Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä jos miehellä ei ole aikaa?

Vierailija
03.05.2026 |

Alkaa jo hermostuttamaan. Mitä tehdä jos miehellä on niin kiire töiden ym. kaikenlaisten juttujen kanssa, ettei hän enää oikeastaan ehdi viettämään aikaa kanssani? Ei edes viikonloppuisin. Hänellä on niin paljon tekemistä, minulle vain tunti siellä täällä. Miten näyttäysit, että sinä olet tärkeä ja tarvitset aikaa?

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin! Tärkeille asioille ja ihmisille on aina aikaa! Joten, et sitten taida olla miehesi mielestä kovin tärkeä, vai mitä luulet, että sinun pitäisi erikseen todistaa hänelle?

Kyllä tärkeätkin ihmiset voi jäädä taka-alalla jossain hektisessä elämän vaiheessa.. esim vanhemmat ovat tärkeitä ja rakkaita kumpikin, mutten mä heidän kanssaan viikottain ole tekemisissä, vaikka pitäisi olla. 

joskus tein lukujärjestystyyppisen aikataulun, johon lisäsin soittoajan vanhemmilleni. Eivät aina sitten vastanneet juuri silloin, joten siitä ajasta tuli mun huilitauko kaikesta. Vanhemmatkn taas unohtui jonnekin tulevaisuuteen.

SAma juttu parisuhteessa. Pitkässä parisuhteessa se puoliso alkaa olemaan itsestäänselvyys ja valitettavasti hänen oletetaan joustavan loputtomiin, jos edes huomaa, ettei yhteistä aikaa ole ollut viime aikoina. Ei sekään rakkautta vähennä, vaan arki on astunut suhteeseen vähän turhan tiiviisti.

Vierailija
62/71 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on maanviljelijä. Viimeksi juteltiin kasvokkain 2 vko sitten, vaikka samassa talossa asutaan. Eipä ole käynyt mielessä, että pitäisi jalkaa polkien vaatia, että jätä pelto äestämättä, minä haluan nyt sinun aikaasi, jutellaan jostain kivasta kuten vaikka ripsiväreistä.

Ymmärrän tuon, mutta aloittaja olisi tällaisesta elämänkuviosta varmasti maininnut jo aloitusta tehdessään. Sinullekin tuo asia tuli varmaan esiin jo seurusteluvaiheessa?

Ei tullut, seurusteluvaiheessa mies oli kansainvälisessä yritysmaailmassa ja me kuvittelimme muuttavamme Brysseliin tai Lontooseen. Sitten elämä tuli väliin, piti tehdä valinta ja tässä sitä nyt ollaan. Tätä kutsutaan rakkaudeksi. 

Tuota kutsutaan rakkaudeksi, sekä elämänvalinnaksi, jonka olet henkilökohtaisesti tehnyt. Jollekin poissaoleva työlleen omistautunut puoliso ei riitä. Olemme jokainen yksilöllisesti erilaisia. Kaikkeen ei kaikki välttämättä sopeudu, vaikka kuinka rakastavat.

Oletan aloittajaa kumppanin poissalon vaivaavan paljon, koska teki avauksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet toinen tai kolmas nainen kierroksessa sillä  samaan aikaan 

Vierailija
64/71 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun exällä ei kans ollu aikaa mulle oikeestaan koskaan varsinkaan loppuaikoina, asuttiin samassa kerrostalossa mutta juteltiin lähinnä viesteillä enää :D ja sit kävin aina sen luona jonkun vartin verran kun hän ehti, sit oli taas kiire omiin juttuihinsa. ja jos aikaa oli nii mentiin ain hänen aikataulujen mukaan. No sithän se jätti mut ja puoli vuotta myöhemmin oli kihloissa toisen kanssa…alkuun olis viettänyt mun kanssa aikaa vaikka 24/7 (enkä siis vaatinut sitä vaan hän itse oli koko ajan tulossa mun luo)…onko mukana vielä sellasta outoa etäisyyttä ja ihme tiuskimista tms? 

Asutteko edelleen samassa kerrostalossa? Eikö ole kiusallista törmätä siihen?

Vierailija
65/71 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa roikkua.. 

Vierailija
66/71 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohdan kyseisen tyypin ja jatkan elämääni. 

Unohditko?

Vierailija
67/71 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä jatkuu kyllä.

Vierailija
68/71 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa vara mieheksi joku työtön mies jola on aikaa sinulle. Voit sitten käydä työttömän miehen kanssa veneilemässä ja romanttisilla treffeillä.

Vierailija
69/71 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies harrastaa retkeilyä niin sillä ei ole naiselle aikaa.

Vierailija
70/71 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menet nussimaan naapurin Erkkiä.

😂😂😂😂

Vierailija
71/71 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun exällä ei kans ollu aikaa mulle oikeestaan koskaan varsinkaan loppuaikoina, asuttiin samassa kerrostalossa mutta juteltiin lähinnä viesteillä enää :D ja sit kävin aina sen luona jonkun vartin verran kun hän ehti, sit oli taas kiire omiin juttuihinsa. ja jos aikaa oli nii mentiin ain hänen aikataulujen mukaan. No sithän se jätti mut ja puoli vuotta myöhemmin oli kihloissa toisen kanssa…alkuun olis viettänyt mun kanssa aikaa vaikka 24/7 (enkä siis vaatinut sitä vaan hän itse oli koko ajan tulossa mun luo)…onko mukana vielä sellasta outoa etäisyyttä ja ihme tiuskimista tms? 

Asutteko edelleen samassa kerrostalossa? Eikö ole kiusallista törmätä siihen?

Huhuun, kiinnostaa edelleen tämä kuvio, asutteko vielä samassa kerrostalossa ja näette toisianne?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi