Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmisillä on woltia/foodoraa vastaan?

Vierailija
22.05.2025 |

Ymmärrän hyvin, jos joku ei halua käyttää palvelua, mutta mistä kumpuaa tarve mollata palvelun käyttäjiä? Syytellään uusavuttomaksi tai laiskaksi tai ties miksi. Miksi asia käy niin kovin tunteisiin?

Kommentit (122)

Vierailija
1/122 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se menee 

Vierailija
2/122 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm... jos rahat on tiukilla tai elellään tuilla, niin miten on varaa maksaa jostain kotiinkuljetuksesta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/122 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävää kun ne laiskat ja uusavuttomat ohjaavat niitä lähettejä uusille asuinalueille ja kohta niitä on sitten kaikkialla. 

Kanta olisi parempi pitää pienenä ja rajatulla alueella.

Vierailija
4/122 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmmm... jos rahat on tiukilla tai elellään tuilla, niin miten on varaa maksaa jostain kotiinkuljetuksesta?

Ilmaisia kuljetuksia saa myös

Vierailija
5/122 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kitupiikkejä nyt aina häiritsee muiden rahankäyttö kun itse lämmittää eilistä kaurapuuroa mikrossa 

Vierailija
6/122 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska luulevat olevansa parempia, kun hakevat ruokansa itse. Minusta oli ihan suhtkoht kivaa saada apoteekista vähän lääkettä kun olin energiat nollissa kipeänä sohvan pohjalla. Samoin joskus on ravintolaruokafiilis. Ehkä aavistuksen parempi, että tilaa ruokaa kuin ettei söisi mitään.

Vierailija
7/122 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kuljetuspalveluiden käyttäjillä ei rahat ole tiukilla.

Vierailija
8/122 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä palvelut ovat pienille ravintoloille tosi kalliita käyttää, mutta eivät ne oikein voi olla niitä tarjoamattakaan. Siksi woltin / foodoran käyttäjät tekevät karhunpalveluksen ravintolalle. Mieluummin haen siksi aina ruoan itse.

Vierailija
9/122 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmaisia kuljetuksia saa myös

No just tää. Ilmainen kuljetus ja se joka sen kuljettaa ei saa palkkaa siltä keikalta. Käytetään ihmispoloisia hyväksi. Maksakaa edes niistä kuljetuksista.

Vierailija
10/122 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kuvastaa modernia orjuutta. Siksi sitä ja sen käyttäjiä kritisoidaan.

Vierailija
11/122 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmiten ne ravintolat ovat jopa alle kilsan päässä sieltä, mihin tilataan, joten on se nyt aika laiskaa. Samalla ku siirtyy ravintolaan saa vähän liikuntaa ja mielenterveys paranee, kun lähtee ulos. Kaupunkikuvakin vilkastuisi. 

Tämmöiset kotiinkuljetukset myös lisäävät ravintolaruokailemista, joka ei yleensä ole niin terveellistä.

Ravintolan kannalta on parempi, että ostat ruoat suoraan heiltä, sillä kuljetusyritys ottaa itselleen välistä. 

Kuskit ovat kuin toisen luokan kansalaisia. Työnantaja ei kohtele heitä hyvin, työolosuhteet heikot ja palkka onneton. Heidän heikkoa olotilaansa käytetään hyväksi.

Ja sitten se, millaisia ne kuskit ovat: aina jalkakäytävällä kulkuneuvoillaan ja vieläpä lisäämässä päästöjä kulkuneuvoillaan. 

Oisko tässä syytä vastustaa Woltin ja kaltaisten asiakkaita?

Vierailija
12/122 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä palvelut ovat pienille ravintoloille tosi kalliita käyttää, mutta eivät ne oikein voi olla niitä tarjoamattakaan. Siksi woltin / foodoran käyttäjät tekevät karhunpalveluksen ravintolalle. Mieluummin haen siksi aina ruoan itse.

Pakko näiden palveluiden on tuottaa ravintoloille voittoa, koska eivät muuten niitä ostaisi?

Vierailija
13/122 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska luulevat olevansa parempia, kun hakevat ruokansa itse. Minusta oli ihan suhtkoht kivaa saada apoteekista vähän lääkettä kun olin energiat nollissa kipeänä sohvan pohjalla. Samoin joskus on ravintolaruokafiilis. Ehkä aavistuksen parempi, että tilaa ruokaa kuin ettei söisi mitään.

Ravintolaruokafiilis = mäkkäriä tekee mieli. Ja ne ruuat ehtii viiletä kuljetuksen aikana.

Vierailija
14/122 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

WolttiNeekerit vttuun suomesta!

Häpeä ! He ansaitsevat itse rahansa, onneksi nyt heidät luokitellaan työntekijöiksi.

Vierailija
15/122 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wolttien ja Foodora kuskien reput ovat likaisia, eivät noudata liikennesääntöjä, rasittavia pellejä suoraan sanottuna, inhoan niitä. Tänään viimeksi huusin yhdelle apinalle, että mene vttuun sillä pyörällä kävelytieltä Tampereella. Apinoita ovat. 

Vierailija
16/122 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen käyttö tekee naisista epäkelpoja parisuhteeseen.

Nainen ei voi olla niin uusavuton, että ei osaa tehdä miehelleen ruokaa.

Vierailija
17/122 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useimmiten ne ravintolat ovat jopa alle kilsan päässä sieltä, mihin tilataan, joten on se nyt aika laiskaa. Samalla ku siirtyy ravintolaan saa vähän liikuntaa ja mielenterveys paranee, kun lähtee ulos. Kaupunkikuvakin vilkastuisi. 

Tämmöiset kotiinkuljetukset myös lisäävät ravintolaruokailemista, joka ei yleensä ole niin terveellistä.

Ravintolan kannalta on parempi, että ostat ruoat suoraan heiltä, sillä kuljetusyritys ottaa itselleen välistä. 

Kuskit ovat kuin toisen luokan kansalaisia. Työnantaja ei kohtele heitä hyvin, työolosuhteet heikot ja palkka onneton. Heidän heikkoa olotilaansa käytetään hyväksi.

Ja sitten se, millaisia ne kuskit ovat: aina jalkakäytävällä kulkuneuvoillaan ja vieläpä lisäämässä päästöjä kulkuneuvoillaan. 

Oisko tässä syytä vastustaa Woltin ja kaltaisten asiakkaita?

Miksei ravintola sitten tarjoa omaa kuljetuspalvelua, jos kuljetusyritys tulee niin kalliiksi?

Vierailija
18/122 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wolttien ja Foodora kuskien reput ovat likaisia, eivät noudata liikennesääntöjä, rasittavia pellejä suoraan sanottuna, inhoan niitä. Tänään viimeksi huusin yhdelle apinalle, että mene vttuun sillä pyörällä kävelytieltä Tampereella. Apinoita ovat. 

Sinä et taida olla edes apinan tasolla.

Vierailija
19/122 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nojaa, itse useimmiten ostan ruokatarpeita tuota kautta ja teen ruoat sitten itse. 

Vierailija
20/122 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. M28

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän