Mitä mieltä ihmisistä jotka käyttävät edelleen maskia?
En haluaisi luopua sen käytöstä vaikka olenkin yksi harvoista maskinkäyttäjistä jäljellä. Helpottaa katupölyyn, siitepölyyn, flunssakauteen yms
Kommentit (44)
En edes huomaa enää onko jollain maski vai ei.
Ihan hyvä sitä on käyttää, aina.
t. Darth Vader
Miksi sua kiinnostaa muiden mielipiteet? Jos on parempi fiilis maski päällä niin pidä maski päällä! Miksi siihen muiden mielipiteet vaikuttaisi?
En mitään mieltä oikeastaan. Voi ehkä käyttää siksi, jos ei halua tartuttaa muihin flunssaa.
Tai siitepölyallergia keväisin tms. Missäs maassa käyttävät koko ajan maskia ilmansaasteiden vuoksi.
Minäkin käytän taas koska sain koronatartunnan suunnilleen heti kun jätin maskin veks.
Ja ei todellakaan kiinnosta sairastaa tuota prkelettä enää uudelleen.
Mä olen edelleen riskiryhmää ja tulen loppuikäni olemaankin joten maskia käytän esim ruokakaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Virukset ovat niin mikroskooppisen pieniä, että niiltä ei maskin käyttö suojaa yhtään mitään. Sama laittaa kanaverkkoa naamansa eteen ja on yhtä hyvin "suojassa". Tämä ihmisten pelkohysteria on jotain aivan uskomatonta. Luuletteko elävänne täällä ikuisesti jos on hengitystieinfektioita lisäävä rätti naamalla? Näiden maskirakastajien tulisi katsoa HUS infektioylilääkäri Asko Järvisen haastattelu, jossa hän toteaa koko piikitysrumban ja eritoten maskien käytön olleen pelkästään poliittinen teatteri. Ei ole rokotettu koronaa vaan pelkoa vastaan. Herätkää jo, teitä on ku..tettu.
Jaa. No mulla ei ole rokotuksia, mutta maskia käytän.
Armeijassa vääpeli sanoi, että henkselit on sen takia, että niitä käytetään. Sama koskee ilman vääpeliäkin hengityssuojaimia. Kaikki maskit ovat kiellettyjä, vain hengityssuojaimet ffp2 ja ffp3 suojaavat.
Vierailija kirjoitti:
Virukset ovat niin mikroskooppisen pieniä, että niiltä ei maskin käyttö suojaa yhtään mitään. Sama laittaa kanaverkkoa naamansa eteen ja on yhtä hyvin "suojassa". Tämä ihmisten pelkohysteria on jotain aivan uskomatonta. Luuletteko elävänne täällä ikuisesti jos on hengitystieinfektioita lisäävä rätti naamalla? Näiden maskirakastajien tulisi katsoa HUS infektioylilääkäri Asko Järvisen haastattelu, jossa hän toteaa koko piikitysrumban ja eritoten maskien käytön olleen pelkästään poliittinen teatteri. Ei ole rokotettu koronaa vaan pelkoa vastaan. Herätkää jo, teitä on ku..tettu.
Juuri sinuntapaisten kiusaajien takia AP:n pitää kysellä saako hän käyttää maskia. Mitä jos pitäisit huolen vain omista asioistasi ja antaisit ihmisten pitää maskia jos niin haluavat.
On maskeja ja maskeja. Niillä kirurginmaskeilla ei nyt paljoa hyötyä saa mutta kunnon ffp3 kyllä suojaa. Vieläkään ei ole iso K tarttunut huolellisen maskinkäytön ansiosta. Ei viittis sairastaa tuota tautia kun on jo entuudestaan syöpä riesana. Näillä mennään.
Käyttäkää venttiilillä varustettuja hengityssuojaimia, Keventävät hengitystä. Suojaavat teitä, mutta eivät muita. Jokainen suojatkoon itseään.
Käytän joka paikassa, myös töissä ja varsinkin siellä minulle selän takana naureskellaan.
Fiksua, vaikka itse en jaksakaan käyttää
Vierailija kirjoitti:
Onneksi vaan ku se tet tu,sulla raukalla on pää täys kus ta.
Vierailija kirjoitti:
Maskin käyttö vähentää merkittävästi omien kasvojen koskettelua, mikä vähentää huomattavvan paljon sairastumista kaikkiin virusvälitteisiin hengitysteiden infektioihin.
Osa ihmisistä ylipäänsä sairastuu harvoin flunssiin, onneksi olkoon heille. Muut hyötyvät em. tavalla maskin käytöstä.
Tietysti jos ei ole väliä flunssiin sairastumisella niin ihan sama.
Ajattelen JESH!!! Koska itsekin käytän ffp2 maskia! Joskus jopa ffp3 maskia!!!
Ei normaalia ihmistä kiinnosta muiden maskien käyttö ja onhan noihin totuttu.
Pitää olla aika ilkeä ja epämiellyttävä tapaus, että lähtee tällaiseenkin ketjuun muita mollaamaan ja nimittelemään. Olisiko se käsitys omasta ylivertaisuudesta ja paremman tiedon hallinnasta oire jostain persoonallisuushäiriöstä?
Lisäksi öyhötetään huijaamisesta ja kusetuksesta, vaikka itse ollaan usein niitä kärkipään huijareita esimerkiksi vääristellessään lehtijuttujen sisältöjä. Valheet eivät ole vieraita.
Minä olen introvertti. Kärsin/nautin myös sosiaalisten tilanteiden pelosta ja jännityksestä. Käytän, ja tulen käyttämään, maskia, kun sen taakse voi "piiloutua". Ainut hyvä asia koronasta on maskit. -nuori mies
Miksi pitäisi olla jokin mielipide? Itse en noteeraa millään tavalla, mitä se minulle kuuluu miksi muilla on tai ei ole maskia.