Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä ihmisistä jotka käyttävät edelleen maskia?

Vierailija
28.03.2023 |

En haluaisi luopua sen käytöstä vaikka olenkin yksi harvoista maskinkäyttäjistä jäljellä. Helpottaa katupölyyn, siitepölyyn, flunssakauteen yms

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi olla jokin mielipide? Itse en noteeraa millään tavalla, mitä se minulle kuuluu miksi muilla on tai ei ole maskia.

Vierailija
2/44 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes huomaa enää onko jollain maski vai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä sitä on käyttää, aina.

t. Darth Vader

Vierailija
4/44 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sua kiinnostaa muiden mielipiteet? Jos on parempi fiilis maski päällä niin pidä maski päällä! Miksi siihen muiden mielipiteet vaikuttaisi?

Vierailija
5/44 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään mieltä oikeastaan. Voi ehkä käyttää siksi, jos ei halua tartuttaa muihin flunssaa.

Tai siitepölyallergia keväisin tms. Missäs maassa käyttävät koko ajan maskia ilmansaasteiden vuoksi.

Vierailija
6/44 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin käytän taas koska sain koronatartunnan suunnilleen heti kun jätin maskin veks.

Ja ei todellakaan kiinnosta sairastaa tuota prkelettä enää uudelleen.

Vierailija
7/44 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen edelleen riskiryhmää ja tulen loppuikäni olemaankin joten maskia käytän esim ruokakaupassa.

Vierailija
8/44 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Virukset ovat niin mikroskooppisen pieniä, että niiltä ei maskin käyttö suojaa yhtään mitään. Sama laittaa kanaverkkoa naamansa eteen ja on yhtä hyvin "suojassa". Tämä ihmisten pelkohysteria on jotain aivan uskomatonta. Luuletteko elävänne täällä ikuisesti jos on hengitystieinfektioita lisäävä rätti naamalla? Näiden maskirakastajien tulisi katsoa HUS infektioylilääkäri Asko Järvisen haastattelu, jossa hän toteaa koko piikitysrumban ja eritoten maskien käytön olleen pelkästään poliittinen teatteri. Ei ole rokotettu koronaa vaan pelkoa vastaan. Herätkää jo, teitä on ku..tettu.

Jaa. No mulla ei ole rokotuksia, mutta maskia käytän. 

Vierailija
9/44 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armeijassa vääpeli sanoi, että henkselit on sen takia, että niitä käytetään. Sama koskee ilman vääpeliäkin hengityssuojaimia. Kaikki maskit ovat kiellettyjä, vain hengityssuojaimet ffp2 ja ffp3 suojaavat.

Vierailija
10/44 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Virukset ovat niin mikroskooppisen pieniä, että niiltä ei maskin käyttö suojaa yhtään mitään. Sama laittaa kanaverkkoa naamansa eteen ja on yhtä hyvin "suojassa". Tämä ihmisten pelkohysteria on jotain aivan uskomatonta. Luuletteko elävänne täällä ikuisesti jos on hengitystieinfektioita lisäävä rätti naamalla? Näiden maskirakastajien tulisi katsoa HUS infektioylilääkäri Asko Järvisen haastattelu, jossa hän toteaa koko piikitysrumban ja eritoten maskien käytön olleen pelkästään poliittinen teatteri. Ei ole rokotettu koronaa vaan pelkoa vastaan. Herätkää jo, teitä on ku..tettu.

Juuri sinuntapaisten kiusaajien takia AP:n pitää kysellä saako hän käyttää maskia. Mitä jos pitäisit huolen vain omista asioistasi ja antaisit ihmisten pitää maskia jos niin haluavat.

Vierailija
11/44 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On maskeja ja maskeja. Niillä kirurginmaskeilla ei nyt paljoa hyötyä saa mutta kunnon ffp3 kyllä suojaa. Vieläkään ei ole iso K tarttunut huolellisen maskinkäytön ansiosta. Ei viittis sairastaa tuota tautia kun on jo entuudestaan syöpä riesana. Näillä mennään.

Vierailija
12/44 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mulle.

Vierailija
13/44 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäkää venttiilillä varustettuja hengityssuojaimia, Keventävät hengitystä. Suojaavat teitä, mutta eivät muita. Jokainen suojatkoon itseään.

Vierailija
14/44 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän joka paikassa, myös töissä ja varsinkin siellä minulle selän takana naureskellaan.

Vierailija
15/44 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksua, vaikka itse en jaksakaan käyttää

Vierailija
16/44 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi vaan ku se tet tu,sulla raukalla on pää täys kus ta.

Vierailija
17/44 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maskin käyttö vähentää merkittävästi omien kasvojen koskettelua, mikä vähentää huomattavvan paljon sairastumista kaikkiin virusvälitteisiin hengitysteiden infektioihin.

Osa ihmisistä ylipäänsä sairastuu harvoin flunssiin, onneksi olkoon heille. Muut hyötyvät em. tavalla maskin käytöstä.

Tietysti jos ei ole väliä flunssiin sairastumisella niin ihan sama.

Vierailija
18/44 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen JESH!!! Koska itsekin käytän ffp2 maskia! Joskus jopa ffp3 maskia!!!

Vierailija
19/44 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei normaalia ihmistä kiinnosta muiden maskien käyttö ja onhan noihin totuttu.

Pitää olla aika ilkeä ja epämiellyttävä tapaus, että lähtee tällaiseenkin ketjuun muita mollaamaan ja nimittelemään. Olisiko se käsitys omasta ylivertaisuudesta ja paremman tiedon hallinnasta oire jostain persoonallisuushäiriöstä?

Lisäksi öyhötetään huijaamisesta ja kusetuksesta, vaikka itse ollaan usein niitä kärkipään huijareita esimerkiksi vääristellessään lehtijuttujen sisältöjä. Valheet eivät ole vieraita.

Vierailija
20/44 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen introvertti. Kärsin/nautin myös sosiaalisten tilanteiden pelosta ja jännityksestä. Käytän, ja tulen käyttämään, maskia, kun sen taakse voi "piiloutua". Ainut hyvä asia koronasta on maskit. -nuori mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi