Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on kivoin lentokenttä, missä olette käyneet?

Vierailija
29.04.2026 |

Minun suosikit ovat:

1. Singapore Changi

2. Koh Samui

3. San Fransisco International

Näissä kolmessa on aina yhtä kiva käydä : )

 

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Singaporen kenttä on kyllä hyvä. 

2. Helsinki-Vantaa

 

San Franciscon kenttä on tunnin matkan päässä mun kotoa ja mä en juurikaan pidä siitä. Paljon mieluummin lennän San Josen kentältä, joka on paljon pienempi ja siellä ei ole jonoja. 

Oletko HEL-NYC? On kaivattu kovasti.

En

Harmi. Toivottavasti hänellä kaikki hyvin.

Vierailija
82/85 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maarianhaminan. Pieni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoon lentokenttä.

Vierailija
84/85 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pienistä Tampere-Pirkkala. Suurista Atlanta. 

😂 Mikä Atlantan kentässä on sinusta ns. kivaa? Kerrotko tarkemmin. 

Sujuvuus. Jenkkien byrokratialle ei tietysti voi mitään. Mielestäni ylivoimaisesti paras kenttä jenkkeihin mennessä.

Taas yksi "jenkkeihin" menijä, mitä ne tykkää kun änkeät niihin, suomaalainen? Oletko rankannut San Diegon ja CHI Midwayn? 

Vierailija
85/85 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään Helsinki-Vantaasta. Lähdön tunnelma ja ihan kivat kaupat. Mennään aina ajoissa että kerkiää syödä ja käydä tax-freessä. 

Ihmettelen aina näitä joille kaupat ovat tärkeitä. Mistä ihmeen metsästä sitä ollaan tulossa kun ensimmäiseksi rynnätään ostoksille. Sitäpaitsi taxfree hinnat ovat silmänlumetta, halvemmalla ne viinat saa kaupungilla.