Kuka maksaa ensitreffeillä
Iltalehti on tehnyt kyselyn asiasta: https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/e1b5add1-ea62-4970-9c5c-2b6a60b28b0a
Kiinnostavaa vastauksissa on se, että jopa kolmannes vastaajista on sitä mieltä, että miehen tulee maksaa treffien kulut oli hän kutsujana tai ei. Mieselättäjäkeskeistä provider-kulttuuria kannattaa siis ainakin tässä asiassa yllättävän moni suomalainen.
Ainoastaan yksi prosentti vastaajista on sitä mieltä, että naisen tulisi maksaa. Saman verran vastaajista on sitä mieltä, että parempituloisen tulisi maksaa kulut.
Kommentit (1116)
Herrasmies maksaa aina laskut.
Jos ensimmäisenä on mielessä kuka maksaa jotain niin kannattaa olla kokonaan menemättä.
Vierailija kirjoitti:
Jos ensimmäisenä on mielessä kuka maksaa jotain niin kannattaa olla kokonaan menemättä.
Eihän useimmat naiset sitten kävisi treffeillä ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kutsuja maksaa aina.
ilmankos naiset ovat niin passiivisia tekemään alotteita
Ei vaan siksi, että naisten ei tarvitse. Mutta jos odotat tuot, niin senkun esität asian naiselle.
Käyn treffeillä vain tasokkaiden naisten kanssa. Heille on itsestäänselvyys, että yhdessä maksetaan yhteisistä treffeistä. En tiedä miten alemman tason naiset asiaan suhtatuvat eikä kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Valuuttavampyyrit riehuu kun joku edes kehtaa puhua siitä, että nainen maksaisi itse oman kahvinsa kahvilassa.
Olette säälittäviä
Pitäähän ihmisten jostain vetää herne nenään. Mitä siitäkin tulisi, jos tulisivat toimeen toistensa kanssa.
Odotan, että mies tarjoutuu maksamaan. En koskaan itse ole aloitteellinen laskun maksussa.
Vierailija kirjoitti:
Olen vanhanaikainen tässä, mutta mies maksaa ja aukoo ovia.
Ja mitä sinä aiot aukoa?
Treffeillä laskun maksaminen on miehen hommaa.
Vierailija kirjoitti:
Itselleni on luontevinta, että minä maksan. Tulee vain vaivaantunut olo, jos nainen maksaa.
Mikä siinä on vaivaannuttavaa?
Vierailija kirjoitti:
Aina kutsuja maksaa. Näinhän se on meillä bsinesmaailmassakin.
Tällä tavalla itsekin ajattelen. Kutsuja maksaa.
Naiset ovat tasa-arvon kannalla vain silloin, kun siitä on heille hyötyä. Asiat, kuten treffeillä maksaminen, saavat olla epätasa-arvoisia, jos naiset hyötyvät siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina kutsuja maksaa. Näinhän se on meillä bsinesmaailmassakin.
Tällä tavalla itsekin ajattelen. Kutsuja maksaa.
Useat naiset ovat kutsuneet minua treffeille. Vain yksi on maksanut teeni. Hän jäi kyllä mieleen, muistan kuinka silloin ajattelin, että tässä naisessa on jotain erityistä. Ja niin hänessä olikin.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat tasa-arvon kannalla vain silloin, kun siitä on heille hyötyä. Asiat, kuten treffeillä maksaminen, saavat olla epätasa-arvoisia, jos naiset hyötyvät siitä.
Ja sekös sua harmittaa..
Se maksaa, joka huvituksia ehdottaa.
Ehdottomasti molemmat maksaa oman osuuden.
Vierailija kirjoitti:
Se maksaa, joka huvituksia ehdottaa.
Eka treffit varmaan yhdessä sovitaan.
Mies maksaa ekoilla treffeillä. Jos jatkoa seuraa, niin varakkaampi maksaa.
Olen vanhanaikainen tässä, mutta mies maksaa ja aukoo ovia.