Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidätkö koskaan lapsiasi hoidossa, jos olet vapaalla itse?

Vierailija
29.09.2008 |

Mietin vain, että pitääkö päiväkotiin ilmoittaa, jos itse hoitaa vapaapäivänä omia asioita eikä ole työpaikalla ja vie lapset tällöin hoitoon? Saako niin ylipäätänsä tehdä, että pitää lapsia hoidossa, jos ei itse ole töissä vaan vapaapäivänä kotona?



Voinko vaikka mennä kampaajalle ja shoppailemaan vapaapäivänäni ja viedä lapset siksi aikaa päiväkotiin?

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn asioilla,kampaamossa,hierojalla jne.Hoidan siis itseäni jotta jaksan olla parempi äiti.Mitä ihmeellistä siinä on?Ja lapsi viihtyy kamujen kanssa, saa hyvää palvelua ja on tutussa ympäristössä .Haluan olla äiti joka jaksaa eikä valita kun ei ole koskaan aikaa omille asioille-kyllähän sitä on jos järjestelee.

Vierailija
82/86 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

arkisin vapaapäiviä, mutta kyllä minä hoidan asioita (jos vain pystyn) silloin, kun lapset ovat pk:ssa.



Teet niin tai näin, on se aina väärin päin. Jos käyt kaupassa ja lapset ovat pk:ssa, niiin joku valittaa. Jos käyt kaupassa ja lapset ovat mukana, niin taas joku valittaa, että raahaat kakaroitasi kauppaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tällaisiin asioihin voi olla yhtä oikeaa ratkaisua, perheiden tilanteet, lapset, aikuiset, on erilaisia.



Enemmänkin minua ihmetyttää se, että on ihmisiä, jotka niin jyrkästi tuomitsevat toisten ratkaisut ja arvostelevat niitä. Minkälaiset arvot sellainen ihminen välittää omille lapsilleen? Täytyy tehdä "täydellisiä ratkaisuja, olla täydellinen" ja naapurin tai ihan vieraankin ratkaisut voi tuosta vaan tuomita vääriksi...?



Suvaitsevaisuus, toisista välittäminen, aito kohtaaminen ovat asioita, jotka on mielestäni tärkeitä, ei yksittäisten (oikeasti, todella merkityksettömien) asioiden tuijottaminen.



Ja kyllä, olen joskus vienyt lapseni hoitoon vapaapäivänäni ja saatanpa tehdä niin jatkossakin jos on tärkeitä asioita hoidettavana tai voin vaikka lähteä shoppailemaan tai jäädä kotiin ja syljeskellä kattoon ;)

Vierailija
84/86 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkin olen vapailla, odottelen synnytystä ja pirun kipeä enkä tuntenut yhtään huonoa omaatuntoa siitä, että vein.

Vierailija
85/86 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toki pidän lasta joskus hoidossa kun olen itse vapaalla. Useinmiten poika (5v) haluaa itse mielummin mennä hoitoon koska siellä kaverit. Saa siis myös valita. Ja kukapa gynelle haluasi lapsen mukaan ?

Vierailija
86/86 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tällaisiin asioihin voi olla yhtä oikeaa ratkaisua, perheiden tilanteet, lapset, aikuiset, on erilaisia.

Enemmänkin minua ihmetyttää se, että on ihmisiä, jotka niin jyrkästi tuomitsevat toisten ratkaisut ja arvostelevat niitä. Minkälaiset arvot sellainen ihminen välittää omille lapsilleen? Täytyy tehdä "täydellisiä ratkaisuja, olla täydellinen" ja naapurin tai ihan vieraankin ratkaisut voi tuosta vaan tuomita vääriksi...?

Suvaitsevaisuus, toisista välittäminen, aito kohtaaminen ovat asioita, jotka on mielestäni tärkeitä, ei yksittäisten (oikeasti, todella merkityksettömien) asioiden tuijottaminen.

Ja kyllä, olen joskus vienyt lapseni hoitoon vapaapäivänäni ja saatanpa tehdä niin jatkossakin jos on tärkeitä asioita hoidettavana tai voin vaikka lähteä shoppailemaan tai jäädä kotiin ja syljeskellä kattoon ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme