Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka maksaa ensitreffeillä

Vierailija
02.05.2026 |

Iltalehti on tehnyt kyselyn asiasta: https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/e1b5add1-ea62-4970-9c5c-2b6a60b28b0a

Kiinnostavaa vastauksissa on se, että jopa kolmannes vastaajista on sitä mieltä, että miehen tulee maksaa treffien kulut oli hän kutsujana tai ei. Mieselättäjäkeskeistä provider-kulttuuria kannattaa siis ainakin tässä asiassa yllättävän moni suomalainen. 

Ainoastaan yksi prosentti vastaajista on sitä mieltä, että naisen tulisi maksaa. Saman verran vastaajista on sitä mieltä, että parempituloisen tulisi maksaa kulut.  

Kommentit (1127)

Vierailija
441/1127 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi suomalaiset naiset kasvattavat pojistasn naisvihamielisiä? Luulisi, että jokainen äiti on ollut raskaana ja imettänyt ja luulisi, että naiset pitäisivät toisiensa puolta. Jostain sikiää näitä minä itte-miehiä, joita kukaan ei halua. Nykyään suomalainen nainen on niin hyvin koulutettu, että kukaan ei katso tällaisia 50-50 miehiä. Ein yhtään ihmettele, että naiset avioituu ulkomaalaisten kanssa, jotka osaavat 100-0 kohdella naisia paremmin. Itse nauran, kun katson näiden poikien äitejä jotka jää ilman lapsenlapsia

Vierailija
442/1127 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

artisti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/1127 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies maksaa, onko nainen silloin maksullinen nainen?

Vierailija
444/1127 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feministinä uskon, että nainen on tarpeeksi vahva ja itsekäs, siis itsenäinen, jotta voi hankkia työn ja saada siitä rahaa, jolla maksaa treffit. :) :) :)

Sorry, naiset. :)

Vierailija
445/1127 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosimies maksaa aina.

Vierailija
446/1127 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies joka olettaa, että minä maksaisin treffeillä, on saman tien paitsiossa. Arvostan itseäni sen verran, että seurani eteen ollaan valmiina panostamaan edes sen verran. 

Miehillä on onneksi oikeus ajatella samalla tavalla.

Vierailija
447/1127 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi raasua onko tuollaista päässäsi.

Vierailija
448/1127 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, ja aika halpa sellainen.

Vierailija
449/1127 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Feministinä uskon, että nainen on tarpeeksi vahva ja itsekäs, siis itsenäinen, jotta voi hankkia työn ja saada siitä rahaa, jolla maksaa treffit. :) :) :)

Sorry, naiset. :)

Älä suotta pahoittele, kukaan ei ole vuoksesi pahoillaan. :)

Vierailija
450/1127 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se yliajettu sammakko siellä mekkjasloggiesi sisällä ei tee sinusta mitenkään vastustamattoman ihanaa. Ihan kuule saat maksaa itse syömisesi.

🤣🤣🤣

Vierailija
451/1127 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi suomalaiset naiset kasvattavat pojistasn naisvihamielisiä? Luulisi, että jokainen äiti on ollut raskaana ja imettänyt ja luulisi, että naiset pitäisivät toisiensa puolta. Jostain sikiää näitä minä itte-miehiä, joita kukaan ei halua. Nykyään suomalainen nainen on niin hyvin koulutettu, että kukaan ei katso tällaisia 50-50 miehiä. Ein yhtään ihmettele, että naiset avioituu ulkomaalaisten kanssa, jotka osaavat 100-0 kohdella naisia paremmin. Itse nauran, kun katson näiden poikien äitejä jotka jää ilman lapsenlapsia

Tsemppiä sen afgaanin kanssa. Muista olla varovainen autossa.

Vierailija
452/1127 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliksi tietysti.

Vierailija
453/1127 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osu ja uppos. 🤣

Vierailija
454/1127 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osu ja uppos. 🤣

Ehkäpä naaraat ymmätävät tämän ketjun myötä sanonnan "kaikki naiset ovat maksullisia"

Parisuhde tulee tosiaan miehille kalliiksi. Aidon ammattilaisen saa halvemmalla.

Vierailija
455/1127 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ovat tarpeellisia ketjuja. Nykyään normaalin raja hämärtyy niin helposti. Kannattaa lukea tämä ketju tarkkailen, minkä kaiken kanssa "puoliksi'-miesten viestit korreloivat ja vastaavasti, minkä kanssa mies maksaa-linjan kannattajat korreloivat. Itse löysin ainakin tarpeellista dataa, josta on hyötyä. 

Vierailija
456/1127 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilman pillua en maksa.

Sitten hommaat prostituoidun ja maksat sen mukaisen liksan. Ei treffit ole seksin ostotapahtuma. 

Treffit ovat tapaamista seksuaalisen parinvalinnan merkeissä.
Greffit ovat geriatrikkojen tapaamista märehtimisen merkeissä.

Treffit ovat paikka missä tapaat ihmisen ensimmäistä kertaa. Siitä on pitkä matka sinne, että haluaisit lisääntyä tämän kanssa. Ellet sitten ole jesidijuutalainen ja kosi kolmen treffien jälkeen.

Vierailija
457/1127 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä ovat tarpeellisia ketjuja. Nykyään normaalin raja hämärtyy niin helposti. Kannattaa lukea tämä ketju tarkkailen, minkä kaiken kanssa "puoliksi'-miesten viestit korreloivat ja vastaavasti, minkä kanssa mies maksaa-linjan kannattajat korreloivat. Itse löysin ainakin tarpeellista dataa, josta on hyötyä. 

Suomeksi: 50/50 miehet luonnehäiriöisiä väkivaltakalluja

Vierailija
458/1127 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osu ja uppos. 🤣

Ehkäpä naaraat ymmätävät tämän ketjun myötä sanonnan "kaikki naiset ovat maksullisia"

Parisuhde tulee tosiaan miehille kalliiksi. Aidon ammattilaisen saa halvemmalla.

Ehdottomasti ja jos näet naisen vain seksivälineenä niin ihan jo senkin vuoksi kannattaa pysyä poissa ihmisten keskuudesta tutustuen naisiin jotka hyväksyvät välineellistämisensä rahaa vastaan

Vierailija
459/1127 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen maksaa omansa ja sillä siisti. Kahvit, leffat, ruoat, mitä ikinä. Mä en ymmärrä mitä keskusteltavaa asiassa edes on. 

Vierailija
460/1127 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies maksaa jos hän on kiinnostunut. Melkein kaikilla kerroilla ollut näin. Joskus mies maksanut vaikka ei ole halunnut tavata uudestaan. Oletan, että tällöin halunnut olla herrasmies kuitenkin jos olen ajanut ravintolaan pitemmän matkan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan