Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miten voi unohtaa jonkun jos on vaan pakko...
Kommentit (4)
tai kertoo puolisolle mitä mielessä liikkuu... ;)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Älä pidä mitään yhteyttä. Aika laimentaa tunteet.
Ajan myötä unohdat. Et tietenkään kokonaan. Jos kyse on siitä, että haluat saada rakkautesi loppumaan tätä kohtaan.
Eihän ketään voi täysin unohtaa, mutta se rakkaus kuolee aikanaan jos ei ole yhteydssä.
Alue: Aihe vapaa
(Oletan siis, että kyse on luvattomasta ihastumisesta, oli vähän niukka vihje.)