Miten sinä eroat n.s. "normaalista" ihmisestä?
Minkä asian suhteen et ole normaali tai olet epätyypillinen? Miten se näkyy arjessasi?
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
En luota viranomaisiin tai oikeastaan mihinkään virallisiin tahoihin. Suhtaudun skeptisesti lääketeollisuuteen ja ajattelen että suurimman osan ihmisten (mielen)terveysongelmista olisi ratkaistavissa muilla kuin lääkkeillä.
Tiesitkö, että salaliittoteorioihin ovat muita alttiimpia ylivertaisuusvinoumalle. Googlaapa.
Vierailija kirjoitti:
En käytä mitään päihteitä.
Sama. Suurin osa ystävistäni on myös päihteettömiä.
Kerro itse ensin, mikä sinun mielestäsi on normaali ihminen?
Olen koko elämäni ajan lukenut todella paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on silmässäni tic-oire joka aiheuttaa silmäniskuja. Se näkyy siten, että minun luullaan flirttailevan. Erityisesti nuorissa miehissä aiheuttaa hämmentyneitä katseita.
Itselläni on myös tic-oireita ja puhun yksin. Skarppaan ja nämä ilmenevät vain lasteni läsnäollessa tai ollessani yksin.
Yhdellä lapsellani on myös yksin puhumista. Kerran kysyin "mitä sanoit" ja hän totesi tyynesti "en mä sulle puhunut". Olen hänestä hyvin ylpeä. 😎
Harmi, etten voi skarpata tuon silmän kanssa. Alkanut iän myötä nykimään entistä enemmän, vaikka on nykinyt jo todella kauan. Mieheni puhuu itsekseen, osaa hillitä.
En käytä ihmisistä määritettä normaali. Sinun vinkkelistä ap eroan mielipiteestäsi
Miksi pitäisi jotenkin erota muista ihmisistä, tämä on taas tätä minäminä-kulttuuria. Tähän voisi luetella kaikenlaisia persoonallisuuden piirteitä mutta en ole niin hölmö että kuvittelisin olevani niiden takia uniikki. Jokainen on tietysti omanlaisensa sielultaan mutta ei temperamentti tai mielipiteet tee kenestäkään mitenkään erityistä.
Ei ole olemassa normaalia. Jokainen ihminen on uniikki. Ei ole kahta samanlaista.
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Miesten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi jotenkin erota muista ihmisistä, tämä on taas tätä minäminä-kulttuuria. Tähän voisi luetella kaikenlaisia persoonallisuuden piirteitä mutta en ole niin hölmö että kuvittelisin olevani niiden takia uniikki. Jokainen on tietysti omanlaisensa sielultaan mutta ei temperamentti tai mielipiteet tee kenestäkään mitenkään erityistä.
Hyvin muotoiltu.
Psykiatrian poliklinikka ei tiedä mikä minua vaivaa, vaikka työkyky on rajusti alentunut.
-Asuin 2 vuotta Tokyossa, Japanissa ollessani englannin opettajana.
-Puhun täydellistä japania ja kirjoitan kohtalaisen hyvää japania
-Amis
-ÄO 122
M31
Olen parempi kuin te koska asun kartanossa ja syön aina 7:mää leikkeleitä vappuna jopa 8:saa ja äänestän Kokoomusta tosin nykyään moukkatkin saavat äänestää Kokoomusta mikä on järkyttävää
Vierailija kirjoitti:
Ei ole olemassa normaalia. Jokainen ihminen on uniikki. Ei ole kahta samanlaista.
Normaaleja ihmisiä voisi kutsua perustavanlaatuisesti egoistisiksi.
En kyllä usko että sinäkään olet, jos olet se sama mies jolla oli se blogi aiheesta. Sinulla on jokin muu mt-ongelma.