onko muita yksinhuoltajia joita ei kiinnosta hankkia uutta kumppania?
Olen ollut 2,5 vuotta yksin, lapseni on 3-vuotias ja itse olen 26-vuotias. Selibaattia on kestänyt yli 3 vuotta, eikä haitta yhtään!
Aina oletetaan(jopa kaveripiirissä)että yh:t etsii epätoivoisesti äijää itselleen, mutta mä olen niin kyllästynyt miehiin ja seksiin etten edes halua miestä itselleni.
Olenko ainut?
Kommentit (25)
ja täytyy myöntää että nautin elämästäni.........
en todellakaan halunnut viedä kotiin ja lasten nähtäväksi milloin ketäkin!
Mutta sit löytyi uusi kulta ja nyt meillä on onnellinen uusperhe ja 2 yhteistä lastakin :)
neljä vuotta lästen kanssa, koululaisia ovat jo, mutta en vois kuvitellakaan miestä meidän elämään. Jotain pientä piristystä vois tietenkin olla joskus, mutta arjen pyöritän mielummin yksin.
Luulin jo olevani joku kummajainen ja olen tehnyt syvää luotaavaa keittiöanalyysiä siitä, miksi en halua ketään miestä elämääni. Tyrkyllä on muutamia pitempään suhteeseen -ei nappaa. Seksiä sais joka kerta baarissa kun siellä käy -ei nappaa.
Mä en halua miestä, en seksiä, en parisuhdetta tai mitään muutakaan suhdetta. Mä en edes osaa kuvitella että jonkun kanssa vielä joskus asuisin saman katon alla.
Multa ei puutu mitään sellaista, minkä joku mies vois mulle antaa. Olen onnellinen lasteni kanssa ja tämä riittää.
Ja ikää mulla 29, yksin oon ollut kolme vuotta.
Ennemmin ilman seksiä, kuin epätoivoinen horo.
Ei kiinnosta ollenkaan löytää uutta kumppania, ei sitten ollenkaan! Mulla on oma tupa ja oma lupa. Muita en tähän tarvitse sotkemaan asioitani tai kämppääni.
...Erosin lapseni isästä reilu 4v sitten. On mulla 2 pidempää (+6kk) suhdetta ollut sen jälkeen. NYT vaan on sellainen fiilis, että on mukava olla lapsen kanssa kaksin ilman miestä! Olen siis huomannut kuinka ihanaa on kun saa olla itsekäs :D. Eli siis seurustelusuhteesta olen ollut sinkkuna nyt vuoden, selibaatissa n.2viikkoa. Seksiä on pakko saada joskus ja siihen tarkotukseen mulla on vaki mies.
Minä olen yh, 7-v tytön äiti, koko ajan yksinhuolataja. Ja kertaakaan ei ole tullut mieleeni kuin sekunnin murto osaksi, joku mies täällä, apua, puistattava ajatus. Ei tarkoita, että en pidä miehistä, joistakin jopa pidän, mutta en halua meille miehiä ainakaan nyt, mutta eipä sellaista ole kyllä vastaani tullut, joka jalat veisi alta, en tiedä riittäsiskö edes se. Olen näin tyytyväinen. seksin takia en sotke elämääni ja lapsen elämää.
Eikös olisi kätevää tapailla samaa henkilöä??? Naapurin yh löysi hoidon deittinetin kautta....
T.17
en varmaan kaipaisi seksiä. Ei se minua näin naimisissakaan ollessa kauheasti kiinnosta. Hellyyden puute ei ainakaan häiritsisi, sitä kun tässä avioliitossa ei ole ollut 10 vuoteen.
Eronnut liki 4 vuotta sitten, ei mitään sen jälkeen. Ei vaan jaksa kiinnostaa, elämässä tärkeämpiäkin asioita kuin parin etsintä.
että miksi on niin paljon ihastuttavia yh-äitejä ja miksei miehet vie niitä. Nyt se selvisi: naiset eivät halua uutta miestä. Säälisin yksinäisiä miehiä, jos uskoisin heidän olevan sen arvoisia.
Netistä olen kerran kokeillut hakea mutta ihan järkkyjä tapauksia. Baarista ei löydä ketään ja käynkin tosi harvoin. Elän nyt lapselleni, olen nuorena ihan tarpeeksi bilettänyt ja mennyt. Tuttavapiirissäni on pari yh äitiä joiden lapsia käy sääliksi. Ne ovat niiin toissijaisia äitien elämässä joiden ainoa puhe on miehet ja niiden etsiminen.
Olen avoin rakkaudelle, mutta mitään irtosuhteita en tahdo. Opiskelen kahta eri tutkintoa korkeakouluissa. Ei riitä hirveästi energiaa miesten perässä juosta. Eikä kiinnostustakaan. Tulee jos on tullakseen, mutta erityisesti etsimään en ala.
poika 5v ja yh:na 3v. Ilman seksiä 2,5v eikä tarvetta uudelle miehelle.
Erittäin tyytyväisenä elän pojan kanssa kahden. Olen myös 26v
Kun erosin, panin eksääni kunnes löysin uuden miehen. Ja kun uudesta erosin, kaksi viikkoa myöhemmin oli seuraava kehissä. Nyt taisi onnestaa kun ei ole tarvinnut sen jälkeen erota ja seksiä riittää.
Lapsi on melkein 8 v, ja minä 34 v. Eikä mitään tarvetta löytää miestä rinnalle. Ja kahdestaan ollaan oltu kauan...
Yksi seurusteluvaihe oli tuossa viime keväänä, ja kyllä ahisti. Olen mieluummin yksin...
etsimässä uutta miestä, kyllä se oikea sitten löytyy aikanaan.
yrityksiä ollut mutta pah!! niinkuin taas joku kirjoitti että keskittyy vain lapseen ja plaa plaa, minulla 7 v tyttö,silti käyn kyllä paareissa, mutta en iske miehiä,.vaan pidän kamujen kanssa hauskaa, miehét tulkoon iskemään vaan,mutta ei onnaa..kyllä yhllakin saa olla elämä,vaikka ei olisikaan miestä, silti keskityn kyllä ihan täysillä lapseeni!!