Kuka maksaa ensitreffeillä
Iltalehti on tehnyt kyselyn asiasta: https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/e1b5add1-ea62-4970-9c5c-2b6a60b28b0a
Kiinnostavaa vastauksissa on se, että jopa kolmannes vastaajista on sitä mieltä, että miehen tulee maksaa treffien kulut oli hän kutsujana tai ei. Mieselättäjäkeskeistä provider-kulttuuria kannattaa siis ainakin tässä asiassa yllättävän moni suomalainen.
Ainoastaan yksi prosentti vastaajista on sitä mieltä, että naisen tulisi maksaa. Saman verran vastaajista on sitä mieltä, että parempituloisen tulisi maksaa kulut.
Kommentit (1124)
Vierailija kirjoitti:
Näyttää palstalla olevan paljon peräkammarin poikia, joita edes ajatus treffien kustantamisesta ahdistaa.
Mikä prinsessa luulet olevasi?
Voin maksaa ensimmäisillä treffeillä illan jos saan pimpsoo
M45+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehenä olen sitä mieltä, että tottakai mies maksaa. Eikä vain ensitreffeillä. Tämä on minulle itsestään selvää.
Ei ihme, että olet vielä sinkku ja etsit seuraa. Kuka tuollaista haluaa!
Varakas mies on aina haluttua seuraa. Vaikka just sinä et sellaista arvosta, niin riittävän moni muu arvostaa.
Mies voi olla varakas, ja silti kieltäytyä maksamasta ensitreffeillä. Kyse on periaatteesta.
Itse opiskelen DI:ksi, tällä hetkellä olen köyhä mies mutta tulevaisuudessa en. En todellakaan maksa Tinderin kautta sovituilla 1. treffeillä kuin omat kuluni. DI:ksi opiskelevat naisetkin (parin kanssa olen käynyt treffeillä) pitivät itsestään selvänä, että he maksavat puolet. He ovat tottuneet muutenkin ajattelemaan itseään miehen veroisina, ja joutuvat jatkuvasti olemaan altavastaajan asemassa teekkarikulttuurissa (yhä tänä päivänä). Provider-kulttuuri taas on toksista feminismiä. Kaukana tasa-arvosta. Haluatteko sitä tasa-arvoa vai ette? Ei voi ottaa rusinoita pullasta, vaan siinä tulee koko paketti.
Vierailija kirjoitti:
Mies joka olettaa, että minä maksaisin treffeillä, on saman tien paitsiossa. Arvostan itseäni sen verran, että seurani eteen ollaan valmiina panostamaan edes sen verran.
Et taida olla kultakimpale, lähinnä pas kakikkare kärpäsillä.
Tällä palstalla on vain näitä ilman jääneitä miehiä, jotka kuvittelee et laadukas nainen lähtee peräkammaripoikien seuraksi😂😂😂😂
Nainen, joka olettaa miehen maksavan, on persaukinen lokki. Kiitos ei.
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla on vain näitä ilman jääneitä miehiä, jotka kuvittelee et laadukas nainen lähtee peräkammaripoikien seuraksi😂😂😂😂
Laadukas nainen maksaa osuutensa. Lokki ei maksa.
Vierailija kirjoitti:
Nainen, joka olettaa miehen maksavan, on persaukinen lokki. Kiitos ei.
Mies joka kuvittelee että kaikki on 50-50 on ääliö. Kukaan ei halua olla ääliön kanssa. Vieläpä luuseri, joka ei tiedä miten naista hemmotellaan
Se yliajettu sammakko siellä mekkjasloggiesi sisällä ei tee sinusta mitenkään vastustamattoman ihanaa. Ihan kuule saat maksaa itse syömisesi.
Vierailija kirjoitti:
Ilman pillua en maksa.
En usko, että kahvilan työntekijät suostuu tuohon. Luultavasti he soittavat paikalle poliisin.
Kävelytreffit. Ei maksa mitään. Jos ei ole hauskaa, vika ei ole treffimuodossa vaan seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Laadukas nainen lähtee menemään kun sinut näkee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Laadukas nainen lähtee menemään kun sinut näkee
Laadukas nainen ei ole lompakkoloinen.
Lokki, pummi, nainen, kerjäläinen, loinen. Monia nimiä samalle asialle.
Vierailija kirjoitti:
Kävelytreffit. Ei maksa mitään. Jos ei ole hauskaa, vika ei ole treffimuodossa vaan seurassa.
Tämähän se ois. Jos nainen ulisee että en "panosta" häneen, niin ööh... ootko joku silta joka pitäisi räjäyttää? Miksi pitäisi panostaa. Olen oma itseni ja juttelen. Tottakai yritän heittää hyvää läppää ja vaikuttaa mahdollisimman fiksulta, se on ainoa "panostus" mitä teen, hyvin on riittänyt tähän asti
Vierailija kirjoitti:
Jos NAiNEN haluaa tehdä vaikutuksen, hänen kannattaa maksaa omansa. Osoittaa että on tasa-arvoinen, moderni, älykäs, mutkaton nainen. Myöskin säännöt kuten "Se joka pyysi treffeille, maksaa" on todella paskoja. Kiertoilmaus sille että mies maksaa. Koska mieshän se joutuu pyytämään 95% kerroista. Joten niistä kertyy kuluja, kun monet deitit jäävät siihen yhteen kertaan, kun kemiaa ei ole, ja niitä voi kertyä kuukaudessa lähemmäs 10 kpl. En todellakaan maksa miehenä enää yhtään mitään, jos ei seura kelpaa, niin lähde meneen. Kävelytreffit on myös aivan hyviä, niissä kyllä huomaa jos ei ole kemiaa, ei tarvii kummankaan maksaa turhasta. Nainen joka ei halua maksaa itse, ei voi olla kovin älykäs eikä kannata tasa-arvoa todellisuudessa. Jos tulee uusia treffejä 1. treffien jälkeen, sen jälkeen voidaan alkaa vuorottelemaan, eikä ole niin tarkkaa.
Myöhemmin voin kyllä maksaa hienotkin treffit, naiselle josta oikeasti pidän, kun suhde on jo vakaa. Mutta en todellakaan alussa, ei mulla ole mitään panoksia alussa, kunhan katsellaan että synkkaako nyt edes. Todennäköisesti ei synkkaa, siitä en maksa senttiäkään.
Kukaan ei käy kymmenellä ensitreffeillä kuukauden aikana.
Vierailija kirjoitti:
Näyttää palstalla olevan paljon peräkammarin poikia, joita edes ajatus treffien kustantamisesta ahdistaa.
Ei niillä taida olla kokemusta edes treffeistä. 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yli 20 vuotta sitten kävin mieheni kanssa treffeillä. Silloin maksettiin puoliksi. Samaa ollaan jatkettu parisuhteessakin. Kulut puoliksi. Jos toisella on tiukkaa, niin silloin tietysti autetaan puolin ja toisin.
Hyvä te! Ei muutakuin mies raskaaksi niin teillä kaikki jaetaan puoliksi. Muistitko omat eläkkeesi kun olet raskaana ja imetät? ;)
Olen kouluttautunut ja työssäkäyvä nainen. Minulla vara maksaa pullani ja ruokani itse. En ole mieheni tuloista riippuvainen.
Mitä eläkkeeseeni tulee, niin se on kertynyt jokaisesta äitiysvapaasta, kuten lain mukaan kuuluukin. Pääsen eläkkeelle muutenkin vasta lähemmäs 70-vuotiaana, eikä siinä vaiheessa ole mitään takuita siitä saako kukaan tässä maassa eläkettä. Olen työssäkäyvä ihminen, joten eläkettä kertyy jatkuvasti. Vielä on työuraa lähes 30 vuotta edessä.
Ooks tosissasi? Mene poika kotiin kasvamaan