Lue keskustelun säännöt.
Miten sinä eroat n.s. "normaalista" ihmisestä?
29.04.2026 |
Minkä asian suhteen et ole normaali tai olet epätyypillinen? Miten se näkyy arjessasi?
Kommentit (123)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Käyn vauvapalstalla. Kyllä. Normaalit ihmiset eivät käy täällä.
Hyvin mahdollista. He ovat sitten jollain muulla alustalla pölisemässä. Muka normaalimmalla.
Töissä sun pitää olla toinen ihminen. Siitä se lähtee. Valehtelet itsellesi toisen minän. Se on rahan edestä huoraamista.
Se on syntiä. Mun mies teki tota ja itse olin se joka ajoi hänet työelämään tienaamaan. En tiennyt mitä tuleman pitää. Hän teeskenteli yli kymmenen vuotta jotain toista pikkurahan edestä. Kasvoimme erilleen. Kun hän tuli töistä ja minä omasta, niin hän ei enää päässyt irti roolistaan. Hänestä oli tullut toinen. Kadotin sen henkilön tai hän kadotti alkuperäisen itsensä työrooliin. Kun korona-aikana hänet irtisanottiin, niin hän päätyi pistämään itsensä exit game.
Muistan nuorena kunka hän aina kritisoi työelämää. Hänellä oli pointteja joita en ollut nähty. Hän itse väitti seuranneensa omia vanhempia tarkkaan pienestä pitäen aikuisuuteen asti. En nähnyt varoitusmerkkejä. Ohjasin hänet tuleen ja hän paloi pohjaan. Rakas salibändipojuni.