Mitä tehdä jos miehellä ei ole aikaa?
Alkaa jo hermostuttamaan. Mitä tehdä jos miehellä on niin kiire töiden ym. kaikenlaisten juttujen kanssa, ettei hän enää oikeastaan ehdi viettämään aikaa kanssani? Ei edes viikonloppuisin. Hänellä on niin paljon tekemistä, minulle vain tunti siellä täällä. Miten näyttäysit, että sinä olet tärkeä ja tarvitset aikaa?
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
"Poikkeuksellista!😀
Kerrankin järkevä nainen, joka ei heti ala kehittelemään pettämis-, yms. salaliittoteorioita kun asiat ei menekään oman mielen mukaan"
Jeesus mikä muusinuija. Ei kai kukaan luule että se mudassa piehtaroiva maajussi ehtisi pettää, saati että kelpaisi kellekään muulle.
No nyt on viimeisen päälle oman arvontuntoinen rotunaaras langoilla, ei helvetti😁
Voi hyvin kuvitella minkälainen harppuinen riivinrauta siellä tuon kirjoitti😄
No kyllähän tuosta kaikesta huokuu se, ettet vaan ole miehelle tärkeä ja arvokas. Etkä sellaiseksi muutu vaikka seisoisit päälläsi miehen työpaikan ovella. Etenkään kun mies siellä tuskin edes on.
Unohda koko mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä jää roikkumaan vaan keksi itsellesi tekemistä ja menoja, mies löytää kyllä sitä aikaa teille ja ottaa yhteyttä jos haluaa.
Samaa mieltä ..älä anna energiaa ihmisille, jotka eivät ole valmiia antamaan sitä takasin
Just tämä.
Unohdan kyseisen tyypin ja jatkan elämääni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Poikkeuksellista!😀
Kerrankin järkevä nainen, joka ei heti ala kehittelemään pettämis-, yms. salaliittoteorioita kun asiat ei menekään oman mielen mukaan"
Jeesus mikä muusinuija. Ei kai kukaan luule että se mudassa piehtaroiva maajussi ehtisi pettää, saati että kelpaisi kellekään muulle.
No nyt on viimeisen päälle oman arvontuntoinen rotunaaras langoilla, ei helvetti😁
Voi hyvin kuvitella minkälainen harppuinen riivinrauta siellä tuon kirjoitti😄
Ja oikeaan osuin, kuten vastauksestasi huomaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on maanviljelijä. Viimeksi juteltiin kasvokkain 2 vko sitten, vaikka samassa talossa asutaan. Eipä ole käynyt mielessä, että pitäisi jalkaa polkien vaatia, että jätä pelto äestämättä, minä haluan nyt sinun aikaasi, jutellaan jostain kivasta kuten vaikka ripsiväreistä.
Eihän siitä suhteesta mitään tule, jos ei ole alkaa toiselle.
Eikä suhteesta tule mitään, jos ei opi joustamaan ja ymmärtämään, että toisella on työnsä, joka tulee tehdä. Yhteinen aika on sitten, kun sille on parempi mahdollisuus. Vai oikeastiko teillä ei puolisot saa mennä esim. työmatkoille ja olla viikkoa poissa, koska eihän silloin ole aikaa toiselle!
Riippuu siitä, onko kyseessä väliaikainen tilanne vai ikuinen ongelma. Kyllä itsekin olen ollut tilanteessa, jossa useampaan vuoteen ei ollut aikaa kuin ehkä kerran kuukaudessa nähdä lyhyesti. Nyt aikaa on vaikka kuinka paljon. Saman miehen kanssa yhä olen.
Kyllä räkänokastakin mies tulloo mutta eipä tyhjännaurajasta
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on maanviljelijä. Viimeksi juteltiin kasvokkain 2 vko sitten, vaikka samassa talossa asutaan. Eipä ole käynyt mielessä, että pitäisi jalkaa polkien vaatia, että jätä pelto äestämättä, minä haluan nyt sinun aikaasi, jutellaan jostain kivasta kuten vaikka ripsiväreistä.
Tämähän se oli kysymyksen pointti. Voi ziiisukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän siitä suhteesta mitään tule, jos ei ole alkaa toiselle.
Eikä suhteesta tule mitään, jos ei opi joustamaan ja ymmärtämään, että toisella on työnsä, joka tulee tehdä. Yhteinen aika on sitten, kun sille on parempi mahdollisuus. Vai oikeastiko teillä ei puolisot saa mennä esim. työmatkoille ja olla viikkoa poissa, koska eihän silloin ole aikaa toiselle!
En ikinä huolisi reissutyöläistä puolisoksi.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän tuon, mutta aloittaja olisi tällaisesta elämänkuviosta varmasti maininnut jo aloitusta tehdessään. Sinullekin tuo asia tuli varmaan esiin jo seurusteluvaiheessa?
Mitä teet miehellä, jolla ei ole aikaa sinulle?
Vierailija kirjoitti:
Menet nussimaan naapurin Erkkiä.
ei naapurin erkkikään ehdi kuin tunnin silloin tällöin
Kiinnostuneella miehellä on aikaa naiselle. Ja sama toisinpäin.
Vaikka painaisi täyttä päivää ja auttaisi vielä vanhaa mummuaankin kädestä pitäen kaikesta niin ehtii kyllä jutella vaikka ennen nukkumaanmenoa. Ehtii laittaa rakastavan viestin ja kommunikoimaan kiireistään ja kertoo aktiivisesti milloin aikaa olisi ja kuinka haluaa nähdä.
Jos ei kiinnosta niin ei koskaan ehdi eikä muista. Ei se sillä muutu, että yrität tehdä itsesi tärkeäksi.
naiset ovat niin tottuneet makaamaan sohvalla ja nostamaan tukia, etteivät ymmärrä, että miehet joutuvat raatamaan töissä ja maksamaan veroja, jotta naiset saadaan elätettyä. ei siinä jää aikaa naisen kanssa oleiluun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämähän se oli kysymyksen pointti. Voi ziiisukset.
Kyllä, kysymyksen pointti on se, että elämässä on tilanteita, jolloin ei voi lässytellä toiselle sohvalla, vaan pitää tehdä velvollisuutensa, oli se sitten työ tai elämää suurempi harrastus. Toista ei voi omistaa, mutta toisen menettää takuuvarmasti sillä, että tekee hänen elämästään vankilan. Ap:n miehellä ei ole aikaa ap:lle, mutta ap ei hetkeäkään mieti, onko hän oikeasti niin arvokas, että työ pitää jättää yhdessäolon takia. Kykeneekö hän oikeasti tarjoamaan niin huikeaa yhdessäoloa, että sen takia kannattaa olla työtön ja ystävätön?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän tuon, mutta aloittaja olisi tällaisesta elämänkuviosta varmasti maininnut jo aloitusta tehdessään. Sinullekin tuo asia tuli varmaan esiin jo seurusteluvaiheessa?
Ei tullut, seurusteluvaiheessa mies oli kansainvälisessä yritysmaailmassa ja me kuvittelimme muuttavamme Brysseliin tai Lontooseen. Sitten elämä tuli väliin, piti tehdä valinta ja tässä sitä nyt ollaan. Tätä kutsutaan rakkaudeksi.
Vierailija kirjoitti:
naiset ovat niin tottuneet makaamaan sohvalla ja nostamaan tukia, etteivät ymmärrä, että miehet joutuvat raatamaan töissä ja maksamaan veroja, jotta naiset saadaan elätettyä. ei siinä jää aikaa naisen kanssa oleiluun
Muistetaan taas tässä välissä että tukien nostajista valtaosa on miehiä.
7