Miten sinä eroat n.s. "normaalista" ihmisestä?
Minkä asian suhteen et ole normaali tai olet epätyypillinen? Miten se näkyy arjessasi?
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
-Asuin 2 vuotta Tokyossa, Japanissa ollessani englannin opettajana.
-Puhun täydellistä japania ja kirjoitan kohtalaisen hyvää japania
-Amis
-ÄO 122
M31
Miten amis muka voi toimia opettajan virassa?
-olen kaappihomo ka se on tehnyt elämästäni aika yksinäistä.
-minulla ei ole koskaan ollut maksuvaikeuksia tai skuuttia rahanpuutetta.
Tuossa nyt pari asiaa, miten eroan ns tavallisesta ihmisestä.
Olen aivan sekaisin, täysin seinähullu, mutta enimmäkseen onnistun kätkemään sen muilta.
Vierailija kirjoitti:
Olen aivan sekaisin, täysin seinähullu, mutta enimmäkseen onnistun kätkemään sen muilta.
Kuulostaa mielenkiintoiselta mutta myös epäuskottavalta.
Voisitko antaa joitakin esimerkkejä, mitä seinähulluuksia on, mitkä kuitenkin pystyt kätkemään muilta?
Vierailija kirjoitti:
Olen ulkoavaruudesta tullut olento ihmiseksi naamioituneena.
Minäkin olen ulkoavaruudesta tullut. Kukaan ei ole tajunnut.
Olen poikkeuksellisen taitava tekemään mixed method - tutkimusta
Ehkä aivokasvaimen ja työtapaturmassa tulleen aivovamman kautta eroan ”normaalista ja tavallisesta”.
Mulla ei ole juurikaan sormissa kynsiä jäljellä, kun olen purrut niitä pienestä asti. Kiva jos joku pankkikortti tms tippuu kassalla lattialle niin ei sitä niin vaan ylös noukita :D Ja sekin vielä, et toisen käden etusormi on amputoitu työtapaturman vuoksi eka nivelestä eli siitä puuttuu sormenpää. Joten siinä ei siis ole kynttä sitäkään vähää mitä muissa sormissa.
t.46v nainen, vaimo ja kahden lapsen äiti
Olen autistinen, do I need to say more?
Autismini on vieläpä miestyyppistä, vaikka olen nainen, hetero.
Elämä on pitkä, yksinäinen taival.
Suosittelen korvaamaan tuon normaalin esimerkiksi keskivertoihmisellä.
Itse koen olevani monella tapaa sivistyneempi kuin keskivertoihmiset. Tähän kuuluu yleissivistyksen ja koulutuksen lisäksi käytöstavat, huomaavaisuus, moraali, toisten kuunteleminen ja ymmärtäminen, puhetapa ja yleisesti vain olemus. Ei mitenkään ylikorostuneesti, mutta kokonaisuutena olen varsinkin omassa ikäluokassani jonkinlainen harvinaisuus. Se on lapsuudenkotini perintöä, sellaista sivistystä joka vielä joitakin vuosikymmeniä sitten oli kai paljon yleisempää kuin nykyään. Sitä osaavat arvostaa ilmeisesti lähinnä ne, joilla on itsellään samankaltaisia ominaisuuksia. Itsekeskeiset ihmiset esimerkiksi eivät noteeraa lainkaan toisten huomaavaisuutta.
En suostu oravanpyörään, eli olen vapaaehtoisesti työtön enkä tunne pätkääkään huonoa omatuntoa.
En myöskään ottanut k-piikkiä.
Olen erakkoluonne. En halua ihmisten kanssa kuin pakonsanelemana .Ruuat ja kaIken minkä pystyn tilaan kotiin. Viihdyn yksin tosi hyvin ja koskaan ei ole tullut aika pitkäksi. Väsyn vähästäkin ihmisten kanssa olemisesta ja puhumisesta. Tämä ei tarkoita että olisin arka tms. 🌻🌻🌻🌻🌻🌻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gang stalking kohde vuosikymmeniä ulkomaita myöten. Vuosikymmeniä todellakin ja todella intensiivinen sellainen. Seuraamista, maalitusta,
Oletkos sä ollut tuollaisen kohde lällää? I dont think so!En kyllä usko että sinäkään olet, jos olet se sama mies jolla oli se blogi aiheesta. Sinulla on jokin muu mt-ongelma.
Ja sinä olet vtun idiootti ääliö, jos et usko tuon olevan totta. No jotkut on vtun idiootteja js jotkut älykkäämpiä
Ainakin usea Helsingissö tietää tuosta tapauksesta ja fiksummat tajunneet tai huomanneet, että kyseessä ei todellakasn ole mikään mt-tapaus tai mikään läppä tai pieni mustamaalaus kampanja .jonkin idari ryhmän toimesta.
Ei sellaista toteutettaisi vuosikymmeniä ä, ilman vähän oudompia syitä ja wink wink vielä fiksummat osaa myös miettiä, että mitäköhän kaikkea on taustalla, kun on ollut seurattu ja lapsesta lähtien? Niinpä!! Ja olisiko jotain valtakytköksiä ä, kun niin intensiivisesti on pystytty järjestämään ulkomailla asti? . Hehhe teille, jotka ette tiedä siitä .
Mut hei, suurin osa ihmisistä idiootteja, joten älä huoli jos et usko koko juttua tai olet ollit mukana tuollaisessa, etkä tajunnut tanhuomannut, että paljon valheita kerrottu
Ai niin ja en ole mies, vaan yli 50-vuotias nainen, jolla alaikäisiä lapsia.
Näen suomalaisen median uutisoinnin poliittisen asenteellisuuden toisin kuin 80% kansasta, joka luottaa siihen mitä "uutisissa" kerrotaan.
Kapusin hyväpalkkaiseen it-hommaan itseoppimalla junnukoodarina ja vain lukiopohjalta, yliopisto jäi kesken.
Tänään mua ei edes haastateltaisi kun kaikkeen vaaditaan maisterin paperit ja junnukoodarien hommat tekee AI, mutta sain juuri hyvään aikaan jalan oven väliin isoon firmaan harjoittelijana 15v sitten. Vähän häpeilen tätä kyllä kun työkaverit on kaikki maistereita ym. eli en sitä huutele, mutta työhön ja urapolkuun olen tyytyväinen.
Pitäisi tässä jossakin vaiheessa suorittaa avoimessa jotakin työn ohessa, olisihan tästä joku pätevyys hyvä saada vaikka jos menisi työ alta ja pitäisi hakea uutta. Huolestuttaa että alkaisiko joku kyselemään vuosikymmenien takaisia papereita vai saisinko uutta työtä ansioilla ja tuloksilla.
En tiedä mutta varmaan siten jossain määrin että vastoin sitä mikä monella on käsitys kaikista miehistä niin en seuraa urheilua yhtään, mua ei juurikaan autot kiinnosta eikä muut moottoriajoneuvot ym.
Nukun milloin sattuu, syön milloin sattuu, syön joka päivä suklaata ja jäätelöä. M66
Et ole muuta kuin tyhmä trolli