Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko muita yksinhuoltajia joita ei kiinnosta hankkia uutta kumppania?

Vierailija
11.05.2007 |

Olen ollut 2,5 vuotta yksin, lapseni on 3-vuotias ja itse olen 26-vuotias. Selibaattia on kestänyt yli 3 vuotta, eikä haitta yhtään!

Aina oletetaan(jopa kaveripiirissä)että yh:t etsii epätoivoisesti äijää itselleen, mutta mä olen niin kyllästynyt miehiin ja seksiin etten edes halua miestä itselleni.

Olenko ainut?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on naisia jotka ajattelevat noin ja keskittyvät täysin lapsiinsa, oikeesti. Nykyään kun lapset liikaa tönitään pois jaloista ja hoitoon jatkuvasti että pääsee baariin tai miehen kanssa jonnekin... 10+ sanon minä. Olette hyviä.

Vierailija
22/25 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole yh, enkä edes eronnut. Mutta sen voin sanoa, että jos eroan, en takuulla uutta miestä ristikseni ota. Sen verran noi miehet rasittaa ja kolmessa lapsessa on mulle ihan tarpeeksi päivien täytettä.

Minä kunnioitan teitä, mun mielestä mikään ei lasten kannalta ole säälittävämpää, kuin miesten perässä juokseva äiti. Tarviiko niiden lastenkaan elämää lähteä uusilla miehillä sekoittamaan, ihan kuin erossa ei olisi tarpeeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluan elää ihan vain omaa elämääni ja nauttia siitä. minulla on kaksi ihanaa lasta, kiva työ, paljon upeita ystäviä, hyvä asunto, mukava harrastus. keskityn siihen mitä minulla jo on, en haikaile puuttuvia juttuja ja tällä asenteella pärjää tosi hyvin yksinhuoltajana.

Vierailija
24/25 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen kuin tapasin nykyisen miesystäväni - vei jalat alta täysin. Sitä ennen olin täystyytyväinen elämään lasten kanssa, ilman miestä. Ja ajattelin, etten edes haluaisi ketään pilaamaan meidän arkea. Mutta sieltähän se mies sitten tuli, eikä ole pilannut arkea.

Vierailija
25/25 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintolat ei kiinnosta yhtään, eikä hiekkalaatikolla ole ketään tullut iskemään, joten se siitä seksistäkin. =) Olen 2v ollut kahdestaan tyttäreni kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi