Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka maksaa ensitreffeillä

Vierailija
02.05.2026 |

Iltalehti on tehnyt kyselyn asiasta: https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/e1b5add1-ea62-4970-9c5c-2b6a60b28b0a

Kiinnostavaa vastauksissa on se, että jopa kolmannes vastaajista on sitä mieltä, että miehen tulee maksaa treffien kulut oli hän kutsujana tai ei. Mieselättäjäkeskeistä provider-kulttuuria kannattaa siis ainakin tässä asiassa yllättävän moni suomalainen. 

Ainoastaan yksi prosentti vastaajista on sitä mieltä, että naisen tulisi maksaa. Saman verran vastaajista on sitä mieltä, että parempituloisen tulisi maksaa kulut.  

Kommentit (1127)

Vierailija
421/1127 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä näitä naispuolisia Uuno Turhapuroja löytyy? Mies komistuu lompakon vahvuuden mukaan. Sekö nyt on hienoa? Eikö yhtään hävetä? Hirveesti on tehty töitä naisten ja miesten välisen tasa-arvon eteen.

No, kukin hankkii puolisokseen sellaisen ihmisen kuin haluaa, mutta itselleni on ihan kunnia asia elää itse hankkimillani tuloilla. Mun miehellä oikeasti olisi varaa elättää koko perhe, mutta minusta se ei olisi reilua.

Sinäpä se olet naisasianainen. Hävettää myöntää että kamtaisesi harakka on nainen. Oletko koskaan miettinyt, että osalla naisista on parempi tutkinto kuin sinulla mutta elämä on joskus arvaamatonta. Voi käydä niinkin, että mies tekee uraa ja jomman kumman on annettava periksi, jotta lapsilla olisi edes toinen vanhempi kotona kasvattamassa. Selvää on, että sinä et lastesi kanssa ole läheinen ja ammut muita naisia. Kaltaisiasi poikien äitejä on maassa liikaa. Laadukkaat naiset ei sinun jälkikasvuusi vilkaisekkasn;) 

Vierailija
422/1127 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa valtion hoitaa viulut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/1127 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japanissa naiset aina maksoi treffit. M31

Vierailija
424/1127 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ei. Japanissa on pitkä kotivaimoerinne missä vaimo pitää koko talouden rahoja, mitä mies tienaa

Vierailija
425/1127 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Golddigger kultaharakat lompakkoloishuorrat kuuluvat kaatopaikalle. Valitettavan iso osa naisia siis. Kuten tälläkin palstalla nähdään. Täyttä saastaa.

Ajatelkaa, tää kirjoittaja on nainen

Vierailija
426/1127 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ei. Japanissa on pitkä kotivaimoerinne missä vaimo pitää koko talouden rahoja, mitä mies tienaa

Oletko retardi? :D Ehkä 1970-luvulla. Jokainen nainen on maksanut treffit Japanissa. M31

Vierailija
427/1127 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä näitä naispuolisia Uuno Turhapuroja löytyy? Mies komistuu lompakon vahvuuden mukaan. Sekö nyt on hienoa? Eikö yhtään hävetä? Hirveesti on tehty töitä naisten ja miesten välisen tasa-arvon eteen.

No, kukin hankkii puolisokseen sellaisen ihmisen kuin haluaa, mutta itselleni on ihan kunnia asia elää itse hankkimillani tuloilla. Mun miehellä oikeasti olisi varaa elättää koko perhe, mutta minusta se ei olisi reilua.

Sinäpä se olet naisasianainen. Hävettää myöntää että kamtaisesi harakka on nainen. Oletko koskaan miettinyt, että osalla naisista on parempi tutkinto kuin sinulla mutta elämä on joskus arvaamatonta. Voi käydä niinkin, että mies tekee uraa ja jomman kumman on annettava periksi, jotta lapsilla olisi edes toinen vanhempi kotona kasvattamassa. Selvää on, että sinä et lastesi kanssa ole läheinen ja ammut muita naisia. Kaltaisiasi poikien äitejä on maassa liikaa. Laadukkaat naiset ei sinun jälkikasvuusi vilkaisekkasn;) 

Se on totta, mies jonka vanhemmista molemmat käyvät töissä, on eroja, ym. Ei ole parisuhteisiin naisten kanssa. Homous on heidän juttunsa

Kannattaa huomioida, että joillakin homosti kiintyvillä eläimillä on sitten kuitenkin protokollia huijata naaraita pariutumaan ja ryöstää poikaset homosuhteeseen. Jotkut ihmiset yrittävät tätä feikkaamatta suhdetta naiseen, muin keinoin

Vierailija
428/1127 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko retardi? :D Ehkä 1970-luvulla. Jokainen nainen on maksanut treffit Japanissa. M31

En ole. Sattuneesta syystä olet kuitenkin täällä ilman japanilaista puolisoa :) heidät on koulutettu hyvään käytökseen vaikka sinä olisit ih misperse, mutta jatkoa ei tule.

Vierailija
429/1127 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yli 20 vuotta sitten kävin mieheni kanssa treffeillä. Silloin maksettiin puoliksi. Samaa ollaan jatkettu parisuhteessakin. Kulut puoliksi. Jos toisella on tiukkaa, niin silloin tietysti autetaan puolin ja toisin. 

Hyvä te! Ei muutakuin mies raskaaksi niin teillä kaikki jaetaan puoliksi. Muistitko omat eläkkeesi kun olet raskaana ja imetät? ;)

Olen kouluttautunut ja työssäkäyvä nainen. Minulla vara maksaa pullani ja ruokani itse. En ole mieheni tuloista riippuvainen. 

Mitä eläkkeeseeni tulee, niin se on kertynyt jokaisesta äitiysvapaasta, kuten lain mukaan kuuluukin. Pääsen eläkkeelle muutenkin vasta lähemmäs 70-vuotiaana, eikä siinä vaiheessa ole mitään takuita siitä saako kukaan tässä maassa eläkettä. Olen työssäkäyvä ihminen, joten eläkettä kertyy jatkuvasti. Vielä on työuraa lähes 30 vuotta edessä.

Syö pullaa ja kasvata pullapoikia. Näitä on nähty ja taidat olla tämä peräkammarin poika, joka epätoivoisesti yrittää saada keskustelua aikaan;) Tai muuten vain olet vinksahtaneen pojan äityli. Tahi perheetön. 

Pidä sinä Turhapuro suusi supussa. Sinua taitaa harmittaa, kun et ole saanut munnaa vuosikausiin. Sinun kannattaisi hoidattaa psyykkeesi kuntoon, mutta epäilenpä, ettei siitäkään olisi apua. Hiekkapil luinen vanhaqiika tulet olemaan loppuikäsi. Vetelepä kätöseseesi munan puutteessa.

Ei miehet sulle mitään tarjoa. Katsos ne on ne paremman näköiset, korkeasti koulutetut laatunaiset, jotka kelpaavat juristeille, lääkäreille, ekonomeille ja diplomi-insinööröille. Ciao!

Vierailija
430/1127 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunmia antaa miehen käyttää sinua hyväkseen. Jees jees

Vierailija
431/1127 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kandee pyytää treffeille, jos ei ole varaa maksaa. Näin mä asian näen. Hitonmoinen häpeähän toi on, jos laittaa daamin maksamaan. 

M27

Vierailija
432/1127 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yli 20 vuotta sitten kävin mieheni kanssa treffeillä. Silloin maksettiin puoliksi. Samaa ollaan jatkettu parisuhteessakin. Kulut puoliksi. Jos toisella on tiukkaa, niin silloin tietysti autetaan puolin ja toisin. 

Hyvä te! Ei muutakuin mies raskaaksi niin teillä kaikki jaetaan puoliksi. Muistitko omat eläkkeesi kun olet raskaana ja imetät? ;)

Olen kouluttautunut ja työssäkäyvä nainen. Minulla vara maksaa pullani ja ruokani itse. En ole mieheni tuloista riippuvainen. 

Mitä eläkkeeseeni tulee, niin se on kertynyt jokaisesta äitiysvapaasta, kuten lain mukaan kuuluukin. Pääsen eläkkeelle muutenkin vasta lähemmäs 70-vuotiaana, eikä siinä vaiheessa ole mitään takuita siitä saako kukaan tässä maassa eläkettä. Olen työssäkäyvä ihminen, joten eläkettä kertyy jatkuvasti. Vielä on työuraa lähes 30 vuotta edessä.

Syö pullaa ja kasvata pullapoikia. Näitä on nähty ja taidat olla tämä peräkammarin poika, joka epätoivoisesti yrittää saada keskustelua aikaan;) Tai muuten vain olet vinksahtaneen pojan äityli. Tahi perheetön. 

Pidä sinä Turhapuro suusi supussa. Sinua taitaa harmittaa, kun et ole saanut munnaa vuosikausiin. Sinun kannattaisi hoidattaa psyykkeesi kuntoon, mutta epäilenpä, ettei siitäkään olisi apua. Hiekkapil luinen vanhaqiika tulet olemaan loppuikäsi. Vetelepä kätöseseesi munan puutteessa.

Ei miehet sulle mitään tarjoa. Katsos ne on ne paremman näköiset, korkeasti koulutetut laatunaiset, jotka kelpaavat juristeille, lääkäreille, ekonomeille ja diplomi-insinööröille. Ciao!

Ketään ei harmita munattomuus, päin vastoin. 

Vierailija
433/1127 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneton mulkku olet. Pullapoika, joka ei ole naista saanut vuosiin;) Etkä saa

Vierailija
434/1127 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyisen miehen kanssa, 1. treffeillä molemmat maksoivat omansa. Nykyään yhteiset rahat, ja 7 vuotta avioliittoa takana. Hyvin menee. Mieheni sanoi, että häneen teki vaikutuksen että halusin maksaa itse, ja ilmoitin siitä jo ennen kuin edes nähtiin. Ettei hän ymmärtäisi sitä väärin. Tuli kuulemma vaikutelma tomerasta ja itsellisestä naisesta, joka ei tarvitse miehen paapomista joka käänteessä. Ja se oli yksi ominaisuus, johon kuulemma hän osaltaan rakastui.

Sama meillä. Mies oli otettu, kun maksoin itse oman osuuteni. 

Heittäydy kynnysmatoksi. Rumat naiset kustantaa itse.

Vierailija
435/1127 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneton mulkku olet. Pullapoika, joka ei ole naista saanut vuosiin;) Etkä saa

Et ilmeisesti osaa lukeakaan. 

Vierailija
436/1127 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes yksinomaan käyttämäni "tuu peuhaamaan mun kanssa" on sijoilla 4, 6, 7, 9, 11, 14, 18, sekä 20.

Vierailija
437/1127 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilman pillua en maksa.

Sitten hommaat prostituoidun ja maksat sen mukaisen liksan. Ei treffit ole seksin ostotapahtuma. 

Vierailija
438/1127 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivistymätön mies

Vierailija
439/1127 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyisen miehen kanssa, 1. treffeillä molemmat maksoivat omansa. Nykyään yhteiset rahat, ja 7 vuotta avioliittoa takana. Hyvin menee. Mieheni sanoi, että häneen teki vaikutuksen että halusin maksaa itse, ja ilmoitin siitä jo ennen kuin edes nähtiin. Ettei hän ymmärtäisi sitä väärin. Tuli kuulemma vaikutelma tomerasta ja itsellisestä naisesta, joka ei tarvitse miehen paapomista joka käänteessä. Ja se oli yksi ominaisuus, johon kuulemma hän osaltaan rakastui.

Sama meillä. Mies oli otettu, kun maksoin itse oman osuuteni. 

Kaipa saattelit myös miehen turvallisesti kotiin? Nykyään vaaditaan vähän enemmän, että nainen erottuu itsenäisenä ja tomerana naisena, jota mies ei sekoita lokkinaisiin. Kanna miehen laukku, auta takki päälle, jne. 

Vierailija
440/1127 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilman pillua en maksa.

Sitten hommaat prostituoidun ja maksat sen mukaisen liksan. Ei treffit ole seksin ostotapahtuma. 

Treffit ovat tapaamista seksuaalisen parinvalinnan merkeissä.
Greffit ovat geriatrikkojen tapaamista märehtimisen merkeissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi