Mikä on kivoin lentokenttä, missä olette käyneet?
Minun suosikit ovat:
1. Singapore Changi
2. Koh Samui
3. San Fransisco International
Näissä kolmessa on aina yhtä kiva käydä : )
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienistä Tampere-Pirkkala. Suurista Atlanta.
😂 Mikä Atlantan kentässä on sinusta ns. kivaa? Kerrotko tarkemmin.
Sujuvuus. Jenkkien byrokratialle ei tietysti voi mitään. Mielestäni ylivoimaisesti paras kenttä jenkkeihin mennessä.
Taas yksi "jenkkeihin" menijä, mitä ne tykkää kun änkeät niihin, suomaalainen? Oletko rankannut San Diegon ja CHI Midwayn?
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään Helsinki-Vantaasta. Lähdön tunnelma ja ihan kivat kaupat. Mennään aina ajoissa että kerkiää syödä ja käydä tax-freessä.
Ihmettelen aina näitä joille kaupat ovat tärkeitä. Mistä ihmeen metsästä sitä ollaan tulossa kun ensimmäiseksi rynnätään ostoksille. Sitäpaitsi taxfree hinnat ovat silmänlumetta, halvemmalla ne viinat saa kaupungilla.
Harmi. Toivottavasti hänellä kaikki hyvin.