Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sinä eroat n.s. "normaalista" ihmisestä?

Vierailija
29.04.2026 |

Minkä asian suhteen et ole normaali tai olet epätyypillinen? Miten se näkyy arjessasi?

Kommentit (132)

Vierailija
61/132 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen Puppa

Aika kiva.

Vierailija
62/132 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viihdyn yksin ja livesosiaalisuus väsyttää. Tykkään kyllä ihmisistä sinänsä. Minua voi ehkä luonnehtia sanalla hiljainen.

Suurin osa suomalaisista taitaa olla tällaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/132 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen paremp kun kaikki te  koska kukaan ei ole kokenut vastaavia juttuja ja ottanut ne niin coolisti  mitä mä. Moni olis jo hysteerisenä yrittänyt väittää vaikka mitä asiat  kiin uskomattomia, että suurin osaväittäisi ihan hulluiksi väitteeksi,  mutta hehheh vähän fiksummst epäilee,  että  saatan olla oikeassa ja todella älykkäät  tajunneet,  että olen oikeassa väitteissäni.  mitä

. Tämö 100% vsrmas että kukaan teistä enole kokenut tällaista eikä  osaa kuvitellakaan mitä kaikkea tarkoitan ja ehei se einole  se lapsellinen seuraaminen ja maalittaminen  liittyy asioita mistä monine tiedä tässä maassa! Lälläläää! Valitettavasti myös törkeiden rikosten uhri ollut, mutta nekin niin outoja, että moni ei kuullutkaan sellaisista.  

Vierailija
64/132 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 37-v nainen, ei miestä (ei ole koskaan ollutkaan), ei lapsia (ei ole eikä tule), kavereita viimeksi 18-vuotiaana eli täysin erakko.

Vierailija
65/132 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En millään lailla. Minä olen se normaali, kuuletko!

Vierailija
66/132 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 37-v nainen, ei miestä (ei ole koskaan ollutkaan), ei lapsia (ei ole eikä tule), kavereita viimeksi 18-vuotiaana eli täysin erakko.

Ai tuollaisiakin on myös naisissa. Mikä sinua vaivaa??

Vierailija
67/132 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kuulu mihnkään 'sosiaaliseen mediaan', nimeäni ei löydy hakemalla mistään , pl yksi nimenkeruu lista vuosia sitten ja sitäkään ei enää taida olla näkyvillä. En tarvitse mitään 'hovia' ystävikseni, en ikinä ole viihtynyt missään kapakoissa, en käytä alkoa, voin paremmin kuin sellaiset jotka on vastakohtiani. Harvoin, jos koskaan olen huonolla tuulella, töissä ne turpa rutussa olevat kysyikin  miksi aina hymyilet, oletko koskaan pahalla päällä.

Olen kaikin puolin tyytyväinen elämäni, ei valittamistä minkään suhteen, eli jotenkin erilainen olen verrattuna tälläkin alustalla esiintyvään yleiseen tyytymättömyyteen liki kaikkeen monenkin kirjoittajan antaessa niin ymmärtää kohdallaan olevan.

Vierailija
68/132 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut palkkatyössä.

Vierailija
69/132 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisaas, kaunis, vahva, nokkela. Neljä seikkaa todetakseni etuni kantaväestön keskiolemuksen suhteen. Varakas ja rakas vielä löytämättä. Etsintä jatkuu, vauhti kiihtyy. Naparetkeilijä ei reissussa rapistu. Parhain terveisin julki tuoden vastauksen M69

Vierailija
70/132 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Asuin 2 vuotta Tokyossa, Japanissa ollessani englannin opettajana.

-Puhun täydellistä japania ja kirjoitan kohtalaisen hyvää japania

-Amis

-ÄO 122

M31

Miten amis muka voi toimia opettajan virassa?

Ehkä amisenglannin alkeita?

Vierailija
71/132 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nyt sitten normaal ihminen määritellään? Täällä moni kommentoi viihtyvänsä itsekseen, kuormittuvansa paljosta ihmisten seurasta ja olevansa hiljainen. Toisinsanoen introverttiuden ajatellaam olevan epänormaalia. Ei kai sekään kuitenkaan kauhean epänormaalia ole, päätellen siitäkin, kuinka moni täällä kertoo olevansa sellainen. Toiset meistä viihtyy ison porukan keskellä, toiset itsekseen. Emme silti ole epänormaaleja, olemme yksilöitä.

Vierailija
72/132 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koe olevani keskivertonaisten kanssa samalla sivulla. Lisäksi muutama pieni elämänkolhu, joiden kanssa opettelen pärjäilemään.

Mutta miesten kanssa olet?

Muksi sukupuolitat kun voisit puhua ihmisistä, taviksista?

Vierailija
73/132 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sporttinen ja hoikka keski-ikäinen nainen. Näkyy etenkin positiivisesti elämänlaadussa ja yleisessä jaksamisessa. Paikkoja ei kolota, olen energinen ja myönteinen. Miksi sitten olen poikkeava, no ainakin omalla työpaikallani (iso organisaatio) tiimissäni 99%  keski-ikäisistä naisista on epäterveellisen ylipainoisia. Siksi olen hieman poikkeava joukosta.

Vierailija
74/132 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty uimaan järvissä tai muissa avovesissä, uimahalliinkin menen pitkin hampain pakosta. 

Vierailija
75/132 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ulkoavaruudesta tullut olento ihmiseksi naamioituneena.

Minäkin olen ulkoavaruudesta tullut. Kukaan ei ole tajunnut.

Trump "Iso Appelsiini"  lupaili ufojuttuja - selosteen julkaisuun tuota pikaa. Katotaan sitten ootteko veijarit vai huijarit Nasan listoilla. 🛸NanoNano!

Vierailija
76/132 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on niin epänormaaleja nykyään niin kai mä olen sitten ainoa normaali täällä.

Vierailija
77/132 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näen suomalaisen median uutisoinnin poliittisen asenteellisuuden toisin kuin 80% kansasta, joka luottaa siihen mitä "uutisissa" kerrotaan.

Nää ylemmyyden tuntoiset ja muita tyhmempänä pitävät on aina niin ihania :)

Vierailija
78/132 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen autistinen, do I need to say more?

Autismini on vieläpä miestyyppistä, vaikka olen nainen, hetero.

Elämä on pitkä, yksinäinen taival.

Tunnen aika monta teikäläistä.

Vierailija
79/132 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai tuollaisiakin on myös naisissa. Mikä sinua vaivaa??

Miksei nainen voisi olla tuollainen? Nainen on ihminen siinä missä mieskin, ei sen kummempaa.

Vierailija
80/132 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näen suomalaisen median uutisoinnin poliittisen asenteellisuuden toisin kuin 80% kansasta, joka luottaa siihen mitä "uutisissa" kerrotaan.

Nää ylemmyyden tuntoiset ja muita tyhmempänä pitävät on aina niin ihania :)

Ylhäältä näkee laajemmin, kunhan ei pää pilvessä kulje. Alhaalta näkee korkella jos nokka pystyssä tepsuttelee. Molemmissa tyyleissä on lankeamisen vaara, kun ei eteensä muista katsoa joka askeleella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi