitoreissaan. Oletan että miehesi iho on myös kuuma? Käyttänee alkoholia, kovat lääkkeet tai syö raskaasti? Elämäntavat kiireesti syyniin!
Vierailija kirjoitti:
Maksa henkitoreissaan. Oletan että miehesi iho on myös kuuma? Käyttänee alkoholia, kovat lääkkeet tai syö raskaasti? Elämäntavat kiireesti syyniin!
Niin tai aloitus vain provo, jolla (jälleen) pääsee syyttämään miestä/miehiä kaikesta...
Ap tässä, kiitos vastauksista! En tosiaan heitä miestä tuon takia pihalle. Ja varmasti jokin minussakin häntä inhottaa. En töksäyttele asiasta, mutta kyllä tämä ihan ongelma on. Mies on perusterve, rakennusalalla. Siilitukka, ei kalju. Ikää 47v. Peseytyy kyllä ihan päivittäin, käyttää palasaippuaa joka paikkaan.
Joku pahan hajuinen erite pilaa tyynyt ja tyynyliinat hyvin nopeasti. Olen itse hyvin tarkka hygieniastani, joten asia vaivaa. Perussairauksia ei ole,eikä ylipainoa. Epäilen tuota taliköhnä-ihottumaa, minkä joku mainitsi. Parta on lyhyt, tuuhea, eikä se haise. Luulen että kyseessä on päänahka. Hirveä riesa! Miestä en lääkärille tämän takia saa.
Auttaisiko tällainen tai vastaava hiuspohjan kuorinta?
Jos se tulee suusta? Moni kuolaa öisin. Harjaako kielen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista. Minunkin miehellä on keltainen tyyny, ei tosin haise. Viimeksi kun oli reissussa niin pesin tyynyn. Lakanat mies vaihtaa joskus ja jouluna. En kyllä ymmärrä miesten huonoa hygieniaa, eikö he vaan viitsi peseytyä kunnolla?
Eikö miehet tajua esim. sitä että saisivat enemmän sek siä, jos hygienia ois kunnossa? Itellä tälläkin hetkellä yksi potentiaalinen fwb mutta en jaksa alkaa opettamaan aikuista miestä hygienian hoitamisessa, joten välimatka välillämme pysyy vähintään 3 metrissä.
Miten tuo fwb-etänussinta onnistuu kolmen metrin päästä🤔
Teleskooppiheppi?
Entä onko hänellä jokin lääkitys päällä?
Sellainen miesvihaketju tällä kertaa. No, onpahan vähän erilainen tulokulma provoon.
Vierailija kirjoitti:
Ap tässä, kiitos vastauksista! En tosiaan heitä miestä tuon takia pihalle. Ja varmasti jokin minussakin häntä inhottaa. En töksäyttele asiasta, mutta kyllä tämä ihan ongelma on. Mies on perusterve, rakennusalalla. Siilitukka, ei kalju. Ikää 47v. Peseytyy kyllä ihan päivittäin, käyttää palasaippuaa joka paikkaan.
Joku pahan hajuinen erite pilaa tyynyt ja tyynyliinat hyvin nopeasti. Olen itse hyvin tarkka hygieniastani, joten asia vaivaa. Perussairauksia ei ole,eikä ylipainoa. Epäilen tuota taliköhnä-ihottumaa, minkä joku mainitsi. Parta on lyhyt, tuuhea, eikä se haise. Luulen että kyseessä on päänahka. Hirveä riesa! Miestä en lääkärille tämän takia saa.
Palasaippuan ph pn yleensä väärä iholle. Ja hiusten/päänahan pesuun ei missään nimessä. Ihotautilääkärille suoraan niin löytyy ratkaisu nopeiten.
Vierailija kirjoitti:
Entä onko hänellä jokin lääkitys päällä?
Kolesterolilääke, ei muita lääkkeitä.
Jospa kuolaa yöllä? Kuolasta jäå tyynyyn jälkiä.
No onko sitä tyynyä pakko haistella?? Kai sä haistelet sen kalsaritkin? Ihme nuuskija
Sisäelimet pettämässä. Normisti kuona-aineet poistuvat virtsan mukana, mutta kun maksa ja munuaiset eivät toimi, tulee "kusi väärästä päästä ".
Saattaa olla AL-amyloidoosin aiheuttama nefropatia. Se oireilee usein alkuun ainoastaan siten että hiki alkaa haista todella pahalta eikä peseytyminenkään auta kun jo kohta sama haju alkaa tuntua kuuman suihkun aiheuttaman hikoilun myötä. Kannattaa siis lähettää mies pian lääkäriin ja toivoa parasta!
Tupakoija hikoilee nikotiinikatkua, haisee kuin "ku-si". Mitä syö muutoin, vahvat mausteet? Eikö peseydy tarpeeksi hyvin?
Hyi saa&@na, onneksi ei ole mitään haisevaa mpotentti kynsisilsamiestä vieressä hikoilemassa ja kuorsaamassa kuin sika.
Miten tuo fwb-etänussinta onnistuu kolmen metrin päästä🤔