Vaimo ei harrasta seksiä koska hänen ei tarvitse miellyttää ketään.
Vaimo ei kuulemma harrasta seksiä koska hänen ei tarvitse miellyttää ketään. Mihinkähän parisuhde perustuu. Siihen että molemmilla on hyvä olla. Molempien tarpeet huomioidaan. Kaiken kukkuraksi seksi ja läheisyys on kahden ihmisen välistä jakamista. Jaetaan läheisyys, rakkaus, yhteenkuuluvuus ja rakennetaan sitä yhteistä hyvää. Jos minä sanon, en pese pyykkejäsi, en lähde kanssasi lenkille tai leffaan, koska minun ei tarvitse miellyttää ketään. Mitä siitä tulee. Miksi edes hakeutua parisuhteeseen jos toisen hyvinvointi ei kiinnosta. Luulis että kun tekee asioita myös toinen huomioiden, itsekin saa jotakin. En ymmärrä.
Kommentit (207)
Ei tietenkään tarvitse miellyttää. Kysy vaimoltasi onko orgasmin saaminen niin epämiellyttävää että ei halua sitäkään. Jos on niin vaihda akkaa. M40
Vaihtoon vain. Kyllä joku muu haluaa miellyttää.
Jos nyt ihan vaan pyytäisit vaimoltasi anteeksi?
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään tarvitse miellyttää. Kysy vaimoltasi onko orgasmin saaminen niin epämiellyttävää että ei halua sitäkään. Jos on niin vaihda akkaa. M40
Toki voi kysyä myös, että saako vaimo. Siis orgasmia, tai seksistä ylipäätään mitään muuta kuin vaivaa. Miksi vain vaimon pitäisi miellyttää miestä, mutta miehen ei tarvitse miellyttää vaimoa, ei ainakaan sillä tavalla kuin vaimo haluaisi?
Eikö sinua yhtään askarruta se, että vaimosi ei saa seksistä kanssasi mitään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki voi kysyä myös, että saako vaimo. Siis orgasmia, tai seksistä ylipäätään mitään muuta kuin vaivaa. Miksi vain vaimon pitäisi miellyttää miestä, mutta miehen ei tarvitse miellyttää vaimoa, ei ainakaan sillä tavalla kuin vaimo haluaisi?
Toki.
Pitäisikö suostua vaan tavan vuoksi kun nyt ollaan parisuhteessa. Tuskin sinäkään haluat mitään säälipim...., jospa yrittäisit käyttää vuehätysvoimaasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuotahan juuri käskin kysyä. Etkö osaa lukea? Käskin kysyä että onko orgasmin saaminen seksissä niin vastenmielistä että ei sen takia halua. Tottakai nainen hoidetaan aina ensin ja sitten miehen vuoro. Mutta eihän se riitä. M40
Aika erota. Vaimosi ei arvosta sinua eikä pidä sinua viehättävänä.
Vierailija kirjoitti:
Niin, jospa apn vaimo ei ole koskaan saanut orgasmia?
Vierailija kirjoitti:
Lyö
Oletko man ne vai jostai ke hari maasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuotahan juuri käskin kysyä. Etkö osaa lukea? Käskin kysyä että onko orgasmin saaminen seksissä niin vastenmielistä että ei sen takia halua. Tottakai nainen hoidetaan aina ensin ja sitten miehen vuoro. Mutta eihän se riitä. M40
Lisään vielä että vähän outo kysymys sinänsä kun kuitenkin sen aika selkeästi huomaa itse saako vaimo vai ei. Ei sitä kosteuden määrää voi teeskennellä joka samanaikaisesti tulee kun vaimo saa. M40
Ap ei siis vaivaudu itse miellyttämään vaimoaan seksissä ja nyt itkee, kun vaimo ei enää halua seksiä vain miellyttääkseen ap:ta, vaikka parisuhde on ap:sta pitkälti puolison miellyttämistä:D Miehen logiikkaa? Kuuluuko vaimon miellyttäminen ap sinusta myös parisuhteeseen, vaiko vain miehen?
Olen minä jättänyt naisen joka ei halunnut seksiä. En minä joka päivä halunnut mutta pari kertaa viikossa mutta naisella oli aina joku syy miksei jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti tässä on se sukupuolten kuilu, naiset eivät ymmärtäneet tuota kysymykseksi, saatko orgasmin vaan oletukseksi miehen puolelta, että nainen saa orgasmin.
Seksi on yliarvostettua muutenkin. Näkeehän sen nuorisostakin, kun enemmän koskettelevat puhelimiaan kuin kaverin elimiä.