Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauva kiinnostunut kengistä!

Vierailija
19.11.2008 |

Meidän 9kk on jotenkin "sekaisin": jos näkee jossain kengät niin painaa sinne kauheaa vauhtia ja jos onnistuu livahtamaan eteiseen niin viihtyy siellä kenkiä heitellen, maistellen (hyi!) ja räpäläten vaikka kuinka kauan.



Meillä on leluja, kirjoja, leikkikehjiä yms vaikka kuinka, mutta aina nuo kengät vaan vetää puoleensa. Voiko vauvoilla olla pakkomielteitä? Vai tutkiiko vauva kenkiä sen takia, että ei voida sitten lähteä ilman häntä minnekään (esim isä aamulla töihin?).



Mysteeri odottaa ratkaisijaa.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on molemmat nuollut aina kengänpohjat....

Vierailija
2/14 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvojen kiinnostuksen kohteet vaihtuu. Seuraavaksi se räplää sähköjohtoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäpaitsi kengänpohjan nuoleminen antaa hyvää vastustuskykyä. ;)

Vierailija
4/14 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kolmosen lapsesta tulee urakiipijä...

Vierailija
5/14 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä (6v) tuota kiinnostaa prinsessä vaatteet ja erityisesti prinsessa korkokengät ????



Onhan se hyvä saada yksi kenkäfriikki meidänkin perheeseen. Mies on kyllä kanssa ollut aina pikkuisen "kenkähullu" Minä taas inhoan kenkien ostamista se on niin vaikeata hommata nättejä kenkiä kokoa 40-41.

Vierailija
6/14 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ole ikinä niitä nuollut eikä mitään, vaan laittanut omiaan ja meidän kenkiä jalkaansa. Ilmeisesti tullut äitiinsä, meillä mun ja tytön kenkiä aivan tolkuton määrä, eikä isäntäkään montaa kymmentä paria häviä. Meillä siis täysin vanhemmilta opittua..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/14 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvana tosiaan aina kenkien kimpussa, heitellen ja pureskellen niitä. Kävelemään opittuaan kuljetteli kenkiä ympäri asuntoa. Nyt n. 2-v, vieläkin toisinaan käy levittämässä kaikki (eikä niitä ole ihan vähän ;)) kengät eteisessä tai järjestelee kenkiä riviin ym. Aikuisten kenkiä tykkää myös laittaa jalkoihinsa ja naureskelee sitä :D

En toisaan ole osannut edes ihmetellä tätä, saati ajatellut jonain "pakkomielteenä" esim. isän töihinlähtemisestä. Minusta lapset ja vauvat vaan kiinnostuvat monista "tavallisista" asioista enemmän kuin leluistaan. Meilläkin leikitään mieluummin oikeillä keittiövälineillä kuin muovisilla ;)

Vierailija
8/14 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ainakaan ollut mitään kiinnostusta kenkiin, vaan leikki leluillaan.. On kyllä tavallista "älykkäämpi" eskarilainen, että voisiko lapsen fiksuus vaikuttaa mielenkiinnon kohteisiin.. En nyt tarkoita, etät sun lapsi olis tyhmä, mutta että jotkut ehkä fiksumpia..?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/14 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on jostain syystä mieltynyt kenkiin (siis ihan vauvasta asti). Rakastaa hiplata niitä ja kuljettaa niiitä joka paikkaan. Hän myös tykkää pistää kenkiä jalkaansa ja tepastella sitten pitkin kotia. Varsinkin kumisaappaat on jostain syystä erityisesti mieleen.

Vierailija
10/14 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on hiljaista niin yleensä löytyy pylly pystyssä kenkäkaappia tonkimassa ;) menee kyllä jossain vaiheessa ohi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/14 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

munkin erittäin älykäs poikani (nyt 5 v. ja lukee, laskee kertolaskuje jne.) on rakastanut pienenä kenkiä....

Meillä ei ainakaan ollut mitään kiinnostusta kenkiin, vaan leikki leluillaan.. On kyllä tavallista "älykkäämpi" eskarilainen, että voisiko lapsen fiksuus vaikuttaa mielenkiinnon kohteisiin.. En nyt tarkoita, etät sun lapsi olis tyhmä, mutta että jotkut ehkä fiksumpia..?

Vierailija
12/14 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan lainkuuliainen kansalainenkin minusta tuli sitten kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/14 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tuommoisesta ikinä kuullut. Oletko ollut yhteydessä neuvolaan/ lääkäriin? Kai lapsen pitäisi muutakin tehdä kuin nuolla kenkiä.

Vierailija
14/14 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on hiljaista niin yleensä löytyy pylly pystyssä kenkäkaappia tonkimassa ;) menee kyllä jossain vaiheessa ohi...

Yritän pitää huolen että tuulikaapin ovi on auki niin että tyttö pääsee ihastelemaan kenkiä. Ainoa ongelma on se että joskus ne saattavat kulkeutua paikkoihin mistä niitä voi olla hankala löytää.

Te jotka kauhistelette kenkäkiinnostusta (ellette sitte kaikki ole provoja), teidänkö lapset eivät ole kiinnostuneita ympäristöstään? Ja veikkaisin, että sen tyypin, joka kirjoitti että lapsensa ei ole kengistä kiinnostunut vaan leluista, lapsi ei ole tavallista fiksumpi vaan apaattinen nössykkä joka ei ole kiinnostunut ympäristöstään terveellä tavalla. Siitäs sait! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä