Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten sinä eroat n.s. "normaalista" ihmisestä?

Vierailija
29.04.2026 |

Minkä asian suhteen et ole normaali tai olet epätyypillinen? Miten se näkyy arjessasi?

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gang stalking kohde vuosikymmeniä ulkomaita myöten. Vuosikymmeniä todellakin ja todella intensiivinen sellainen. Seuraamista, maalitusta, 

Oletkos sä ollut tuollaisen kohde lällää? I dont think so! 

En kyllä usko että sinäkään olet, jos olet se sama mies jolla oli se blogi aiheesta. Sinulla on jokin muu mt-ongelma. 

Vierailija
22/63 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En luota viranomaisiin tai oikeastaan mihinkään virallisiin tahoihin. Suhtaudun skeptisesti lääketeollisuuteen ja ajattelen että suurimman osan ihmisten (mielen)terveysongelmista olisi ratkaistavissa muilla kuin lääkkeillä.

Tiesitkö, että salaliittoteorioihin ovat muita alttiimpia ylivertaisuusvinoumalle.  Googlaapa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käytä mitään päihteitä.

Sama. Suurin osa ystävistäni on myös päihteettömiä. 

Vierailija
24/63 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro itse ensin, mikä sinun mielestäsi on normaali ihminen?

Vierailija
25/63 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koko elämäni ajan lukenut todella paljon.

Vierailija
26/63 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on silmässäni tic-oire joka aiheuttaa silmäniskuja. Se näkyy siten, että minun luullaan flirttailevan. Erityisesti nuorissa miehissä aiheuttaa hämmentyneitä katseita. 

Itselläni on myös tic-oireita ja puhun yksin. Skarppaan ja nämä ilmenevät vain lasteni läsnäollessa tai ollessani yksin. 

Yhdellä lapsellani on myös yksin puhumista. Kerran kysyin "mitä sanoit" ja hän totesi tyynesti "en mä sulle puhunut". Olen hänestä hyvin ylpeä. 😎 

Harmi, etten voi skarpata tuon silmän kanssa. Alkanut iän myötä nykimään entistä enemmän, vaikka on nykinyt jo todella kauan. Mieheni puhuu itsekseen, osaa hillitä. 

Vierailija
27/63 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä ihmisistä määritettä normaali. Sinun vinkkelistä ap eroan mielipiteestäsi

Vierailija
28/63 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi jotenkin erota muista ihmisistä, tämä on taas tätä minäminä-kulttuuria. Tähän voisi luetella kaikenlaisia persoonallisuuden piirteitä mutta en ole niin hölmö että kuvittelisin olevani niiden takia uniikki. Jokainen on tietysti omanlaisensa sielultaan mutta ei temperamentti tai mielipiteet tee kenestäkään mitenkään erityistä. 

Vierailija
29/63 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali ja normaali...huoh!

Vierailija
30/63 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juo enkä polta,

Vierailija
31/63 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassa normaalia. Jokainen ihminen on uniikki. Ei ole kahta samanlaista.

Vierailija
32/63 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin maissilapsi. 

-Wille R.

Vierailija
33/63 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on eripari rinnat.

Vierailija
34/63 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Miesten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Vierailija
35/63 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi jotenkin erota muista ihmisistä, tämä on taas tätä minäminä-kulttuuria. Tähän voisi luetella kaikenlaisia persoonallisuuden piirteitä mutta en ole niin hölmö että kuvittelisin olevani niiden takia uniikki. Jokainen on tietysti omanlaisensa sielultaan mutta ei temperamentti tai mielipiteet tee kenestäkään mitenkään erityistä. 

Hyvin muotoiltu. 

Vierailija
36/63 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykiatrian poliklinikka ei tiedä mikä minua vaivaa, vaikka työkyky on rajusti alentunut.

Vierailija
37/63 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Asuin 2 vuotta Tokyossa, Japanissa ollessani englannin opettajana.

-Puhun täydellistä japania ja kirjoitan kohtalaisen hyvää japania

-Amis

-ÄO 122

M31

Vierailija
38/63 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kiva kadota ihmisten massaan. 

Vierailija
39/63 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen parempi kuin te koska asun kartanossa ja syön aina 7:mää leikkeleitä vappuna jopa 8:saa ja äänestän Kokoomusta tosin nykyään moukkatkin saavat äänestää Kokoomusta mikä on järkyttävää

Vierailija
40/63 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole olemassa normaalia. Jokainen ihminen on uniikki. Ei ole kahta samanlaista.

Normaaleja ihmisiä voisi kutsua perustavanlaatuisesti egoistisiksi.