Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä jos Raisa Räisänen nousikin siihen kaveriporukan autoon?

Vierailija
07.05.2026 |

Räisänen oli viettänyt iltaa samanikäisen naispuolisen ystävänsä kanssa Hämeenkatu 18:ssa sijaitsevassa ravintola Casablancassa noin kello 21.30–22.00. Hieman ennen kello 23.00 Räisäsen ystävä lähti Hämeenkadulta autokyydillä Huittisten Seurahuoneelle, mutta Räisänen ei mahtunut mukaan. 

 

Ystävä näki Räisäsen kävelevän Hämeenkadun yli takaisin Casablancan puolelle, mikä on viimeinen varma havainto hänestä. Sen jälkeen Räisäsestä ei ole yhtään luotettavaa silminnäkijähavaintoa.

 

https://fi.wikipedia.org/wiki/Raisa_R%C3%A4is%C3%A4sen_katoamistapaus

 

Kommentit (7429)

Vierailija
1001/7429 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"16-vuotiaana Tampereen yössä kadonneen Raisa Räisäsen kohtalo on yksi Suomen rikoshistorian suurimmista mysteereistä.

Kadonneiden suomalaisten tapauksista koostetussa Tiina Saaren ja Maiju Majamaan uutuuskirjassa Ei jälkeäkään ((Into Kustannus 2020) Räisäsen pikkusisko Emilia esittää omat epäilyksensä siskon kohtalosta.

 

Emilia kertoo kirjassa suorasanaisesti epätietoisuuden synnyttämästä tuskasta. Hän kärsinyt masennuksesta ja ahdistuksesta siskonsa katoamisen jälkeisinä vuosina.

– Olisi helpompaa tietää, että hänet raiskattiin ja tapettiin. Kun emme tiedä, mielikuvitus laukkaa monia reittejä, hän sanoo.

 

Emilia uskoo, että sisko joutui seksuaalirikoksen uhriksi.

 

– Ehkä Raisa on kuollut vahingossa ja tekijä on onnistunut hävittämään hänen ruumiinsa? Näsijärvi on iso.

Pikkusisko toivoo, että tekijä tulisi uskoon ja tunnustaisi, mitä Raisalle tapahtui. Hän ei usko, että siskon kohtalo muutoin ratkeaa.

 

Emilia muistelee kirjassa viimeistä iltaa, kun hän näki Raisan perheen kodissa Tampereen Ruotulassa.

Oli lokakuinen lauantaina vuonna 1999.

Isosisko oli ollut alkuillasta koripallopelissä ja kutsunut sen jälkeen luokkakaverinsa kylään. Tytöt valmistautuivat illanviettoon Tampereen keskustassa. Raisa Räisänen oli hankkinut täysi-ikäisen ystävänsä henkilöllisyystodistuksen lainaan baarireissua varten.

 

Huoneessa kuunneltiin todennäköisesti Raisan lempimusiikkia, kuten Eppu Normaalia ja Yötä.

– Saanko juoda Spriteasi jääkaapista, pikkusisko ehti vielä huikata Raisalle.

 

Myöhemmin Raisa ja hänen ystävänsä siirtyivät Hämeenkadulle ravintola Casablancaan, josta tytöt poistuivat hieman ennen kello yhtätoista.

Räisänen soitteli poikaystävälleen, joka vietti iltaa kotibileissä Pirkkalassa. He sopivat, että myös Raisa saapuu paikalle.

 

Ystävätär lähti poikaystävänsä kyydissä kohti Huittisten Seurahuonetta. Tytöt sopivat soittelevansa toisilleen illan aikana.

Räisänen lähti kävelemään takaisin toiselle puolelle katua, Casablancan suuntaan.

 

Kaveriporukan jäsenet olivat viimeisiä, jotka näkivät hänet varmasti elossa."

 

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/raisa-raisasen-pikkusisko-kertoo-uu…

Kuka se nuori, pitkä, kevyissä vaatteissa ollut tyttö oli tanakan, vanhemman naisen seurassa?  Ei ilmoittautunut poliisille tuo tyttö.

Joku joka ei muista kävelleensä tätinsä kanssa siellä ko. iltana, tai esim joku joka on saanut huumeita ko. naiselta. Ylipäätään monikaan ei vuosien jälkeen muista kävellensä jossain päivänä x tietyissä vaatteissa. 

Vuosien jälkeen? Mitä selität? Ja kuka hel*vetti kulkee kylmässä talviyössä tätinsä kanssa🤣

Vierailija
1002/7429 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ajatellut sen niin, että joku Raisan poikaystävistä otti hänet autonsa kyytiin siellä Armonkalliossa. Osasi ajaa tuota reittiä, koska se on kävelyreitti keskustasta Raisan isän luo.

Niin, Raisallahan oli useita ihastuksia ja siskon puheiden mukaan ei poikaystävää. Tuollaisen käsityksen sai M. Niemen podcastista.

Tämä.  Erinomainen podcast.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1003/7429 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Testaatkaa itse joskus.  Kuka muistaa kaupungilla näkemiään ihmisiä, varsinkaan yöaikaan?

Jep. Vuosien päästä on myös paljon valemuistoja ja tällaisessa tapauksessa ihmiset haluavat muistaa asioita, muistaa asiat halutulla tavalla tai sijoittaa ne tiettyyn päivään. Osa myös keksiä asioita. 

Toki mitä vain on voinut sattua, mutta mikään aiempi tutkimuslinja ei ole johtanut mihinkään, Raisaa ei näy kameroissa ja kaverilinja jätettiin kokonaan sivuun. Siitä tässä nyt keskustellaan. 

Vierailija
1004/7429 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveripiirin lojaalisuus on vain omassa mielessäsi. Sen näkee kun sitä oikeasti koetellaan ja tuossahan ei ollut kuin se yksi kaveri ja muut tuntemattomia. Tuo tyttö halusi päästä poikakaverinsa luo. 

Vierailija
1005/7429 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"16-vuotiaana Tampereen yössä kadonneen Raisa Räisäsen kohtalo on yksi Suomen rikoshistorian suurimmista mysteereistä.

Kadonneiden suomalaisten tapauksista koostetussa Tiina Saaren ja Maiju Majamaan uutuuskirjassa Ei jälkeäkään ((Into Kustannus 2020) Räisäsen pikkusisko Emilia esittää omat epäilyksensä siskon kohtalosta.

 

Emilia kertoo kirjassa suorasanaisesti epätietoisuuden synnyttämästä tuskasta. Hän kärsinyt masennuksesta ja ahdistuksesta siskonsa katoamisen jälkeisinä vuosina.

– Olisi helpompaa tietää, että hänet raiskattiin ja tapettiin. Kun emme tiedä, mielikuvitus laukkaa monia reittejä, hän sanoo.

 

Emilia uskoo, että sisko joutui seksuaalirikoksen uhriksi.

 

– Ehkä Raisa on kuollut vahingossa ja tekijä on onnistunut hävittämään hänen ruumiinsa? Näsijärvi on iso.

Pikkusisko toivoo, että tekijä tulisi uskoon ja tunnustaisi, mitä Raisalle tapahtui. Hän ei usko, että siskon kohtalo muutoin ratkeaa.

 

Emilia muistelee kirjassa viimeistä iltaa, kun hän näki Raisan perheen kodissa Tampereen Ruotulassa.

Oli lokakuinen lauantaina vuonna 1999.

Isosisko oli ollut alkuillasta koripallopelissä ja kutsunut sen jälkeen luokkakaverinsa kylään. Tytöt valmistautuivat illanviettoon Tampereen keskustassa. Raisa Räisänen oli hankkinut täysi-ikäisen ystävänsä henkilöllisyystodistuksen lainaan baarireissua varten.

 

Huoneessa kuunneltiin todennäköisesti Raisan lempimusiikkia, kuten Eppu Normaalia ja Yötä.

– Saanko juoda Spriteasi jääkaapista, pikkusisko ehti vielä huikata Raisalle.

 

Myöhemmin Raisa ja hänen ystävänsä siirtyivät Hämeenkadulle ravintola Casablancaan, josta tytöt poistuivat hieman ennen kello yhtätoista.

Räisänen soitteli poikaystävälleen, joka vietti iltaa kotibileissä Pirkkalassa. He sopivat, että myös Raisa saapuu paikalle.

 

Ystävätär lähti poikaystävänsä kyydissä kohti Huittisten Seurahuonetta. Tytöt sopivat soittelevansa toisilleen illan aikana.

Räisänen lähti kävelemään takaisin toiselle puolelle katua, Casablancan suuntaan.

 

Kaveriporukan jäsenet olivat viimeisiä, jotka näkivät hänet varmasti elossa."

 

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/raisa-raisasen-pikkusisko-kertoo-uu…

Kuka se nuori, pitkä, kevyissä vaatteissa ollut tyttö oli tanakan, vanhemman naisen seurassa?  Ei ilmoittautunut poliisille tuo tyttö.

Joku joka ei muista kävelleensä tätinsä kanssa siellä ko. iltana, tai esim joku joka on saanut huumeita ko. naiselta. Ylipäätään monikaan ei vuosien jälkeen muista kävellensä jossain päivänä x tietyissä vaatteissa. 

Vuosien jälkeen? Mitä selität? Ja kuka hel*vetti kulkee kylmässä talviyössä tätinsä kanssa🤣

No vaikka joku, jonka täti on myös liikkeellä keskellä yötä? Tai äiti. Tai mummo, tai naapurin mummo, joka tykkää pubeista. Tai palaa yövuorosta. Tai katsomasta sairasta sukulaista. Tai hakemasta tyttöä kaupungilta. Mahdollisuuksia on loputtomasti. 

Vierailija
1006/7429 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raidan poikaystävä oli erikoispaska kotibilettäjä ja ruma joka nai kaikkia. 

Oliko Raisan ystävän nimi Raita? Ehkä tästä sekaannus ja siksi julkisuuteen annettiin Raidan kuva?

Taipuu Raitan, erisnimi.

Ei taivu. Marjatta Raidastakin on aina kirjoitettu että Raidan, en ole ikinä nähnyt kirjoitettavan että Marjatta Raitan.

🤡 mees takasin sinne peruskouluun.

Jos et osaa keskustella asiallisesti niin poistu palstalta, ole hyvä. Toisten keskustelijoiden solvaaminen on palstan säännöissä kielletty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1007/7429 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni kolme linjaa murhaajasta.

Eli mitkä?

Vierailija
1008/7429 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kenen luokse Raisa oli tuona yönä suunnitellut menevänsä yöksi? Isän vai äidin luo?"

Raisa oli suunnitellut menevänsä isänsä luokse.

Äiti ainakin on sanonut haastattelussa, että kun lapsi on poissa kotoa, nukkuu huonosti ja odottaa, että lapsi tulee kotiin. Näin hänelle oli käynyt Raisan katoamisyönäkin, sitten seiskalta herännyt ja ihmetellyt, kun Raisa ei ollut tullut kotiin ja oli soittanut Raisan isälle, et onkos tyttö sittenkin tullut sinne. Että eikö ollut äidilleen kertonut, että meneekin isälleen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1009/7429 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"16-vuotiaana Tampereen yössä kadonneen Raisa Räisäsen kohtalo on yksi Suomen rikoshistorian suurimmista mysteereistä.

Kadonneiden suomalaisten tapauksista koostetussa Tiina Saaren ja Maiju Majamaan uutuuskirjassa Ei jälkeäkään ((Into Kustannus 2020) Räisäsen pikkusisko Emilia esittää omat epäilyksensä siskon kohtalosta.

 

Emilia kertoo kirjassa suorasanaisesti epätietoisuuden synnyttämästä tuskasta. Hän kärsinyt masennuksesta ja ahdistuksesta siskonsa katoamisen jälkeisinä vuosina.

– Olisi helpompaa tietää, että hänet raiskattiin ja tapettiin. Kun emme tiedä, mielikuvitus laukkaa monia reittejä, hän sanoo.

 

Emilia uskoo, että sisko joutui seksuaalirikoksen uhriksi.

 

– Ehkä Raisa on kuollut vahingossa ja tekijä on onnistunut hävittämään hänen ruumiinsa? Näsijärvi on iso.

Pikkusisko toivoo, että tekijä tulisi uskoon ja tunnustaisi, mitä Raisalle tapahtui. Hän ei usko, että siskon kohtalo muutoin ratkeaa.

 

Emilia muistelee kirjassa viimeistä iltaa, kun hän näki Raisan perheen kodissa Tampereen Ruotulassa.

Oli lokakuinen lauantaina vuonna 1999.

Isosisko oli ollut alkuillasta koripallopelissä ja kutsunut sen jälkeen luokkakaverinsa kylään. Tytöt valmistautuivat illanviettoon Tampereen keskustassa. Raisa Räisänen oli hankkinut täysi-ikäisen ystävänsä henkilöllisyystodistuksen lainaan baarireissua varten.

 

Huoneessa kuunneltiin todennäköisesti Raisan lempimusiikkia, kuten Eppu Normaalia ja Yötä.

– Saanko juoda Spriteasi jääkaapista, pikkusisko ehti vielä huikata Raisalle.

 

Myöhemmin Raisa ja hänen ystävänsä siirtyivät Hämeenkadulle ravintola Casablancaan, josta tytöt poistuivat hieman ennen kello yhtätoista.

Räisänen soitteli poikaystävälleen, joka vietti iltaa kotibileissä Pirkkalassa. He sopivat, että myös Raisa saapuu paikalle.

 

Ystävätär lähti poikaystävänsä kyydissä kohti Huittisten Seurahuonetta. Tytöt sopivat soittelevansa toisilleen illan aikana.

Räisänen lähti kävelemään takaisin toiselle puolelle katua, Casablancan suuntaan.

 

Kaveriporukan jäsenet olivat viimeisiä, jotka näkivät hänet varmasti elossa."

 

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/raisa-raisasen-pikkusisko-kertoo-uu…

Kuka se nuori, pitkä, kevyissä vaatteissa ollut tyttö oli tanakan, vanhemman naisen seurassa?  Ei ilmoittautunut poliisille tuo tyttö.

Joku joka ei muista kävelleensä tätinsä kanssa siellä ko. iltana, tai esim joku joka on saanut huumeita ko. naiselta. Ylipäätään monikaan ei vuosien jälkeen muista kävellensä jossain päivänä x tietyissä vaatteissa. 

Vuosien jälkeen? Mitä selität? Ja kuka hel*vetti kulkee kylmässä talviyössä tätinsä kanssa🤣

No vaikka joku, jonka täti on myös liikkeellä keskellä yötä? Tai äiti. Tai mummo, tai naapurin mummo, joka tykkää pubeista. Tai palaa yövuorosta. Tai katsomasta sairasta sukulaista. Tai hakemasta tyttöä kaupungilta. Mahdollisuuksia on loputtomasti. 

Kumpikaan ei ilmoittautunut viranomaisille. Miksi olisikaan, Butt raivohullu kamapää.  

Vierailija
1010/7429 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki silminnäkijähavainnot tulivat ihmisiltä, jotka eivät tunteneet Raisaa. On hyvin todennäköistä, että kukaan ei oikeasti nähnyt Raisaa, vaan vain nuoria tyttöjä. Niitä oli tuo Tampereen ilta täynnä.

Klooneja? RR oli huomota herättävän pitkä.

175 cm ei ole erityisen pitkä!

Plus korot niin oli 185 cm 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1011/7429 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"16-vuotiaana Tampereen yössä kadonneen Raisa Räisäsen kohtalo on yksi Suomen rikoshistorian suurimmista mysteereistä.

Kadonneiden suomalaisten tapauksista koostetussa Tiina Saaren ja Maiju Majamaan uutuuskirjassa Ei jälkeäkään ((Into Kustannus 2020) Räisäsen pikkusisko Emilia esittää omat epäilyksensä siskon kohtalosta.

 

Emilia kertoo kirjassa suorasanaisesti epätietoisuuden synnyttämästä tuskasta. Hän kärsinyt masennuksesta ja ahdistuksesta siskonsa katoamisen jälkeisinä vuosina.

– Olisi helpompaa tietää, että hänet raiskattiin ja tapettiin. Kun emme tiedä, mielikuvitus laukkaa monia reittejä, hän sanoo.

 

Emilia uskoo, että sisko joutui seksuaalirikoksen uhriksi.

 

– Ehkä Raisa on kuollut vahingossa ja tekijä on onnistunut hävittämään hänen ruumiinsa? Näsijärvi on iso.

Pikkusisko toivoo, että tekijä tulisi uskoon ja tunnustaisi, mitä Raisalle tapahtui. Hän ei usko, että siskon kohtalo muutoin ratkeaa.

 

Emilia muistelee kirjassa viimeistä iltaa, kun hän näki Raisan perheen kodissa Tampereen Ruotulassa.

Oli lokakuinen lauantaina vuonna 1999.

Isosisko oli ollut alkuillasta koripallopelissä ja kutsunut sen jälkeen luokkakaverinsa kylään. Tytöt valmistautuivat illanviettoon Tampereen keskustassa. Raisa Räisänen oli hankkinut täysi-ikäisen ystävänsä henkilöllisyystodistuksen lainaan baarireissua varten.

 

Huoneessa kuunneltiin todennäköisesti Raisan lempimusiikkia, kuten Eppu Normaalia ja Yötä.

– Saanko juoda Spriteasi jääkaapista, pikkusisko ehti vielä huikata Raisalle.

 

Myöhemmin Raisa ja hänen ystävänsä siirtyivät Hämeenkadulle ravintola Casablancaan, josta tytöt poistuivat hieman ennen kello yhtätoista.

Räisänen soitteli poikaystävälleen, joka vietti iltaa kotibileissä Pirkkalassa. He sopivat, että myös Raisa saapuu paikalle.

 

Ystävätär lähti poikaystävänsä kyydissä kohti Huittisten Seurahuonetta. Tytöt sopivat soittelevansa toisilleen illan aikana.

Räisänen lähti kävelemään takaisin toiselle puolelle katua, Casablancan suuntaan.

 

Kaveriporukan jäsenet olivat viimeisiä, jotka näkivät hänet varmasti elossa."

 

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/raisa-raisasen-pikkusisko-kertoo-uu…

Kuka se nuori, pitkä, kevyissä vaatteissa ollut tyttö oli tanakan, vanhemman naisen seurassa?  Ei ilmoittautunut poliisille tuo tyttö.

Joku joka ei muista kävelleensä tätinsä kanssa siellä ko. iltana, tai esim joku joka on saanut huumeita ko. naiselta. Ylipäätään monikaan ei vuosien jälkeen muista kävellensä jossain päivänä x tietyissä vaatteissa. 

Vuosien jälkeen? Mitä selität? Ja kuka hel*vetti kulkee kylmässä talviyössä tätinsä kanssa🤣

No vaikka joku, jonka täti on myös liikkeellä keskellä yötä? Tai äiti. Tai mummo, tai naapurin mummo, joka tykkää pubeista. Tai palaa yövuorosta. Tai katsomasta sairasta sukulaista. Tai hakemasta tyttöä kaupungilta. Mahdollisuuksia on loputtomasti. 

Kumpikaan ei ilmoittautunut viranomaisille. Miksi olisikaan, Butt raivohullu kamapää.  

Butt oli tuolloin 27-vuotias. Tuo vanhempi nainen on ollut nelikymppinen eli se on jo huomattavasti vanhempi kuin 16-vuotias Raisa. Butt oli myös n. 170 cm eli ei mikään lyhyt nainen hänkään.

Vierailija
1012/7429 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun kaveripiirissäni ei kaveria jätettäisi.

Ehkä ei Raisankaan kaveripiirissä.

Kaverithan hänet nimenomaan jättivät. Raisa ei ilmeisesti ollut heille samanlainen kaveri kuin he olivat Raisan mielestä hänelle. Teini-ikäinen ajattelee vielä kovin lapsenomaisesti ja uskoo melko sokeasti kaveripiirinsä hyväntahtoisuuteen. :'(

On vain heidän sanansa, että eivät ottaneet kyytiin. Mitäs jos ottivatkin? Raisan jäljet katoavat siihen.

Ai joo, muuten. Totta! Jäljethän tosiaan loppuvat siihen hetkeen.   Sama

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1013/7429 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo on ihan normaalia että ala-ikäinen menee hengaamaan kamujen kanssa ja sitten soittaa vanhempansa hakemaan jos julkiset ei kulje  

Vierailija
1014/7429 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku äiti haki tyttönsä kotiin kun oli soittanut kyydin kotiin 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1015/7429 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo on ihan normaalia että ala-ikäinen menee hengaamaan kamujen kanssa ja sitten soittaa vanhempansa hakemaan jos julkiset ei kulje  

klo 23 kulkee vielä julkiset

Vierailija
1016/7429 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raisa oli menossa klo 23 aikaan Pirkkalaan kotibileisiin.

Pistäkää Google Mapsiin Pirkkala ja katsokaa, kuinka laaja alue se on keskustan kupeessa. Näyttää olevan myös paljon metsää. Ja varmasti oli vielä enemmänkin metsää vuonna 1999. Onko Pirkkala pientaloalue?

Vierailija
1017/7429 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuppukylässä voi kadota?

Vierailija
1018/7429 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kos Raisa oli Tampereen Seurahuoneella etsimässä kavereita ja joku porukka pihisti bleiserin niin ei ollut puhelinta eikä rahaa. 4 km kotiin topissa ilman avaimia nollakelissä yksin 


Aikuisempi olisi kysynyt baarista josko voi soittaa kyydin kotiin. Ehkä ei uskaltanut kun oli alaikäinen 

Vierailija
1019/7429 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan nuori ei jätä iltaa kesken. Raisa oli ollut vasta reilun tunnin keskustassa eli 21:30 - 22:50. Hänellä on ollut pyrkimys kotibileisiin Pirkkalaan ja pyysi autokyytiä siltä tyttöystävän kundikaverin kaveriporukalta. Lähdetään nyt siitä.

Kuinka todennäköistä on, että Raisa otettiin kyytiin? Varsinkin sitä faktaa vasten, että Raisasta ei ole minkäänlaisia satavarmoja näköhavaintoja enää tuon jälkeen.

Vierailija
1020/7429 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätoivoissaan lähti jonkun  gigolon mukaan ja kävikin huonosti kun tuli koko posse mukaan 

Minne sitten piilottivat Raisan on se kysymys 


Oli kuitenkin lapsenomainen  naivi tyttö kyseessä