Vaimo ei harrasta seksiä koska hänen ei tarvitse miellyttää ketään.
Vaimo ei kuulemma harrasta seksiä koska hänen ei tarvitse miellyttää ketään. Mihinkähän parisuhde perustuu. Siihen että molemmilla on hyvä olla. Molempien tarpeet huomioidaan. Kaiken kukkuraksi seksi ja läheisyys on kahden ihmisen välistä jakamista. Jaetaan läheisyys, rakkaus, yhteenkuuluvuus ja rakennetaan sitä yhteistä hyvää. Jos minä sanon, en pese pyykkejäsi, en lähde kanssasi lenkille tai leffaan, koska minun ei tarvitse miellyttää ketään. Mitä siitä tulee. Miksi edes hakeutua parisuhteeseen jos toisen hyvinvointi ei kiinnosta. Luulis että kun tekee asioita myös toinen huomioiden, itsekin saa jotakin. En ymmärrä.
Kommentit (228)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään tarvitse miellyttää. Kysy vaimoltasi onko orgasmin saaminen niin epämiellyttävää että ei halua sitäkään. Jos on niin vaihda akkaa. M40
Toki voi kysyä myös, että saako vaimo. Siis orgasmia, tai seksistä ylipäätään mitään muuta kuin vaivaa. Miksi vain vaimon pitäisi miellyttää miestä, mutta miehen ei tarvitse miellyttää vaimoa, ei ainakaan sillä tavalla kuin vaimo haluaisi?
Tuotahan juuri käskin kysyä. Etkö osaa lukea? Käskin kysyä että onko orgasmin saaminen seksissä niin vastenmielistä että ei sen takia halua. Tottakai nainen hoidetaan aina ensin ja sitten miehen vuoro. Mutta eihän se riitä. M40
Ei kaikki naiset halua seksiä, jossa nainen "hoidetaan ensin". Olen siis nainen, ja tuo on tylsintä koskaan. En minäkään saisi mitään seksistä, jossa mut ensin nuollaan tai käsin voidellaan orkkuun ja sitten on yhdynnän vuoro.
Laukean yhdynnässä helposti ja monta kertaa, ja se on se juttu siinä. Mutta nuorempana, kun en lauennut, yhdyntä silti on se paras osio. Pidän siitä, että mut hoidellaan yhdynnän jälkeen, jos se orkku nyt olisi jäänyt tukematta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään tarvitse miellyttää. Kysy vaimoltasi onko orgasmin saaminen niin epämiellyttävää että ei halua sitäkään. Jos on niin vaihda akkaa. M40
Niin, jospa apn vaimo ei ole koskaan saanut orgasmia?
Kyllä se siinä tapauksessa on vaimon vastuulla ottaa selvää, mistä pitää ja opetella laukeamaan ja vielä osata se kertoa miehelle. Ei se mies mikään ajatustenlukija ole
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki voi kysyä myös, että saako vaimo. Siis orgasmia, tai seksistä ylipäätään mitään muuta kuin vaivaa. Miksi vain vaimon pitäisi miellyttää miestä, mutta miehen ei tarvitse miellyttää vaimoa, ei ainakaan sillä tavalla kuin vaimo haluaisi?
Tuotahan juuri käskin kysyä. Etkö osaa lukea? Käskin kysyä että onko orgasmin saaminen seksissä niin vastenmielistä että ei sen takia halua. Tottakai nainen hoidetaan aina ensin ja sitten miehen vuoro. Mutta eihän se riitä. M40
Lisään vielä että vähän outo kysymys sinänsä kun kuitenkin sen aika selkeästi huomaa itse saako vaimo vai ei. Ei sitä kosteuden määrää voi teeskennellä joka samanaikaisesti tulee kun vaimo saa. M40
No eipä ole koskaan miehet huomanneet, kun olen teeskennellyt syystä tai toisesta :D Aina naurattaa nämä "selvinnäkijämiehet".
Miksi teeskentelet? Minä ainakin naisena sanon vain että nyt ei tule. Ei sen kummempaa. Joskus niin käy, mutta väkisin yrittäminen nyt ei ainakaan auta. Ja seksistä voi silti nauttia
Vierailija kirjoitti:
Mulle sanoi exä että jos hän ei pysty pitää mua ilman pillua niin ei sen kanssakaan. Niih
Ne testaa sitä viehätysvoimaansa sitä oikeaa varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki naiset halua seksiä, jossa nainen "hoidetaan ensin". Olen siis nainen, ja tuo on tylsintä koskaan. En minäkään saisi mitään seksistä, jossa mut ensin nuollaan tai käsin voidellaan orkkuun ja sitten on yhdynnän vuoro.
Laukean yhdynnässä helposti ja monta kertaa, ja se on se juttu siinä. Mutta nuorempana, kun en lauennut, yhdyntä silti on se paras osio. Pidän siitä, että mut hoidellaan yhdynnän jälkeen, jos se orkku nyt olisi jäänyt tukematta.
Teet kuten naiset aina eli ajattelet vain itseäsi. Suurin osa naisista ei nauti yhdynnästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teet kuten naiset aina eli ajattelet vain itseäsi. Suurin osa naisista ei nauti yhdynnästä.
Mistä minä tietäisin, mistä muut naiset nauttivat? Minä en nauti nuolemisesta, joten haluan sellaista seksiä, josta minä nautin, ja myös kerron sen miehelle.
Ehkä sinunkin kannattaisi tehdä niin, sen sijaan, että väität että naiset eivät nauti yhdynnästä.
Mulla on tietty asento, jossa laukean, monta kertaa ja helposti. Oikeastaan koko yhdyntä on pelkkää orkkua. Ihan varmasti sellaista haluaa
Muut asennot eivät ole niin laukeamisvarmoja,mutta tottakai pitää vaihtelua olla, ei aina samanlaista jaksa
On tehty ihan tieteellistä tutkimusta että paljon kotitöitä tekevät miehet saavat vähiten seksiä. Kotitöitä tekevä mies ei ole mielenkiintoinen. Jos haluat seksiä, tieteen mukaan sinun tulee olla mies, joka elää omaa elämää eikä naiselta kysele liikaa. Tämä ei tarkoita ettei toista pidä huomioida. Mies ei saa näyttää naiselle että nainen on kaikki kaikessa. Pitää näyttää siltä että pärjää yksinkin eikä ole riippuva en toisesta. Puheet ja todellinen käyttäytyminen ei kohtaa. Näin hyvin yksilöt ovat selvillä omasta itsestään.
Mulle sanoi exä että jos hän ei pysty pitää mua ilman pillua niin ei sen kanssakaan. Niih