Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä jos miehellä ei ole aikaa?

Vierailija
03.05.2026 |

Alkaa jo hermostuttamaan. Mitä tehdä jos miehellä on niin kiire töiden ym. kaikenlaisten juttujen kanssa, ettei hän enää oikeastaan ehdi viettämään aikaa kanssani? Ei edes viikonloppuisin. Hänellä on niin paljon tekemistä, minulle vain tunti siellä täällä. Miten näyttäysit, että sinä olet tärkeä ja tarvitset aikaa?

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

naiset ovat niin tottuneet makaamaan sohvalla ja nostamaan tukia, etteivät ymmärrä, että miehet joutuvat raatamaan töissä ja maksamaan veroja, jotta naiset saadaan elätettyä. ei siinä jää aikaa naisen kanssa oleiluun

Muistetaan taas tässä välissä että tukien nostajista valtaosa on miehiä.

euromääräisesti tukia nostaa suomalaisista eniten vuokralla asuvat yh-mammat

Vierailija
42/71 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostuneella miehellä on aikaa naiselle. Ja sama toisinpäin. 

Vaikka painaisi täyttä päivää ja auttaisi vielä vanhaa mummuaankin kädestä pitäen kaikesta niin ehtii kyllä jutella vaikka ennen nukkumaanmenoa. Ehtii laittaa rakastavan viestin ja kommunikoimaan kiireistään ja kertoo aktiivisesti milloin aikaa olisi ja kuinka haluaa nähdä. 

Jos ei kiinnosta niin ei koskaan ehdi eikä muista. Ei se sillä muutu, että yrität tehdä itsesi tärkeäksi. 

Tämä. Mieheni opiskeli ja teki töitä kun tavattiin, kuten minäkin. Lisäksi hän harrasti 4-6 x viikossa joukkueurheilua. Usein hän valvoi koko yön mesessä kanssani kun olin päivystämässä yövuorossa, ja polki aamulla luokseni nukkumaan.

Where there's a will there's a way.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on maanviljelijä. Viimeksi juteltiin kasvokkain 2 vko sitten, vaikka samassa talossa asutaan. Eipä ole käynyt mielessä, että pitäisi jalkaa polkien vaatia, että jätä pelto äestämättä, minä haluan nyt sinun aikaasi, jutellaan jostain kivasta kuten vaikka ripsiväreistä.

Ette edes nuku yhdessä?

Vierailija
44/71 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Poikkeuksellista!😀

Kerrankin järkevä nainen, joka ei heti ala kehittelemään pettämis-, yms. salaliittoteorioita kun asiat ei menekään oman mielen mukaan"

Jeesus mikä muusinuija. Ei kai kukaan luule että se mudassa piehtaroiva maajussi ehtisi pettää, saati että kelpaisi kellekään muulle.

Sellaset oletukset sulta sitten. Muista olla syömättä, kun et arvosta niitä jotka sulle sen ruoan pöytään mahdollistaa!

Minä olen maalaiskylästä kotoisin, ja sillä kylällä ei satu olemaan muita kuin hyvännäköisiä maanviljelijöitä. Pari lapsuudenkaveria jäi sinne maanviljelijöiksi, molemmat hyvännäköisiä ja fiksuja miehiä, ja molemmilla myös varsinkin omassa ikäluokassaan oikein hyvännäköiset ja fiksut isät. Siis ne isät sellaista ikäluokkaa, että kuuluvat varmaan johonkin prosenttiin omassa ikäluokassaan.

Vierailija
45/71 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

naiset ovat niin tottuneet makaamaan sohvalla ja nostamaan tukia, etteivät ymmärrä, että miehet joutuvat raatamaan töissä ja maksamaan veroja, jotta naiset saadaan elätettyä. ei siinä jää aikaa naisen kanssa oleiluun

euromääräisesti tukia nostaa suomalaisista eniten vuokralla asuvat yh-mammat

Höpö höpö.

Vierailija
46/71 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustele. Kysy. Jos ei toimi, etsi joku muu tai sinkkuna ok.

Vierailija
47/71 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on maanviljelijä. Viimeksi juteltiin kasvokkain 2 vko sitten, vaikka samassa talossa asutaan. Eipä ole käynyt mielessä, että pitäisi jalkaa polkien vaatia, että jätä pelto äestämättä, minä haluan nyt sinun aikaasi, jutellaan jostain kivasta kuten vaikka ripsiväreistä.

Ymmärrän tuon, mutta aloittaja olisi tällaisesta elämänkuviosta varmasti maininnut jo aloitusta tehdessään. Sinullekin tuo asia tuli varmaan esiin jo seurusteluvaiheessa?

Ei tullut, seurusteluvaiheessa mies oli kansainvälisessä yritysmaailmassa ja me kuvittelimme muuttavamme Brysseliin tai Lontooseen. Sitten elämä tuli väliin, piti tehdä valinta ja tässä sitä nyt ollaan. Tätä kutsutaan rakkaudeksi. 

Hienoa kuitenkin, että kelpasit alunperinkin hänelle, vaikka et ehkä osaa jutella muusta kuin ripsiväreistä :D

Vierailija
48/71 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sä voisit PUHUA miehelle, että susta tuntuu pahalta, kun ei ole yhteistä aikaa.. edes joskus leffaa kattelis tai yhdessä söisitte yhdessä. 

Jopa se maanviljelijä syö tai toivottavasti käy suihkussa/saunassa. Sinne mukaan, niin johan yhteistä aikaa löytyy.

Jos noihin ei aikaa löydy, niin sitten menkööt menojaan. Monesti sitä saa parisuhteessa olla kakkos- tai vitossijallakin, mutta asia ok, jos joskus huomio... muutoinkin kuin seksinpuutteessa.

Vierailija
49/71 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Poikkeuksellista!😀

Kerrankin järkevä nainen, joka ei heti ala kehittelemään pettämis-, yms. salaliittoteorioita kun asiat ei menekään oman mielen mukaan"

Jeesus mikä muusinuija. Ei kai kukaan luule että se mudassa piehtaroiva maajussi ehtisi pettää, saati että kelpaisi kellekään muulle.

Sellaset oletukset sulta sitten. Muista olla syömättä, kun et arvosta niitä jotka sulle sen ruoan pöytään mahdollistaa!

Minä olen maalaiskylästä kotoisin, ja sillä kylällä ei satu olemaan muita kuin hyvännäköisiä maanviljelijöitä. Pari lapsuudenkaveria jäi sinne maanviljelijöiksi, molemmat hyvännäköisiä ja fiksuja miehiä, ja molemmilla myös varsinkin omassa ikäluokassaan oikein hyvännäköiset ja fiksut isät. Siis ne isät sellaista ikäluokkaa, että kuuluvat varmaan johonkin prosenttiin omassa ikäluokassaan.

Arvostan kyllä. Vastasin tuolle joka luulee naisten olevan niin tyhmiä että kuvittelevat sen jyviksen pettävän siellä pellollaan. Ei sillä ole aikaa eikä ottajia, vaikka työnsä tärkeää onkin.

Vierailija
50/71 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Poikkeuksellista!😀

Arvostan kyllä. Vastasin tuolle joka luulee naisten olevan niin tyhmiä että kuvittelevat sen jyviksen pettävän siellä pellollaan. Ei sillä ole aikaa eikä ottajia, vaikka työnsä tärkeää onkin.

Eli et arvosta, ja oletat maanviljelijöiden -ei kun pilkkanimellä kutsumiesi "jyviksien" ja "mudassa piehtaroivien maajussien"- olevan järjestäen jotain epäviehättäviä miehiä, jotka eivät kelpaa kellekään muulle kuin jollekin yhdelle jonka sattuivat joskus Jumalan armosta saamaan. :)

Itse en tuollaista miestä kuuntelisi sekuntiakaan, halveksin kaltaisiasi ihmisiä jotka halveksivat ruoantuottajia ja maan kanssa työskenteleviä ihmisiä. 

Vierailija
51/71 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exällä ei kans ollu aikaa mulle oikeestaan koskaan varsinkaan loppuaikoina, asuttiin samassa kerrostalossa mutta juteltiin lähinnä viesteillä enää :D ja sit kävin aina sen luona jonkun vartin verran kun hän ehti, sit oli taas kiire omiin juttuihinsa. ja jos aikaa oli nii mentiin ain hänen aikataulujen mukaan. No sithän se jätti mut ja puoli vuotta myöhemmin oli kihloissa toisen kanssa…alkuun olis viettänyt mun kanssa aikaa vaikka 24/7 (enkä siis vaatinut sitä vaan hän itse oli koko ajan tulossa mun luo)…onko mukana vielä sellasta outoa etäisyyttä ja ihme tiuskimista tms? 

Vierailija
52/71 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostuneella miehellä on aikaa naiselle. Ja sama toisinpäin. 

Vaikka painaisi täyttä päivää ja auttaisi vielä vanhaa mummuaankin kädestä pitäen kaikesta niin ehtii kyllä jutella vaikka ennen nukkumaanmenoa. Ehtii laittaa rakastavan viestin ja kommunikoimaan kiireistään ja kertoo aktiivisesti milloin aikaa olisi ja kuinka haluaa nähdä. 

Jos ei kiinnosta niin ei koskaan ehdi eikä muista. Ei se sillä muutu, että yrität tehdä itsesi tärkeäksi. 

Kyllä jos ukot saa ja ehtii ukainasta rintamalta lähetettyä vaimoilleen viestejä joka päivä toiselle puolelle eurooppaa.

Vierailija
53/71 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä hän sitten tuo elämääsi? Tee itsellesi palvelus ja etsi ne asiat elämääsi muualta. Mies ei ole edes kiinnostunut sinusta, saati sitten pidä sinusta, kun juoksee koko ajan muualla. Näin tekevät miehetkin, jos eivät saa tarvitsemaansa kotoa niin sitten haetaan muualta

Vierailija
54/71 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Poikkeuksellista!😀

Eli et arvosta, ja oletat maanviljelijöiden -ei kun pilkkanimellä kutsumiesi "jyviksien" ja "mudassa piehtaroivien maajussien"- olevan järjestäen jotain epäviehättäviä miehiä, jotka eivät kelpaa kellekään muulle kuin jollekin yhdelle jonka sattuivat joskus Jumalan armosta saamaan. :)

Itse en tuollaista miestä kuuntelisi sekuntiakaan, halveksin kaltaisiasi ihmisiä jotka halveksivat ruoantuottajia ja maan kanssa työskenteleviä ihmisiä. 

Olen nainen. Ja kyllä se on faktaa että jyvikset kelpaavat harvoille. Kuka haluaisi miehen jota harvoin edes näkee? No, onneksi jollekin kelpaa.

Vierailija
55/71 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Poikkeuksellista!😀

Olen nainen. Ja kyllä se on faktaa että jyvikset kelpaavat harvoille. Kuka haluaisi miehen jota harvoin edes näkee? No, onneksi jollekin kelpaa.

Itse keksimääsi faktaa. Makuja on tietysti moneen junaan, ja voisin melkeinpä vannoa, että jokainen mies johon sinä olet elämässäsi koskenut on sellainen, etten minä koskisi niihin pitkällä tikullakaan.

Vierailija
56/71 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin! Tärkeille asioille ja ihmisille on aina aikaa! Joten, et sitten taida olla miehesi mielestä kovin tärkeä, vai mitä luulet, että sinun pitäisi erikseen todistaa hänelle?

Vierailija
57/71 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Poikkeuksellista!😀

Itse keksimääsi faktaa. Makuja on tietysti moneen junaan, ja voisin melkeinpä vannoa, että jokainen mies johon sinä olet elämässäsi koskenut on sellainen, etten minä koskisi niihin pitkällä tikullakaan.

Nyt täytyy sanoa, ettei kiinnosta tippaakaan mitä sinä jostain hypoteettisistä mielikuvitusmiehistäsi ajattelet. :D

Vierailija
58/71 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites se nyt niin. Miehethän on niitä etuoikeutettuja.

Vierailija
59/71 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin työnarkomaanista. Olin yksin kotona odottaen iltaisin. Ihan kamalaa olla yksin parisuhteessa. 

Vierailija
60/71 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun exällä ei kans ollu aikaa mulle oikeestaan koskaan varsinkaan loppuaikoina, asuttiin samassa kerrostalossa mutta juteltiin lähinnä viesteillä enää :D ja sit kävin aina sen luona jonkun vartin verran kun hän ehti, sit oli taas kiire omiin juttuihinsa. ja jos aikaa oli nii mentiin ain hänen aikataulujen mukaan. No sithän se jätti mut ja puoli vuotta myöhemmin oli kihloissa toisen kanssa…alkuun olis viettänyt mun kanssa aikaa vaikka 24/7 (enkä siis vaatinut sitä vaan hän itse oli koko ajan tulossa mun luo)…onko mukana vielä sellasta outoa etäisyyttä ja ihme tiuskimista tms? 

Voi ei tuli yksi oma "suhde" mieleen. :D Tai oltiin me se puolisen vuotta seurusteltu, toistemme vanhemmat tavattu ja yhteistä aikaa vietetty paljonkin, yleensä mun luona. Sitten suhde alkoi laimenemaan ja tosiaan vaan oli tekstariyhteyksiä.. silti jotenkin ajattelin, että ei tämä tässä vielä ollut.

Yksi ilta piipahdin miehen oven taakse, että olisko kotona... Olihan tuo. Ihan iloisena otti vastaan: "tuu sisään, käyn pikasuihkussa!". Istahdin sohvalle odottelemaan. Vartin verran se läträs, tuli suihkusta itseään kuivatellen ja pelästy mua! Älähtäen säpsähti, kun näki mut siinä sohvalla. "sorryt, sä olet vielä täällä!" Joo, no, mä nyt tästä sitten lähden... ja ovi auki ja tiks kiinni. :D

Se oli sitten siinä. :D Kyllä me sivistyneesti tervehdittiin, kun nähtiin, mutta en tiedä mitä tapahtui. Olihan se alussa kiinnostunut ja meillä oli paljon yhteisiä juttuja. huumori natsas ja seksikin hyvää. Se suhde väljähty todella nopeeta. :D 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme