Mikä kammottava vika pitää miehellä olla, että tyyny alkaa haista kuolemalle parissa yössä
Siis järkyttävä keltainen erite, joka haisee kuin itse kuolema, valuu jostain (korvasta? En minä tiedä) tyynylle yön aikana. Oma tyyny tuoksuu ehkä miedosti shampoolle, mutta miehen tyyny on pakko pestä viikottain ja tyynyliina vaihtaa päivittäin, muuten siinä lemussa ei nuku kukaan. Mikä tällaisen taustalla on? Siis hyi hitto.
Kommentit (60)
Sisäilmaongelma, korvatulehdus ja joku päänahan talihäiriö?
Ex miesystävi hikoili seksin aikana kun porsas, ja sitten kuivasi itsensä mun lakanoihin, haju oli ihan järkyttävää. Selvisi myöhemmin, että oli lähes aina krapulassa kun mun luokse tuli. Iho ja hengitys haisi just kuolemalle.
Härskiintynyt tali. Ei peseydy kunnolla. Meillä ukko ei käytä pesulla ku vettä joten ihon eritteet jää pesemättä. Nukutaan eripuolilla taloa, silti löyhkä tuntuu nenään. Sori.
Persuillla on pää niin kusentäyteinen, että sitä valuu korvista, sieraimista ja suusta tyynylle.
Vierailija kirjoitti:
Ex miesystävi hikoili seksin aikana kun porsas, ja sitten kuivasi itsensä mun lakanoihin, haju oli ihan järkyttävää. Selvisi myöhemmin, että oli lähes aina krapulassa kun mun luokse tuli. Iho ja hengitys haisi just kuolemalle.
Oli varmaan ihanaa sitten 🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyynyyn voi laittaa päällisen topatusta täkkikankaasta, sen pestä useammin.
Tyynyn suojuksia myydään erikseen.
Tuota parempi on pyyhe, sen voi helpommin vaihtaa vaikka joka päivä. Paljon päästään hikoileva työkaveri käytti tuota konstia ja totesi hyväksi.
Hanki sille persimmon-saippuaa. Vie nonenaalin hajun pois.
Muistathan Ap pestä ne petivaatteet vähintään kuudessakympissä ja kuivata väljästi? Myös vaatteiden sumpussa kuivattaminen on pahasta, ihopartikkeleita voi hyvinkin jäädä tyynyliinaan ja ne rupeavat ensin haisemaan.
Jonkinlainen aivovuoto? Sitähän tapahtuu muihin maihin, miksei siis tyynyynkiin.
Ai että sinkkuna on ihanaa!
Mutta hyh, nyt on ap:n ukolla ainoa oikea suunta lääkärin vastaanotto. Jotain on pielessä, ei tuollainen ole normaalia.
Kuorsaako? Mulla sama että tyyny tulee keltaiseksi kun kuolaan yöllä kun on uniapneaa.
Korvakäytävän tulehdus (ihossa siis)? Tosin ihmiset nyt vaan haisee, ihan normia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyynyyn voi laittaa päällisen topatusta täkkikankaasta, sen pestä useammin.
Tyynyn suojuksia myydään erikseen.
Tuota parempi on pyyhe, sen voi helpommin vaihtaa vaikka joka päivä. Paljon päästään hikoileva työkaveri käytti tuota konstia ja totesi hyväksi.
Tyyny on aina hyvä suojata hygieniapäällisellä vaikka käyttäisi pyyhettä
Haiseeko hengitys? Olisiko kuolaa
ei riitä että tyynypussi on rasvainen, myöskin itse tyyny on kylmän tahmea kun siihen koskee, jouluksi vaihdettu uusi tyyny oli jo maaliskuussa pesa vailla.
Vierailija kirjoitti:
Miehet on kyllä oikeasti oksettavia.
Ei se sun hiivainen, kusinen ja limainen avohaavasi sen parempi ole.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisen tavallista kuiten näyttää olevan. Kahden miehen otannalla omalta osaltani voin vahvistaa havainnon. Niin minunkin mieheni tyyny ja tyynyliinat on aina aivan keltaisia. Ainakin hikoilee öisin paljon, kesät talvet. Jotain rasvaa sieltä päästä tulee, en käsitä. Aivan hirveä mutta sama mulle millaisella tyynyllä nukkuu kun itse vaihtaa omat lakanansa (siis käsken kaveriksi vaihtamaan, muutoinhan varmaan ei vaihtaisi ikinä lakanoitaan). En haistele sen tyynyä.
Nykyisen tyynyliinan heitän nyt roskiin kun vaihdetaan. Vaalea (melkein valkoinen) kangas joka mennyt aivan resuksi kun olen sitä vuosien ajan pessyt 90 asteessa niin kangas haurastunut ja nyt sitten lopullisesti repeytyi käytössä. Plus on muuttunut tosiaan aivan keltaiseksi.
Kahden miehen otanta = yleistä.
kauppajonoissa kassalla huomaa kyllä hajusra keillä on se sama ongelma. Takit ja paidat haisee niskasta sille kitkerälle hiki/rasvaeritteelle. Kaikki on olleet miehiä, joilla tuo ilmenee
Sori vaan, mutta kyllä sen oman eritteen haistaa myös. Sinusta ja sun hajuaistista en tiedä.