Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo ei harrasta seksiä koska hänen ei tarvitse miellyttää ketään.

Vierailija
30.04.2026 |

Vaimo ei kuulemma harrasta seksiä koska hänen ei tarvitse miellyttää ketään. Mihinkähän parisuhde perustuu. Siihen että molemmilla on hyvä olla. Molempien tarpeet huomioidaan. Kaiken kukkuraksi seksi ja läheisyys on kahden ihmisen välistä jakamista. Jaetaan läheisyys, rakkaus, yhteenkuuluvuus ja rakennetaan sitä yhteistä hyvää. Jos minä sanon, en pese pyykkejäsi, en lähde kanssasi lenkille tai leffaan, koska minun ei tarvitse miellyttää ketään. Mitä siitä tulee. Miksi edes hakeutua parisuhteeseen jos toisen hyvinvointi ei kiinnosta. Luulis että kun tekee asioita myös toinen huomioiden, itsekin saa jotakin. En ymmärrä. 

Kommentit (195)

Vierailija
161/195 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua aina naurattaa miten mies ottaa kunnian asiasta jos saa orkun. Sen orkun nyt saa ihan ilman sitä miestäkin että...

Mutta miesten itsetunto on jotenkin niin hauras, että heille se on joku ylennys tai jotain. 

Yksinkertaisia fajakkeja.

Olet väärässä. Yhtä väärässä kuin he jotka väittävät että teeskentelty orgasmi menee täydestä miehelle. Itse olen harrastanut seksiä todella monen naisen kanssa ja olen sitä mieltä että koskaan ei kannattaisi orgasmia teeskennellä. Kaikkinensa seksi on todellakin epäreilua naisille, osa saa ihan mielettömiä aitoja orgasmeja ja osa ei koskaan. En itsekkään ole saanut joka kerta ja olen mies. Naisen nautinto on se tärkein asia seksissä, aina ensin nainen, sitten itse. Mutta jos nainen ei saa, niinkuin usein ei, se on itselleni täysin normaali asia, se jos joku on selvää että naisen orgasmia ei voi väkisin tehdä. On ihan ok että naiselta jäi saamatta, ei vaikuta vähääkään ylentävästi tai alentavasti itsetuntoon, se on aina vahva. M40

Mitä sä vauhkoat niistä naisten orgasmeista? Kuullostaa aika pirun epätoivoiselta.

Olen melko varma, ettet ole nähnyt muuta pesää kuin mutsisi sieltä ulos ryömiessäsi.

-M38

Miksi ihmeessä olet noin kaje jos jollakin miehellä on huomattavasti enemmän naisia kuin sinulla? Tämä on keskustelupalsta, se ei ole vauhkoamista jos osallistuu keskusteluun. Sensijaan toimintasi on, et selvästikään kestä sitä. M40

Minua ei voisi vähempää kiinnostaa naismäärien vertailu. Yhtä kiinnostavaa kuin montako ruisleipää söit viime kuussa. Tai että pitäisin jotain tinderpanojen "orkuttamista" minkään sortin saavutuksena. Kummastuttaa tuo pakonomainen tarve todisella omaa panomiehuuttaan, mikä ei selvästikään kestä asiaa, ettei joka mimmi aina saisikaan. 

Ainakin omassa arjessa on aika monen monta seksiä oleellisempaa asiaa. Toki seksikin on ihan kivaa, mutta niin on näin keväällä vaikka prätkän ulosotto tallista jne. Panoista kohtaamisesta tulee lähinnä mieleen poikavuodet, jolloin oli kovin kiinnostavaa, saiko joku pimppiä bileiden päätteeksi vai ei. 

-M38

Vierailija
162/195 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ei tarvi miellyttää ketään, joten mies ei sitten saa seksiä. Looginen päätelmä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/195 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kuten tämäkin keskustelu osoittaa. Nainen ottaa esille aina sen onko niitä yhteisiä hetkiä muuten ilman seksiä, onko läheisyyttä, treffejä jne. Mutta onko yksikään nainen valmis tekemään sen eteen mitään että niitä olisi ja ylipäätään että miehen olo niissä olisi kivaa. Kovin usein naiset ovat niitä jotka ovat vailla ravintolassa käyntejä, teattereita, elokuvia, keikkoja, mutta ei mitään mikä olisi miehen mielestä vähänkin hauskaa.

No toi on nyt taas tota kiukuttelua. Me ei mennä tolla linjalla ja tuoda ton kaltaista keskustelua tähän. Se vain lsää eripuraa ja luo asetteluja.  Olen huomannut että seksille on ihan oma aikansa. Siihen ei pidä painostaa ketään tai tyrkyttää sitä. Jokaiselle pitäisi myöntää koskemattomuus. Seksi on selleinen juttu että se tapahtuu itsestään pimeässä ja yleensä lauantaisin peiton alla ja se ei vaadi mitään temppuja tai elokuvien juttuja. Se kestää yleensä naiselta lyhyemmän ajan kuin mieheltä, mutta mies voi pitää kiirettä jos toinen tuli jo, ettei paikat puudu. Seksin keskimääräinen kesto on noin 5-10 min ja sen jälkeen on hyvä käydä nukkumaan. 

Vierailija
164/195 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään tarvitse miellyttää. Kysy vaimoltasi onko orgasmin saaminen niin epämiellyttävää että ei halua sitäkään. Jos on niin vaihda akkaa. M40

Toki voi kysyä myös, että saako vaimo. Siis orgasmia, tai seksistä ylipäätään mitään muuta kuin vaivaa. Miksi vain vaimon pitäisi miellyttää miestä,  mutta miehen ei tarvitse miellyttää vaimoa, ei ainakaan sillä tavalla kuin vaimo haluaisi?

Tuotahan juuri käskin kysyä. Etkö osaa lukea? Käskin kysyä että onko orgasmin saaminen seksissä niin vastenmielistä että ei sen takia halua. Tottakai nainen hoidetaan aina ensin ja sitten miehen vuoro. Mutta eihän se riitä. M40

Lisään vielä että vähän outo kysymys sinänsä kun kuitenkin sen aika selkeästi huomaa itse saako vaimo vai ei. Ei sitä kosteuden määrää voi teeskennellä joka samanaikaisesti tulee kun vaimo saa. M40

Se vain ei ole riittävän miellyttävää sitten. 

Lisää pitkä koskettelusessio seksiin, puoli tuntia hyväilyä joka puolelle kehoa. Monelle naiselle on myös tärkeää tulla huomioiduksi myös seksin jälkeen, eli vartti sylissäpitoa ja silittelyä. 

Tuosta oli tutkimustakin, naisen suostuminen seksiin lisääntyy huomattavasti kun seksin jälkeen on hellittelysessio. 

Paljon riippuu usein myös siitä, onko parisuhde muuten kunnossa, tasapuolinen ja arvostava yms.

Seksihalut parisuhteessa liittyy usein siis aika suoraan siihen, onko suhde muuten hyvä ja onko siihen tyytyväinen. Toki myös jos seksi on huonoa (ei esim. oteta naisen mieltymyksiä huomioon tai aitoa toisen kohtaamista seksissä ei tapahdu) niin halut voi vähetä siitäkin syystä, vaikka suhde muuten olisi toimiva ja kunnossa.

Ap voi miettiä, kumpaan asiaan pitäisi nyt siis panostaa, vai kenties kumpaankin?

Toki joitain muitakin syitä joskus voi olla haluttomuuteen ja kyllähän libido vaihtelee ihmisten kesken paljonkin ja myös elämäntilanteiden mukaan. 

Mutta, naisen aito huomioiminen niin ennen seksiä, kuin yleisestikin elämässä, seksin aikana ja seksin jälkeen, varmasti voi auttaa asiaan.

Vierailija
165/195 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut naiset myös voi kontrolloida tuolla pihtaamisella.. 

Ei naiset kieltäydy loistavasta seksistä haluttavan puolison kanssa. 😂 

Jotain on vialla jos kieltäytyy. Joko siinä suhteessa tai seksissä. Tai sitten naisella on esim kipuja tai flunssa. (sairaanahan se seksi ei hyvää tietysti ole) 

Ehkä nainen on ihastunut toiseen? Tunteet haalenneet? Tai mies ei muuten huomioi riittävästi suhteessa? Tai sitten se seksi vain yksinkertaisesti ei ole riittävän hyvää. 

Vierailija
166/195 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua aina naurattaa miten mies ottaa kunnian asiasta jos saa orkun. Sen orkun nyt saa ihan ilman sitä miestäkin että...

Mutta miesten itsetunto on jotenkin niin hauras, että heille se on joku ylennys tai jotain. 

Yksinkertaisia fajakkeja.

Olet väärässä. Yhtä väärässä kuin he jotka väittävät että teeskentelty orgasmi menee täydestä miehelle. Itse olen harrastanut seksiä todella monen naisen kanssa ja olen sitä mieltä että koskaan ei kannattaisi orgasmia teeskennellä. Kaikkinensa seksi on todellakin epäreilua naisille, osa saa ihan mielettömiä aitoja orgasmeja ja osa ei koskaan. En itsekkään ole saanut joka kerta ja olen mies. Naisen nautinto on se tärkein asia seksissä, aina ensin nainen, sitten itse. Mutta jos nainen ei saa, niinkuin usein ei, se on itselleni täysin normaali asia, se jos joku on selvää että naisen orgasmia ei voi väkisin tehdä. On ihan ok että naiselta jäi saamatta, ei vaikuta vähääkään ylentävästi tai alentavasti itsetuntoon, se on aina vahva. M40

Mitä sä vauhkoat niistä naisten orgasmeista? Kuullostaa aika pirun epätoivoiselta.

Olen melko varma, ettet ole nähnyt muuta pesää kuin mutsisi sieltä ulos ryömiessäsi.

-M38

Miksi ihmeessä olet noin kaje jos jollakin miehellä on huomattavasti enemmän naisia kuin sinulla? Tämä on keskustelupalsta, se ei ole vauhkoamista jos osallistuu keskusteluun. Sensijaan toimintasi on, et selvästikään kestä sitä. M40

Minua ei voisi vähempää kiinnostaa naismäärien vertailu. Yhtä kiinnostavaa kuin montako ruisleipää söit viime kuussa. Tai että pitäisin jotain tinderpanojen "orkuttamista" minkään sortin saavutuksena. Kummastuttaa tuo pakonomainen tarve todisella omaa panomiehuuttaan, mikä ei selvästikään kestä asiaa, ettei joka mimmi aina saisikaan. 

Ainakin omassa arjessa on aika monen monta seksiä oleellisempaa asiaa. Toki seksikin on ihan kivaa, mutta niin on näin keväällä vaikka prätkän ulosotto tallista jne. Panoista kohtaamisesta tulee lähinnä mieleen poikavuodet, jolloin oli kovin kiinnostavaa, saiko joku pimppiä bileiden päätteeksi vai ei. 

-M38

No nussi sinä sitä prätkääsi pakoputkeen jos se hyvältä tuntuu. Mutta et selvästikään ole sopiva tähän keskusteluun jos mielessäsi ei ole mitään muuta kuin provosoida muita. M40

Vierailija
167/195 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää naistenne arjesta helpompaa että nainenkin voi joskus relata niin huomaatte eron makkarin puolella.

Vierailija
168/195 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erotkaa.

Ei se ero auta jos ap on surkea sängyssä. Uuden kanssa on edessä samat ongelmat alta aikayksikön.

Entä jos AP:n nainen ei vaan saa, ei sitten millään. Kuinka suuri on puolison vastuu sen toisen orgasmista? 

Sitten siitä seksistä pitää tehdä muuten todella ihanaa. Esim hierontaa, paijaamista, sylittelyä ja silittelyä. Niin paljon, että se ylittää sen seksistä saadun harmituksen ylivoimaisesti. Kokonaisuuden pitää jäädä reilusti plussan puolelle. 

Jos sittenkään ei toimi, niin sitten kannattaa miettiä haluaako parisuhdetta jatkaa, kuinka iso ongelma se seksittömyys on verrattuna parisuhteen muihin puoliin. 

Vierailija
169/195 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kuten tämäkin keskustelu osoittaa. Nainen ottaa esille aina sen onko niitä yhteisiä hetkiä muuten ilman seksiä, onko läheisyyttä, treffejä jne. Mutta onko yksikään nainen valmis tekemään sen eteen mitään että niitä olisi ja ylipäätään että miehen olo niissä olisi kivaa. Kovin usein naiset ovat niitä jotka ovat vailla ravintolassa käyntejä, teattereita, elokuvia, keikkoja, mutta ei mitään mikä olisi miehen mielestä vähänkin hauskaa.

No toi on nyt taas tota kiukuttelua. Me ei mennä tolla linjalla ja tuoda ton kaltaista keskustelua tähän. Se vain lsää eripuraa ja luo asetteluja.  Olen huomannut että seksille on ihan oma aikansa. Siihen ei pidä painostaa ketään tai tyrkyttää sitä. Jokaiselle pitäisi myöntää koskemattomuus. Seksi on selleinen juttu että se tapahtuu itsestään pimeässä ja yleensä lauantaisin peiton alla ja se ei vaadi mitään temppuja tai elokuvien juttuja. Se kestää yleensä naiselta lyhyemmän ajan kuin mieheltä, mutta mies voi pitää kiirettä jos toinen tuli jo, ettei paikat puudu. Seksin keskimääräinen kesto on noin 5-10 min ja sen jälkeen on hyvä käydä nukkumaan. 

Mutta naiset kääntävät aina näihin keskusteluihin tuon sivun. Joten miksi ei toisinpäin.

Vierailija
170/195 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tiedoksi että vaimo ei ole koskaan jäänyt ilman orgasmia parinkymmenen vuoden aikana. ( ehkä yksittäisiä kertoja väsyneenä joo) Ja jos löydät yhtä hyvässä kunnossa olevan 40v miehen jolla on myös aivot ja ymmärtää muutakin kuin seksiä niin etsimällä saat etsiä. Ja kotitöistäkin tekee suurimman osan kysymättä ja käskemättä. Mutta, mikään ei riitä. Naiset kyllästyy joo herkemmin kuin miehet, koska realiteetit unohtuu. Seksi on asia mitä pitää itsekin pitää yllä eikä odottaa että toinen tekee ummet ja lammet. Sitä paitsi seksi on aina hyvää kummankin mielestä kun siihen aletaan. Silti tuntuu olevan vaikeaa. Kun ei tarvi enää miellyttää ketään. Se on varmaan voimaannuttavaa. 

Vierailija
171/195 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja edellisen kirjoitti aloittaja. 

Vierailija
172/195 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehkää naistenne arjesta helpompaa että nainenkin voi joskus relata niin huomaatte eron makkarin puolella.

Milloin se tapahtuu toisinpäin?

Vierailija
173/195 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika erota. Vaimosi ei arvosta sinua eikä pidä sinua viehättävänä.

Sillä on RAKASTAJA etkö ymmärrä, heitä eukkos pihalle tai juokse!

ps. mulle saat tehdä mitä vaan ja aina olen halukas.

N36

Vierailija
174/195 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se mielenkiinto loppuu aika äkkiä, kun keksitään vasta siinä vaiheessa, kun on kaikki iltatoimet tehty ja valmiina nukkumaan. Todella kiva mennä uudestaan suihkuun ja tehdä rasvaukset ynnä muut ja vaihtaa lakanat.

Vierailija
175/195 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, samanlaisesta suhteesta pelastin maailman ihanimman setämiehen. 🥰 Nyt saa seksiä ja olen nuori pirtsakka nainen joka ei pihtaa vaan pussaa ja panee. 

Vanhemmat naiset on vaan kiukkuisia pihtaajia! Nuoret naiset, pelastakaa ihanat setämiehet näiden kynsistä!  

Vierailija
176/195 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On mulla muutakin elämää, kun olla miehen panopatjana.

Ihan mielenkiinnosta, sopisiko sinulle, jos miehesi kävisi vieraissa?

Vierailija
177/195 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se mielenkiinto loppuu aika äkkiä, kun keksitään vasta siinä vaiheessa, kun on kaikki iltatoimet tehty ja valmiina nukkumaan. Todella kiva mennä uudestaan suihkuun ja tehdä rasvaukset ynnä muut ja vaihtaa lakanat.

Rasvaukset ja vaihtaa lakanat? :D 

Kuullostaa aika neuroottiselta menolta. Ei ihme, jos on vähän vaikeaa. 

Vierailija
178/195 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei miehen tarvi miellyttää vaimoaan? 

Vierailija
179/195 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se si...lehmä!

Vierailija
180/195 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten aiemmin kerroin, meillä on treffejä monipuoisesti, ja aina sellaisia joihin molemmat haluavat. 

Sellaista se on, kun on se oikea kumppani. On hauskaa yhdessä, ja asioiden tekeminen on mukavaa yhdessä. Jopa ne ikävämmät asiat, kuten vaikka saunan pesu (eilen puunattiin, ja oli hauskaa! Sen jälkeen pussailtiin ja myöhemmin oli seksiäkin) muuttuvat kivoiksi kun sen oman rakkaan kanssa tekee. 

Se itse tekeminen ei ole se tärkein juttu, vaan se seura. Ja huonossakin hetkissä se toinen on rakas, ja sitä kohtelee kauniisti vaikka itseä ärsyttäisikin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan