Mikä kammottava vika pitää miehellä olla, että tyyny alkaa haista kuolemalle parissa yössä
Siis järkyttävä keltainen erite, joka haisee kuin itse kuolema, valuu jostain (korvasta? En minä tiedä) tyynylle yön aikana. Oma tyyny tuoksuu ehkä miedosti shampoolle, mutta miehen tyyny on pakko pestä viikottain ja tyynyliina vaihtaa päivittäin, muuten siinä lemussa ei nuku kukaan. Mikä tällaisen taustalla on? Siis hyi hitto.
Kommentit (60)
rasvainen hiki jota erittää, kaulukset haisee samalle jos nuuskit, eikä lähde pesussakaan
Laittakaa remowaxia korviin ja huuhdelkaa, iltaisin suihkussa käynti. Ei tuo ole normaalia.
Pakko oli nuuhkia omaa tyynyä. Se on pesty ehkä jouluna ja tyynyliina vaihdettu. ehkä reilu viikko sitten. Ei haissut millekään, hiusöljylle miedosti.
Vierailija kirjoitti:
Pakko oli nuuhkia omaa tyynyä. Se on pesty ehkä jouluna ja tyynyliina vaihdettu. ehkä reilu viikko sitten. Ei haissut millekään, hiusöljylle miedosti.
Ei sitä omaa eritettä haista.
Ilmeisen tavallista kuiten näyttää olevan. Kahden miehen otannalla omalta osaltani voin vahvistaa havainnon. Niin minunkin mieheni tyyny ja tyynyliinat on aina aivan keltaisia. Ainakin hikoilee öisin paljon, kesät talvet. Jotain rasvaa sieltä päästä tulee, en käsitä. Aivan hirveä mutta sama mulle millaisella tyynyllä nukkuu kun itse vaihtaa omat lakanansa (siis käsken kaveriksi vaihtamaan, muutoinhan varmaan ei vaihtaisi ikinä lakanoitaan). En haistele sen tyynyä.
Nykyisen tyynyliinan heitän nyt roskiin kun vaihdetaan. Vaalea (melkein valkoinen) kangas joka mennyt aivan resuksi kun olen sitä vuosien ajan pessyt 90 asteessa niin kangas haurastunut ja nyt sitten lopullisesti repeytyi käytössä. Plus on muuttunut tosiaan aivan keltaiseksi.
Tyynyyn voi laittaa päällisen topatusta täkkikankaasta, sen pestä useammin.
Luultavasti joku tulehdustila päällä, jos muutos on uusi. Seborrea päänahassa tai joku muu ihotulehdus. Korvasta jos oikeasti tulee niin pitäisi tietenkin käydä lääkärissä, kun eihän terve korva eritä kuin vaikkua eikä sekään sentään kuolemalle haise. Mikäli aina ollut sama ongelma, taitaa vaan hikoilla kovasti.
Joku sairaus täytyy olla. Diabetes, sepelvaltimotauti tmv.
Kestokrapula. Sisäelimet eivät suodata kuonaa enää pois. Huono hygienia. Suihkussa eli tarvitse hinkata ihoaan irti, mutta moni mies käy vain kastautumassa suihkun alla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä omaa eritettä haista.
Otin liinan pois ja tarkistin tyynyn kunnon. Ei tahroja, joten uskallan väittää että en eritä mitään tyynylleni öisin.
Vierailija kirjoitti:
Tyynyn suojuksia myydään erikseen.
Maksa ei suodata enää kuona-aineita, ne tulee ihosta läpi. Rasvamaksa tai joku vakavampi maksasairaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyynyn suojuksia myydään erikseen.
Tai sitten käy lääkärissä
Kusipäisyys?