Vaimo ei harrasta seksiä koska hänen ei tarvitse miellyttää ketään.
Vaimo ei kuulemma harrasta seksiä koska hänen ei tarvitse miellyttää ketään. Mihinkähän parisuhde perustuu. Siihen että molemmilla on hyvä olla. Molempien tarpeet huomioidaan. Kaiken kukkuraksi seksi ja läheisyys on kahden ihmisen välistä jakamista. Jaetaan läheisyys, rakkaus, yhteenkuuluvuus ja rakennetaan sitä yhteistä hyvää. Jos minä sanon, en pese pyykkejäsi, en lähde kanssasi lenkille tai leffaan, koska minun ei tarvitse miellyttää ketään. Mitä siitä tulee. Miksi edes hakeutua parisuhteeseen jos toisen hyvinvointi ei kiinnosta. Luulis että kun tekee asioita myös toinen huomioiden, itsekin saa jotakin. En ymmärrä.
Kommentit (195)
Näille seksihulluille miehille pitäisi määrätä ketiapinor-lääkitys, niin rauhoittuisivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otan osaa. Meillä ei mies oikein halua, ei seksiä, ei läheisyyttä. Kyllä se vie itsetunnon ja naisellisuuden tunteen ajan myötä. Enkä varmasti täydellinen ole lähellekään, mutta vientiä kyllä olisi. Muuten arki toimii joten haluaisin saada tämän toimimaan yhdessä, mutta voi olla, että loppuu kärsivällisyys, kun tarpeet ne on minullakin.
Nauttiiko miehesi seksistä kanssasi? Saatko tehtyä hänelle orgasmin?
Hyvää seksiä haluaa kyllä, senhän olemme tästäkin ketjusta lukeneet.
En nyt lähde tähän yksityiskohtia avaamaan, mutta saa. Yleistä kiinnostuksen puutetta fyysisiin asioihin ja varmaan myös testosteronin laskua. Ja tietynlaista luonnetta ja tarpeiden kohtaamattomuutta, joka vasta ajan myötä valjennut paremmin. Se ettei kiinnosta eikä huvita, ei kohdistu vain minuun. Toiset on myös enemmän läheisyystyyppejä kuin toiset. Sinänsä tämä lähtökohta keskusteluun on vähän erikoinen, kun oletuksena näyttää olevan, että itsessä on pakko olla vikaa, jos toinen ei halua. Parisuhde on kuitenkin kompromisseja ja naisena olen sitä mieltä, että joskus voisi antaa, vaikka ei huvittaiskaan. Ei seksiä ainakaan sillä tule haluamaan lisää, ettei sitä koskaan harrasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otan osaa. Meillä ei mies oikein halua, ei seksiä, ei läheisyyttä. Kyllä se vie itsetunnon ja naisellisuuden tunteen ajan myötä. Enkä varmasti täydellinen ole lähellekään, mutta vientiä kyllä olisi. Muuten arki toimii joten haluaisin saada tämän toimimaan yhdessä, mutta voi olla, että loppuu kärsivällisyys, kun tarpeet ne on minullakin.
Ei se vaihtamalla muutu jos vika on sinussa. Jos olet vain huono rakastajatar niin ongelmat seuraavat mukanasi.
Rakastaja, ei rakastajatar.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi on yliarvostettua muutenkin. Näkeehän sen nuorisostakin, kun enemmän koskettelevat puhelimiaan kuin kaverin elimiä.
Kun musta tuli keski-ikäisenä miehenä saavutettuani miehuuden huipun ja soturiuden korkeimman pestin, niin koin valon. Minusta tuli feministi.
Kun näet asiat oikein, niin seksi ja seksuaalisuus näyttäytyykin ihan oksettavana ja turhana juttuna.
Sitä joskus nuorempanakin tajusi sen, kun lähdettiin miesporukalla ryyppäämään, niin kaikki totesi että tänään unohdetaan pillut kokonaan ja ollaan too drunk to fuck.
Seksi on mieheltä vain vallankäytön muoto ja väkivaltaa. Meidän miesten pitäisi lopettaa seksi kokonaan. Ei naiset halua sisimmissään seksiä. Ne jotka haluaa, haluaa vain miellyttää miestä ja saada lapsia. Muinaiset paavin alaiset oli oikeassa. He näki syvälle totuuteen että seksi on synti jopa avioliitossa.
Yrittäkää luopua riippuvuuksista. Seksi on ihan samalainen riippuvuus kuin huumeriippuvuus. Se on sairaus yksiselitteisesti!
No siinä samassa voisi luopua siitä vaimostakin.
Miksi sitä oikeastaan eläisi sellaisen ihmisen kanssa, jolle jo pelkkä läsnäolosi on toksista. Karhukin olisi naiselle parempi kumppani kuin mies.
Nyt kun kerran sanoit, niin voinkin vapauttaa vaimoni läsnäoloni taakasta, ja muuttaa vaikka Vietnamiin. Mitäs sitä täällä enää elelemään, kylmäkin on jatkuvasti. Vaimo saa pitää talon, jos haluaa.
Miksi olet noin lapsellinen kuin kakara jolta jäätelö on pudonnut kuumalle asvaltille?
Oletko seksiriippuvainen vai mistä mättää?
Kasva jo saatana aikuiseksi vai pitääkö ravistella hä! Ooksä ihan pelle?
Mitä meuhkaat.
Vietnamissa eläminen voittaisi varmasti 10-0 suomalaisnaisen kanssa elämisen.
Halpaa, hauskaa, lämmintä, toisin kuin suomalaisnaisen kanssa: kallista, apeaa, kylmää.
Niin miksiköhän esim. Japanissa naiset ei halua enää mitään suhdetta miesten kanssa kun pääsivät töihin ja pystyvät itsensä elättämään.
Sama on kiinassa varmaan kohta. Thaimaassa jossain vaiheessa tulevaisuudessa sama kun naiset voivat elättää itse itsensä. Tässä on miehille mietittävää miksi näin?
Onko miesten käytöksessä ja vaatimuksissa naisia kohtaan jotain vinksallaan kun naiset haluavat elää sinkkuna?
Mistä minä tiedän, mitä "japanilaiset" tai "kiinalaiset" haluavat, tai kaipaavat. Eikä edes kiinnosta.
Minulla on ihan hyvä vaimo ja perushyvää seksiä riittävän usein. Vaimolla on myös oma ura ja ihan riittävästi pääomia, jos haluaisi lähteä omilleen. Emme ole kumpikaan täällä toistemme armoilla, tai väkisellä yhdessä. Mutta ihan hyvin on toiminut ilman, että minun pitäisi pohtia saiko, vai feikkasiko, ja että kylläpä olen kova lipomaan tussua tmv. teinipoikajäpätystä.
Mutta kukin tavallaan. Ainakin täällä netissä...
-M38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se vaihtamalla muutu jos vika on sinussa. Jos olet vain huono rakastajatar niin ongelmat seuraavat mukanasi.
Rakastaja, ei rakastajatar.
Toki kyse voi olla homoparistakin. Se ei selvinnyt kommentista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitinkin jo toiseen kommenttiin, että se on mielenkiintoinen lähtökohta, että se vika on pakko olla siinä, joka ei seksiä ja läheisyyttä saa. Missä on miehen vastuu? Jos ei kiinnosta niin silloin pitäisi lähteä kävelemään. Meillä minä kannan suuremman vastuun lasten asioista, osallistun taloudellisiin asioihin samalla tavalla, meikkaan, pidän itsestäni huolta ja seksuaalisesti olen todella avoin kaikelle. Muun muassa. Mutta jos toinen ei tule vastaan niin minkäs lopulta teet.
Ja jos kyse on siitä, että olen vain yksinkertaisesti kelvoton rakastaja niin enköpähän kelpaisi niille miehille, jotka ylipäänsä edes haluaisivat saada. Tämä vitsinä, mutta pari kertaa vuodessa seksiä on aivan liian vähän ja siinä ei kannata ihmetellä, että miksi puoliso lopulta pettää tai jättää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt lähde tähän yksityiskohtia avaamaan, mutta saa. Yleistä kiinnostuksen puutetta fyysisiin asioihin ja varmaan myös testosteronin laskua. Ja tietynlaista luonnetta ja tarpeiden kohtaamattomuutta, joka vasta ajan myötä valjennut paremmin. Se ettei kiinnosta eikä huvita, ei kohdistu vain minuun. Toiset on myös enemmän läheisyystyyppejä kuin toiset. Sinänsä tämä lähtökohta keskusteluun on vähän erikoinen, kun oletuksena näyttää olevan, että itsessä on pakko olla vikaa, jos toinen ei halua. Parisuhde on kuitenkin kompromisseja ja naisena olen sitä mieltä, että joskus voisi antaa, vaikka ei huvittaiskaan. Ei seksiä ainakaan sillä tule haluamaan lisää, ettei sitä koskaan harrasta.
Meillä miehelle lisättiin testolääkitys, niin hän alkoi puhua vauvan äänellä lässyttäen koirille ja perheen lapsille, jotka on jo teini-iässä. Mullakin paloi aika äkkiä hermot, kun käytti samaa hellytttäää ääntä sängyssä. Halujen totaalitappaja. Siis erityisesti se ette testotasojen nousu normaalille tasolle sai miehen puheliaaksi. Hän ei ole koskaan ollut puhelias ja siihen mieheen juuri rakastuin, kun ei saanut sanaa suustaan ja kerran päivässä sanoi jotain. Niin nyt teston kanssa puhuu lässyttää kuin olisi joku pato aukaistu. Lässyttää ja lillunlällyn löllöttää seksitoiveista ja haluaa kokeilla kaikkea leluja ja muuta perverssiä. ihan sekaisin on mennyt ukko.
Ihminen on lopulta (varsinkin miehet) eläimiä ja jos niiden hermostoa säädellään kemikaaleilla hormoneilla, niin nehän sekoo ja muuttuu ihan toiseksi.
Viihdyn nykyään yksin mökillä joka toinen viikonloppu ja syystäkin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitinkin jo toiseen kommenttiin, että se on mielenkiintoinen lähtökohta, että se vika on pakko olla siinä, joka ei seksiä ja läheisyyttä saa. Missä on miehen vastuu? Jos ei kiinnosta niin silloin pitäisi lähteä kävelemään. Meillä minä kannan suuremman vastuun lasten asioista, osallistun taloudellisiin asioihin samalla tavalla, meikkaan, pidän itsestäni huolta ja seksuaalisesti olen todella avoin kaikelle. Muun muassa. Mutta jos toinen ei tule vastaan niin minkäs lopulta teet.
Ja jos kyse on siitä, että olen vain yksinkertaisesti kelvoton rakastaja niin enköpähän kelpaisi niille miehille, jotka ylipäänsä edes haluaisivat saada. Tämä vitsinä, mutta pari kertaa vuodessa seksiä on aivan liian vähän ja siinä ei kannata ihmetellä, että miksi puoliso lopulta pettää tai jättää.
Niin, kyllähän se lähtökohta näissä keskusteluissa on aina se että vika on siinä joka haluaisi enemmän. Jos se enemmän haluava on mies niin mies ei huomioi naistaan riittävästi muuten. Jos se enemmän haluava on nainen niin nainen on lihava, vanha, nalkuttava tai muuten vain ällöttävä.
Yleensä mitään syytä ei löydetä siitä joka ei halua.
Parisuhteen pitäisi olla sellainen ja sellaisessa kondiksessa, että siinä molemmat haluavat harrastaa sitä seksiäkin. (Jos siis kumpikin lähtökohtaisesti ylipäätään haluaa seksiä elämässään ja parisuhteessaan harrastaa, eikä ole esim. aseksuaali tms.)
Jos seksin saralla on suhteessa jotain ongelmaa / haluttomuutta, niin hyvin usein se tarkoittaa sitä, ettei parisuhde ja sen muut osa-alueet ole kunnossa tai tunnepuoli on sammunut.
Näitä em. asioita pitäisi kaikkineen alkaa puida, selvittää, ja mahdollisuuksien mukaan sitten epäkohtia kohentaa ja parisuhteeseen panostaa kokonaisvaltaisesti. Myös elämän muita kuormitustekijöitä tulee mahdollisesti tarkastella, jos sellaisia on, ja niiden vaikutusta yhteiselämään. Näin voi olla, että se seksin haluaminenkin taas sieltä nousee, jos parisuhteeseen ja muihin mahdollisiin taustasyihin saadaan laajemmin parannusta.
Erikoinen ajatus, että seksiä pitäisi harrastaa vain toisen mieliksi, pakolla, ilman omaa aitoa halua siihen. Sellainen kun voi olla todella rikkovaakin henkisesti, eikä lisää niitä aitoja seksihaluja, ja voi huonontaa vain parisuhdetta entisestään, ja näin ongelma vain syvenee.
Menkää parisuhdeterapeutille, jos keskenään avoin puhe suhteen ja elämän asioista ei onnistu, eikä vyyhti lähde avautumaan.
Jos kyse on kuitenkin siitä, että muuten elämässä on kaikki hyvin ja parisuhde hyvä ja tunnepuolikin kunnossa, mutta toinen ei vain halua seksiä muusta syystä, niin sitten pitää punnita, haluaako sellaisessa muihin asioihin perustuvassa seksittömässä liitossa sitten jatkaa, tai joskus saattaa molemmille sopia vaikka jokin järjestely, että seksin harrastaminen parisuhteen ulkopuolella olisi vaikkapa tietyin ehdoin mahdollista.
Seksihaluttomuus kuitenkin johtuu useimmiten parisuhteen (tai elämän) muista ongelmista ja niitä saattaa olla mahdollista ratkaista, kannattaa usein ainakin yrittää. Joskus kyse voi olla jostain terveysasiastakin.
Ap kirjoitti, että hänelle tärkeää olisi, että molemmilla olisi parisuhteessa hyvä olla ja molempien tarpeet huomioidaan. Pakkoseksi ei sellaista kuitenkaan ole ja edusta. Asia tulee ratkaista nyt muilla keinoin. Ja selvittää myös ne molempien tarpeet ja toiveet parisuhteessa keskustelun lähtökohdaksi.
Mies ja sen penis. Ei ole elämää miehen peniksen ulkopuolella.
🙄
Miehille tiedoksi: Kakkoseen pano kiihottaa yhtä paljon kuin jos rassaisit sierainta! Meillä ei oo eturauhasta joten suoli EI tuota nautintoa, vain kipua ja nöyryytystä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua aina naurattaa miten mies ottaa kunnian asiasta jos saa orkun. Sen orkun nyt saa ihan ilman sitä miestäkin että...
Mutta miesten itsetunto on jotenkin niin hauras, että heille se on joku ylennys tai jotain.
Yksinkertaisia fajakkeja.
Olet väärässä. Yhtä väärässä kuin he jotka väittävät että teeskentelty orgasmi menee täydestä miehelle. Itse olen harrastanut seksiä todella monen naisen kanssa ja olen sitä mieltä että koskaan ei kannattaisi orgasmia teeskennellä. Kaikkinensa seksi on todellakin epäreilua naisille, osa saa ihan mielettömiä aitoja orgasmeja ja osa ei koskaan. En itsekkään ole saanut joka kerta ja olen mies. Naisen nautinto on se tärkein asia seksissä, aina ensin nainen, sitten itse. Mutta jos nainen ei saa, niinkuin usein ei, se on itselleni täysin normaali asia, se jos joku on selvää että naisen orgasmia ei voi väkisin tehdä. On ihan ok että naiselta jäi saamatta, ei vaikuta vähääkään ylentävästi tai alentavasti itsetuntoon, se on aina vahva. M40
Mitä sä vauhkoat niistä naisten orgasmeista? Kuullostaa aika pirun epätoivoiselta.
Olen melko varma, ettet ole nähnyt muuta pesää kuin mutsisi sieltä ulos ryömiessäsi.
-M38
Miksi ihmeessä olet noin kaje jos jollakin miehellä on huomattavasti enemmän naisia kuin sinulla? Tämä on keskustelupalsta, se ei ole vauhkoamista jos osallistuu keskusteluun. Sensijaan toimintasi on, et selvästikään kestä sitä. M40
Vierailija kirjoitti:
Mies ja sen penis. Ei ole elämää miehen peniksen ulkopuolella.
🙄
Mies yrittää poukkia reikää kuplastaan ulos ulokkeellaan, että pääsisi läpi todellisuuden oikealle puolelle, missä hän näyttäytyy vain turhana poukkijana, narsistina ja oman edun tavoittelija-NA. Pelkkä kulli tai uloke koko sukupuoli. Kun mies lopulta saavuttaa elämänsä ulkopuolen ja näkee sieltä käsin sen mikä on ja oli, niin onko kivaa nähdä totuus itsestä ja omasta sukupuolesta?
Tekee kipeää kasvaa siitä ulos ja alkaa tehdä parannusta. Mies voi parantua ja olla kuin nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä miehelle lisättiin testolääkitys, niin hän alkoi puhua vauvan äänellä lässyttäen koirille ja perheen lapsille, jotka on jo teini-iässä. Mullakin paloi aika äkkiä hermot, kun käytti samaa hellytttäää ääntä sängyssä. Halujen totaalitappaja. Siis erityisesti se ette testotasojen nousu normaalille tasolle sai miehen puheliaaksi. Hän ei ole koskaan ollut puhelias ja siihen mieheen juuri rakastuin, kun ei saanut sanaa suustaan ja kerran päivässä sanoi jotain. Niin nyt teston kanssa puhuu lässyttää kuin olisi joku pato aukaistu. Lässyttää ja lillunlällyn löllöttää seksitoiveista ja haluaa kokeilla kaikkea leluja ja muuta perverssiä. ihan sekaisin on mennyt ukko.
Ihminen on lopulta (varsinkin miehet) eläimiä ja jos niiden hermostoa säädellään kemikaaleilla hormoneilla, niin nehän sekoo ja muuttuu ihan toiseksi.
Viihdyn nykyään yksin mökillä joka toinen viikonloppu ja syystäkin!
Testolääkitys voi laukaista psykoosinkin-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap ei siis vaivaudu itse miellyttämään vaimoaan seksissä ja nyt itkee, kun vaimo ei enää halua seksiä vain miellyttääkseen ap:ta, vaikka parisuhde on ap:sta pitkälti puolison miellyttämistä:D Miehen logiikkaa? Kuuluuko vaimon miellyttäminen ap sinusta myös parisuhteeseen, vaiko vain miehen?
AP ON TROLLI
Vaikka olisikin, niin aloituksessa on erittäin hyvä kärkiajatus. Itse ainakin luen sen kokonaisuutena, enkä pelkästään seksiin keskittyvänä. Jos suhteessa "ei tarvitse" miellyttää ketään, niin miksi olettaa, että se toinen puoliso roikkuisi siinä mukana palvelemassa ja miellyttämässä.
Ajattelen, että suhteessa pikemminkin pitäisi pyyteettömästi kilvoitella siitä, kuinka toista saa enemmän miellytettyä.
Kuule rakas, sopiiko minulle paremmin tämä vai tämä tapa toimia tai laittautua, kun ME yhdessä mennään sinne juhliin?
Minä taas en yhtään ymmärrä tuollaista toisen tarkoituksellista miellyttelemistä.
Meillä ainakin ollaan yhdessä, kun miellytämme toisiamme ilman mitään ylimääräistä miellyttelyä. Molemmat ovat omia itsejään, ja toisen eteen ei tarvitse tehdä yhtään mitään sellaista mitä ei haluaisi muutenkin tehdä.
Kaksi aikuista ihmistä jakavat elämänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vaimo ei ole mitään oikeutta kontrolloida sitä kenen kanssa harrastat seksiä ja vaimoa ei asian tarvitse miellyttää.
Ensin kuitenkin tulee erota, tai sopia asiasta sen vaimon kanssa muuten.
Mutta kuten tämäkin keskustelu osoittaa. Nainen ottaa esille aina sen onko niitä yhteisiä hetkiä muuten ilman seksiä, onko läheisyyttä, treffejä jne. Mutta onko yksikään nainen valmis tekemään sen eteen mitään että niitä olisi ja ylipäätään että miehen olo niissä olisi kivaa. Kovin usein naiset ovat niitä jotka ovat vailla ravintolassa käyntejä, teattereita, elokuvia, keikkoja, mutta ei mitään mikä olisi miehen mielestä vähänkin hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vaimo voi päättää elää loppuelämänsä selibaatissa.
Mutta vaimo ei voi päättää, elääkö mies loppuelämänsä selibaatissa.
Juuri näin. Mies kuitenkin tietysti ottaa eron ennen kuin muualle lähtee.
On mulla muutakin elämää, kun olla miehen panopatjana.
Meillä oli samalaista kinaa ja riitaa seksin määrästä lähinnä. Vaimo oli luonnollisesti kiinnostunut seksistä ja minulla oli jo pienenä syntynyt riippuvuus. Riippuvuus johtui suurimmaksi osaksi suhteesta omiin vanhempiin. Hain lohtua orkuista. Perimmiltäni olin tosi yksinäinen ja surullinen pieni poikanen sisimmissäni. Seksillä hain lohdutusta näihin tiloihin.
Sitten lääkäri määräsi lääkekannabista. Aina kun tulee olo että pitäisi väkivaltaisesti satuttaa alapäätä, niin poltan mieluummin hatsit. 1:1 kannabista. THC:n määrä on sama kuin CBD:n. Saan lohdutuksen kemiallisesti nyt siitä ja muna voi paremmin kun ei ole palohaavoja ja nirhaumia raivokkaasta runkkaamisesta tai en ole painostanut kovakouraisesti tai väkivaltaisesti vaimoa seksiin tahtomattaan.
Poltan huumesavukkeen kolmesti viikossa koska libidoni on aika voimakas ja seksuaalinen hätätila iskee kolmen päivän ajan viikon sisällä. Olen pilvessä ne ajat. Tässä maassa tavaraa saa clubeilta jotka viljelee ja myy sen clubien jäsenien kesken edullisesti. Ap;n pitäisi ensiksi hyväksyä tosiasia että on seksiaddikti ja siitä voi parantua ja siihen löytyy lääkkeitä. Suomessa voidaan varmasti lääkitä jotain muuta rauhoittavaa tms. Normaali seksitahti ihmisillä on noin kerran kuukaudessa ja aktiiivisimmillaan kerran viikossa. Tämä on ihan lääkärin suusta todettua. Siis jos ihminen harrastaisi joka päivä seksiä, niin maapallon väestömäärä olisi ihan liian suuri, eikä ihmisen limakalvot kestä sellaista vemputusta. Siinähän nousee savua ja kumi käryää.